Запушен отдушник на резервоар?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Запушен отдушник на резервоар?
Вчера реших да напълня резервоара и да засека разход на бензин извън града.
Само че резервоара се напълни с много мъка. Поеме 2 литра и пистолета изключи, поеме още 1-2 и пак изключи.
Так аси цъках докато се напълни. Стана опашка на OMV-то. Тръгнах на път и си мисля - какъв му е проблема на резервоара?
Стигнах до извода, че се е запушил отдушника. Прав ли съм?
Ако е така как да го отпуша?
Благодаря
Само че резервоара се напълни с много мъка. Поеме 2 литра и пистолета изключи, поеме още 1-2 и пак изключи.
Так аси цъках докато се напълни. Стана опашка на OMV-то. Тръгнах на път и си мисля - какъв му е проблема на резервоара?
Стигнах до извода, че се е запушил отдушника. Прав ли съм?
Ако е така как да го отпуша?
Благодаря
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Запушен отдушник на резервоар?
Ето още информация, която е възможно да бъде свързана с този проблем. Мерих налягането на колектора.
Резултата беше 3,6 бара, което е с около 1/2бар по-високо от допустимото.
По-високо налягане се получава при неизправен вакуум-регулатор или при запушен (чоже и частично) връщащ тръбопровод към резервоара.
Та се чудя дали и доколко тези два проблема са свързани...
Чуденето отпадна. Направих второ мерене на налягането в границите е.
Или вакуум-регулатора е проработил от самосебеси, което е странно
Или уреда при първото мерене не е бил калибриран, което е много-вероятно.
Резултата беше 3,6 бара, което е с около 1/2бар по-високо от допустимото.
По-високо налягане се получава при неизправен вакуум-регулатор или при запушен (чоже и частично) връщащ тръбопровод към резервоара.
Та се чудя дали и доколко тези два проблема са свързани...
Чуденето отпадна. Направих второ мерене на налягането в границите е.
Или вакуум-регулатора е проработил от самосебеси, което е странно
Или уреда при първото мерене не е бил калибриран, което е много-вероятно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 гост