Смяна на радиатора за отоплението в купето на Мондео МК3!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на радиатора за отоплението в купето на Мондео МК3!
Когато имаме запотяване на челното стъкло, лека загуба на антифриз без видим теч или теч на антифриз в купето е време да сменим радиатора за отоплението в купето, ето как става:
Ще трябва да разполагате с около 2 часа време, ако ви е за първи път!
Купувате си ново радиаторче, старото няма как да се залепи или завари, много са тънки ламелите.
Преминаваме към действие:
1. Отваряме капачката на казанчето на антифриза;
2. Източваме антифриза от системата;
3. Сваляме тръбите на радиаторчето откъм двигателния отсек:
4. Сваляме страничните панели вътре в купето, крепят се на един болт и щипки (изтегляме към нас):
5. Виждаме болтовете държащи панела под лоста за превключване на предавките, поставките за чаши и т.н. Отвиваме.
Така изглежда панела, който трябва да извадим:
6. Вижда се също и кутията отвеждаща въздуха надолу. Отвиваме болта в централната част, повдигаме закопчалките и внимателно сваляме кутията и издърпваме кутията на страни. Изключете датчика от страната на водача!
7. Внимателно откачаме останалите закопчалки. Постарайте се да не ги чупите!
Кожуха увисва на част от закопчалките:
Издърпваме кожуха от страната на пасажера!
8. Издърпваме радиаторчето от мястото му;
9. Отвиваме пластмасовия панел от старото радиаторче:
10. Новото радиаторче:
Сглобяваме в обратен порядък!
Ще трябва да разполагате с около 2 часа време, ако ви е за първи път!
Купувате си ново радиаторче, старото няма как да се залепи или завари, много са тънки ламелите.
Преминаваме към действие:
1. Отваряме капачката на казанчето на антифриза;
2. Източваме антифриза от системата;
3. Сваляме тръбите на радиаторчето откъм двигателния отсек:
4. Сваляме страничните панели вътре в купето, крепят се на един болт и щипки (изтегляме към нас):
5. Виждаме болтовете държащи панела под лоста за превключване на предавките, поставките за чаши и т.н. Отвиваме.
Така изглежда панела, който трябва да извадим:
6. Вижда се също и кутията отвеждаща въздуха надолу. Отвиваме болта в централната част, повдигаме закопчалките и внимателно сваляме кутията и издърпваме кутията на страни. Изключете датчика от страната на водача!
7. Внимателно откачаме останалите закопчалки. Постарайте се да не ги чупите!
Кожуха увисва на част от закопчалките:
Издърпваме кожуха от страната на пасажера!
8. Издърпваме радиаторчето от мястото му;
9. Отвиваме пластмасовия панел от старото радиаторче:
10. Новото радиаторче:
Сглобяваме в обратен порядък!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта