Проблем с парното на фокуса
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
- Status: Извън линия
Проблем с парното на фокуса
Здравейте колеги имам проблем с парното на фокуса както си беше добре и изведнъж взе да духа студено на ниските а на високите обороти топло и след като намалях на по ниски обороти пак студено.Реших да сменя антифриза понеже беше станал ръждив ,напълних системата само с вода и направих няколко промивки след като пробвах дали ще тръгне парното с вода не иска да духа топло а само студено.Долния маркуч на радиаторчето на парното е студен а горния е топъл.Откачих и двата маркуча на радиаторчето на парното сложих един маркуч в горната тръба и надух с водата,после обратното в долната тръба водата си върви със силна струя.Пак напълних системата само с вода загря си нормално но парното пак не тръгва и долния маркуч на радиаторчето пак е студен .Също така на водния радиатор дония маркуч,идващ от термостата пак е студен,но межи би не е завъртял големия кръг и затова е студен но аз я пробвах в движения с доста натискане и пак е студен но температурата си е добре на средата е стрелката.Възможно ли е да е заминал термостата или е друго нещо .Също така какк се обезвъздушава до колкото знам тя сама се обезвъздушава.Мотора е 1.8 тдди 90 коня.А да не би да не иска защото е с вода но с нея пак трябва да тръгне аз иначе имам антифриз но не го наливам ,защото може да се наложи пак да го източвам.Благодаря предварително ако може някой да ми помогне че съм без грам парно. Впрочем аз правих промивка на радиаторчето което е най-отдолу то ли е за парното или за климатика да не е?
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното на фокуса
Темата може да се изтрие
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното на фокуса
Оправи ли се проблема с парното и как?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното на фокуса
Направих промивки на радиаторчето парното неискаше да тръгне но като я покарах и само си тръгна а на място не искаше да тръгне явно системата на място трудно се обезвъздушава и затова не искаше да тръгне смених и и термостата сложих термостат с обезвъздушител.Засега имам парно но като дам да ми духа от към стъклото ми се включва климатика и ще видя дали може да се спре за да не духа хладно,освен това през въздуховодите ми излизат от време на време малки пърченца дунапрен и незнам защо е така.Писах темата да се изтрие защото никои не ми отговори
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с парното на фокуса
Дунапрена трябва да е от клапите на въздуховодите.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта