Не стига ток до компресора на климатика

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Не стига ток до компресора на климатика

Мнение от stefank » 11 май 2007, 11:34

Имам следния проблем:
Реших най-накрая да използвам тази екстра на моето Фордче(тъй като досега не работеше) предположенията ми бяха че не охлажда заради липса на фреон.Когато отидох да ми го напълнят се оказа че компресора не развърта, гледаха чудиха се и се оказа че не отива ток до него, търсиха бушон или нещо такова 1 час ама неможаха да намерят нищо(ама ми взеха 15лв за "диагностика") и накрая като видяха че немогат да направят нищо ми казаха да доида след 10 дни , тогава щял да бъде електротехника там та да ми намери бушончето .Ама на мен не ми се чакат 10 дни та реших да питам тук дали някой знае къде и кое е тва бушонче дето захранва компресора да сиго видя сам .

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 11 май 2007, 16:43

Колега компресора на климатика в автомобилите се развърта от двигателя чрез ремък. Електромагнитния съединител, които зацепва шайбата (която се върти постоянно, без значение дали климата работи или не) с оста на компресора е най-вероятно проблема. Проверете релето и бушона за тоя съединител.

Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

10x

Мнение от stefank » 11 май 2007, 16:47

А случайно да знаеш куде се намира този бушон и това реле, защото в "сервиза" неможаха да ги намерят

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 11 май 2007, 16:49

Помоли някой колега който има схеми на ел.инсталацията и таблата с бушоните за Ескорт да го погледне. Съжалявам, но имам само за Фокус инфо.

edit: погледни тая тема дано ти е от полза.
Последна промяна от DTM на 11 май 2007, 16:52, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от stefank » 11 май 2007, 16:51

Ок мерси за поясненията

raxell
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 31 май 2006, 14:36
Модел на автомобила: Taunus 12m
Местоположение: SF
Status: Извън линия

Мнение от raxell » 11 май 2007, 18:38

Ако ти е празен климатика няма да тръгне заради датчика на налягане, измери дали дава верига самия датчик. Може също така да липсва някое реле, най добре питай "аутодата", тя всичко знае. :wink:

Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от stefank » 16 май 2007, 18:26

Значи проблема се оказа датчика на климатика, просто е изгорял. Някой случайно да знае откуде мога да намеря датчик, защото в мото-пфое ми искат 200лв за тая джиджавка дето е колкото палеца ми

Потребителски аватар
stefank
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 11 май 2007, 11:19
Модел на автомобила: Escort 16V 1,6 Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от stefank » 22 май 2007, 14:58

Проблема е решен беше изгорял пресостата(датчика за налягането в климатика които пуска ток към компресора). В мото пфое ми искаха 200 лв, аз си го намерих за 40 :D .Появи се обаче друг проблем съпротивлението което пуска 1-вата степен на перката е изгоряло, ако някой знае откуде мога да намеря да каже защото в мото пфое искат пак адски много пари :x

raxell
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 31 май 2006, 14:36
Модел на автомобила: Taunus 12m
Местоположение: SF
Status: Извън линия

Мнение от raxell » 22 май 2007, 17:06

И да го смениш пак ще изгори, причината обикновено се корени във втулките на моторчето на парното. Най добре да го погледне специалист. :wink:

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта