Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
От един месец съм с проблем в централното....заключвам вратата (независимо дали от страна на водача или пътника) се заключва и другата автоматично(всичко си е наред), но тръгна ли да отключвам вратите се отключват и заключват пак моментално(за да си влеза в колата трябва както завъртя ключа да се отключва на момента и да отворя вратата инече пак се ззаключва......и като отворя, машинките продължават да се отключват и заключват докато не дръпна отвътре ръчката на другата врата да се отключи......(ако съм вътре и заключа от ръчката.....се заключват пак и двете ,но дръпна ли я да се отключи пак полудява централното докато не дръпна и двете едновременно да се отключат отвътре)
Моля помагайте ,че вече ме хваща срам с това централно!
Моля помагайте ,че вече ме хваща срам с това централно!

-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
- Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Имах подобен проблем преди година.Занесох я на майстор по аларми и я оправиха за 1-2 часа срещу 30 лв.Обяснението беше че на шофьорската брава се чупи някаква пружинка и от това се губи синхрона в откл/закл. между останалите врати и понеже закъснява с действието другата врата прави противопложната операция и така минаваше в постоянен режим отключване-заключване.При нормално централно ако отключваш едната врата и някой дръпне бързо друга брава,веднага се заключва отново.А при теб става това поради счупване на пружина и обяснението по горе.
- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Един път ми се случи това....при отключване другия дърпа ръчката и се прецака.....но свалих клемите от акумулатора закачих ги пак и се оправи....този уйкенд мисля да свалям кората на вратата и да проверя нещата как стоят.citizen написа:Имах подобен проблем преди година.Занесох я на майстор по аларми и я оправиха за 1-2 часа срещу 30 лв.Обяснението беше че на шофьорската брава се чупи някаква пружинка и от това се губи синхрона в откл/закл. между останалите врати и понеже закъснява с действието другата врата прави противопложната операция и така минаваше в постоянен режим отключване-заключване.При нормално централно ако отключваш едната врата и някой дръпне бързо друга брава,веднага се заключва отново.А при теб става това поради счупване на пружина и обяснението по горе.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Смажи бравите и жилата на дръжките, това е често срещано (най-вече Зимата). В машинките има крайни изключватели, които прекратяват процеса, ако не сработи се задейства обратния процес, а не сработват защото машинката е затруднена и не стига до края, затова като и помогнеш отвътре с дръжките процеса спира.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Коя пружинка?citizen написа:Имах подобен проблем преди година.
djovani91, сваляш кората, сваляш механизмите и жилото, чистиш, смазваш и монтираш обратно.
-
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 21 дек 2008, 08:37
- Модел на автомобила: ford fiesta 99,1,3i ENDURA-E
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Писах че обяснението от майстора за проблема е нещо такова.Не съм я ремонтирал сам.Мисълта ми е че поради някаква причина единия механизъм закъснява спрямо другите и се получава този ефект,Може и от замърсяване да е както Вие пишете.Не се нахвърляйте отгоре ми,просто се опитах да дам идея,а не точно решение на проблема.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
А що реши, че ти се хвърлям?citizen написа:Не се нахвърляйте отгоре ми,просто се опитах да дам идея,а не точно решение на проблема.
Просто попитах да знам, че нали карам и аз такъв Дзвер

Сменявал съм механизъм на дясна врата заради счупена пружина.
Механизма не подлежи на ремонт или ако подлежи то трябва да е някой човечец с доста акъл, умения и инструмент.
- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Тази Събота мисля да направя тази процедура....дано да има резултат.paci написа:Коя пружинка?citizen написа:Имах подобен проблем преди година.
djovani91, сваляш кората, сваляш механизмите и жилото, чистиш, смазваш и монтираш обратно.

- bodurov
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 29 юли 2007, 11:46
- Модел на автомобила: FORD C-MAX 1.6L Duratec 16V Ti-VCT(115 hp)2009г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Колега отвори гумения маншон между вратата,най-вероятно там е проблема,поне при мен беше така.За да разбереш коя врата ти прави номера,изключваш първо едната букса/примерно пасажерската/ и пробваш.Ако функционира нормално,значи там е проблема,ако не повтаряш процедурата.След като установиш в коя врата е проблема,отваряш маншона и проверяваш кабелите за пречупване и скъсване.При мен се оказа и едно счупено пинче на мъжката букса,която е към купето.Успех.
- djovani91
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 06 окт 2010, 21:09
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1clx 1990
- Status: Извън линия
Re: Проблем с централното Ford Ka MK1 1998
Между другото може и да си прав, понеже предния ден бях свалял маншоните и още на същия ден възникна и проблема.bodurov написа:Колега отвори гумения маншон между вратата,най-вероятно там е проблема,поне при мен беше така.За да разбереш коя врата ти прави номера,изключваш първо едната букса/примерно пасажерската/ и пробваш.Ако функционира нормално,значи там е проблема,ако не повтаряш процедурата.След като установиш в коя врата е проблема,отваряш маншона и проверяваш кабелите за пречупване и скъсване.При мен се оказа и едно счупено пинче на мъжката букса,която е към купето.Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта