Страница 1 от 1

ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧНА СИСТЕМА НА ФОРД ТРАНЗИТ КОНЕКТ 2010Г.

Публикувано: 25 мар 2022, 19:03
от nickbreak
Здравейте,авто сервиз съм.Проблемът е следният.
Автомобилът идва поради липсна на ръчна спирачка на задно ляво колело.Подменят се отазад:
1.2бр.спирачни апарати.
2.2бр.спирачни маркучи.
3.2бр.жила на ръчна.
4.дискове и накладки.
След шофиране около 120км. (за напасване на накладки и дискове) обаче когато се натяга ръчната загряват лагерите.Резулатът е ръчна спирачка има от дясно,но много слаба ръчна от ляво.Колкото и да се натяга от всякъде не идва никакво спирачно усилие.Двата лагера загряват при движение без използване на спирачки.
Възможно ли е да фалшив спирачен апарат на TRW за скормната сума от 360,00лв. или е възможен друг проблем.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧНА СИСТЕМА НА ФОРД ТРАНЗИТ КОНЕКТ 2010Г.

Публикувано: 25 мар 2022, 21:19
от ivchotr
Двете жила за задните колела добре. Ама има ли централно жило до тях и ако да, то проверявано ли е дали не заяжда? Когато загряват лагерите без да се ползват спирачките, дисковете загряват ли? Защото ако предположението ти е, че апаратите задържат и от там загряват лагерите, дисковете трябва да са пред разтопяване.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧНА СИСТЕМА НА ФОРД ТРАНЗИТ КОНЕКТ 2010Г.

Публикувано: 27 мар 2022, 11:54
от F Focus
Важно е да се уточни кое загрява-лагерите, или дисковете, и ако наистина са лагерите как е уточнено, че са те?

Re: ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧНА СИСТЕМА НА ФОРД ТРАНЗИТ КОНЕКТ 2010Г.

Публикувано: 30 мар 2022, 21:17
от nickbreak
Проблемът се оказа от фалшив спирачен апарат на LAUBER който задържа.Едниственото решение на проблема е 2бр.спирачни апарати TRW който идват с щампа на FORD и Ate.Разликата идва от самата изработка(тоест не може да се комбинират с различни марки).Ако на някои му е интересно мога да приложа снимки за информация.

Re: ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧНА СИСТЕМА НА ФОРД ТРАНЗИТ КОНЕКТ 2010Г.

Публикувано: 30 мар 2022, 21:58
от F Focus
Радвам се, че сподели, което ще е полезно за мнозина-т.е. си бил полезен!