Страница 1 от 2

Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 09 юли 2022, 11:46
от mitakagl
Привет,
Търся сервиз на форд за mondeo mk2, 97 г., 2000 см2, бензин/газ,
Проблема: както си върви 5-6 км и изведнъж гасне и повече не иска да запали (само върти стартера и не се и опитва) и на газ и на бензин. Като изстине пали без проблем. Карах я на един сервиз, но не успяха да я оправят.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 09 юли 2022, 13:23
от ЯЛТА
Еми Тук При Фордманиака.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 09 юли 2022, 13:25
от mitakagl
За месец напред няма свободни места, а колата ми трябва.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 09 юли 2022, 16:09
от ЯЛТА
Сервиз "Том форд" в Хаджи Димитър.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 09 юли 2022, 18:59
от F Focus
Подкрепям Ялта за сервиз "Том-Форд", ул"Брод" 19(или 18 беше?). Там поддържам добичето и засега нямам оплаквания.
Последно там оправяха бакиите на "Дунев-мотор спорт", за които писах. Имат и добра клим. машина и там ми направиха профилактика на климатика и смениха маслото във фреона-колкото можа да се източи, де.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 10 юли 2022, 17:21
от mitakagl
Благодаря Ви.
Преди седмица я закарах на сервиз "Оги Княжево", и уж я бяха оправили, но нищо подобно нямаше.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 10 юли 2022, 19:07
от ivchotr
Датчикът на коляновия вал ми правеше същите проблеми на предишната кола.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 09:37
от mitakagl
A някой знае ли къде точно се намира този датчик? Търсих по документации, гледах в нета, но не открих. Ясно е че е на маховика, но на двигател Екотек 2000 бензин 1997 къде е не намерих.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 13:10
от ivchotr
Ако не съм объркал модела - Мондео МК2, двигател 2000 Зетек (щото Екотек не намирам в каталога), на схемата по-долу ще видиш къде се намира датчикът на коляновия вал.

https://ford.7zap.com/en/car/98/6.21046 ... 187/65934/

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 14:39
от ЯЛТА
Екотек е на Опел.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 16:19
от mitakagl
Благодаря Ви.
Двигател 2000 Зетек - да, моя грешка.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 20:59
от ivchotr
Ами в такъв случай би трябвало чаркът под номер 11 в линка по-горе да е датчикът на коляновия вал.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 11 юли 2022, 23:22
от ЯЛТА
ivchotr написа:
11 юли 2022, 20:59
Ами в такъв случай би трябвало чаркът под номер 11 в линка по-горе да е датчикът на коляновия вал.
Ми то си го пише.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 09:18
от ivchotr
Да, бе. Нали и аз го прочетох :D

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 09:45
от mitakagl
Сензорът е под двигателя по средата на ширината на колата, болта е от горната страна, така че като се легне под колата, да е максимално трудно за демонтаж.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 14:42
от ivchotr
Ми той Форд направил колата за да им се еме бамата на шофьорите :lol: :lol: :lol:
На Фиата ми се сменяше с не по-голяма чупка в кръста от тази за доливане на течност за чистачките.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 19:14
от F Focus
Не съм съгласен-Форд прави така колите, за да развият високи знания и умения по поддръжката у собствениците, и ако не успеят да отидат във фирмен сервиз, където дерат кожи, но пък дават гаранция! :wink: А, някои операции направо отказват-регулиране на клапани, например...

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 20:18
от mitakagl
Датчика трябва да е 900 ома, но след демонтажа, уреда показа 1800 ома.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 22:11
от ivchotr
Ами сменяй го, де. И кажи има ли проблеми след това.

Re: Гасне и не пали докато е топъл

Публикувано: 12 юли 2022, 23:06
от HACKO
Не е само при Форд, на всички съвременни коли има неща навряни "на кучето в гъза". Няма вече коли с хидравлични повдигачи на клапаните а вече повечето не са със пулове а с чашки и реглажа е тегав. При новите модели на Субару дори за да се проверят хлабините се сваля мотора. За А класата на Мерцедес пък да не говорим, там ако ръцете ти са по-големи даже и пистовия ремък не може да се смени без да се свали мотора.