Ремонт брави Мондео МК2

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Ремонт брави Мондео МК2

Мнение от Didibao » 30 окт 2014, 13:33

Тъй като има много проблеми с централното на мк2 който отсъстват при мк1 ми попадна една брава от мк2 и реших да и направя една дисекция да видя какъв и е проблема, реално механически е изправна, всички дефекти в бравите са електрически, от това което установих е, че проблемите може да са 3 на брой, дефектни ключета (контакти), лоша връзка тъй като ключетата не са запоени, а са на крачета и дефектирал мотор.

Разглобена бравата и механическата част.

https://cloud.mail.ru/public/aa790ed1be ... 130648.jpg

Електрическата част, виждат се ключетата които правят проблеми.

https://cloud.mail.ru/public/121f158075 ... 130427.jpg

Самите ключета.

https://cloud.mail.ru/public/cbd7003ec8 ... 130512.jpg

Механиката за заключване.

https://cloud.mail.ru/public/efd1a55b97 ... 130804.jpg

Проблема на конкретната брава е повреден колектор на мотора от вода!

https://cloud.mail.ru/public/231e3bbd85 ... 130400.jpg

https://cloud.mail.ru/public/c3fed14a2c ... 130411.jpg

Ето и спецификация на самите ключета.

http://cherryswitches.com/product/sub-subminiature-3/
Изображение

Потребителски аватар
Nebhotep
потребител
потребител
Мнения: 1977
Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ремонт брави Мондео МК2

Мнение от Nebhotep » 30 окт 2014, 16:22

*youtheman* *k05000*

atm0sfera
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 окт 2012, 12:41
Модел на автомобила: Mondeo Mk II 1.8 TD
Status: Извън линия

Re: Ремонт брави Мондео МК2

Мнение от atm0sfera » 11 дек 2014, 22:00

При мен се оказа спечено гуменото уплътнение на езичето на микро ключето. За да ремонтирам бравата си купих нова, втора употреба в много лошо състояние но поне ми държа колата заключена. Най-трудно ми беше да разпробия дупка за резба М3 при сглобяването. Купих твърдосплавна бургия 2мм, после обикновена 2.5мм и после нарязване на резбата. Бравите за мондео МК2 са поне 2 вида - с 3 микро ключета и с едно. Моята е с едно, а монтирах брава с три - работи без проблем.

mundus
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 27 ное 2014, 21:10
Модел на автомобила: Mondeo Estate Mk 4 Titanium, BA7, 2010
2.0L TDCi ,140 PS, QXBA
6-Speed Manual - 6M2R
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ремонт брави Мондео МК2

Мнение от mundus » 20 дек 2014, 14:28

Преди предполагах, че за двойното заключване на бравата би трябвало да има втори краен изключвател, но като погледнем схемата на дясната врата, не е така.
  • Ще се наеме ли някой да обясни на какъв принцип се задейства моторът за осъществяване на двойното заключване, след като при първата степан крайният изключвател вече е сработил?
  • И второ, в лявата врата има два допълнителни превключвача - единият дву, а другият трипозиционен. Първият за нормално, вторият за двойно заключване. По какъв начин ключът управлява тези превключвачи?
Питането ми е леко в офтопик, щото касае най-вече монтажа на аларма СА-03 в Мондео MK3, но пък евентуалното обяснение на механичната част ще си е на място.
Монтаж СА-03
Инструкция СА-03

Идеята е, да намеря начин със забрани/разрешения да запазя двойното заключване, а също и "нощния" и "специалния" режим на охрана, но за да разбера дали и как може да се реализира, трябва да добия представа от принципа на работа на ключалката.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта