Конверсия от барабани към дискове за Мондео МК1/2

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Конверсия от барабани към дискове за Мондео МК1/2

Мнение от Didibao » 26 мар 2015, 22:43

Монтажа на задни дискове за мондео мк1/2 е сравнително лесен, необходими са ни задни апарати, шенхели, накладки, спирачни маркучи и жилата за ръчната, ако се прави такава конверсия на комби не са необходими шенхели, но донора ни трябва да е комби защото апаратите на седан и комби са различни!.

Инструменти който ще ни трябват са вложки за гедоре 15, 17, 18 и 19, и мисля, че централния болт на главината беше 32, определено ще трябва и чук.

Първо трябва да демонтираме стария барабан.

Изображение

След свалянето на барабана виждаме това.

Изображение

С секач или отверка изваждаме капачката на главината внимателно след което с вложка 32мм отвиваме гайката на главината, ще ни е необходима и тръба ако не ползваме гайковерт.

Изображение

Издърпваме главината и я оставяме на страна за момента.

Изображение

Когато развием всички болтове и махнем шенхела се получава това.

Изображение

Монтираме шенхела предназначен за дискови апарати като навиваме всичките болтове но не ги затягаме (поне не тези на които се закачат щангите и са с гумени тампони), аз лично използвам крик с който сгъвам амортисьора до работното положение на шенхела и чак тогава затягаме всичко.

Изображение

Вече може да монтираме и предпазната пластина, както и главината и да я затегнем разбира се, важно е да се почисти главината добре преди монтажа на дисковете от ръжда и налепи за да може да легне диска добре.

Изображение

Когато сме готови с главината монтираме диска, монтираме и супортта на апарата, затягаме супорта поставяме накладките след което монтираме и апарата, монтираме новите маркучи.

Изображение

Препоръчваме ви да замениете болтовете с торкс с които са монтирани оригинално супортите за да нямате проблеми с по нататък с свалянето им ако има нужда, лично аз замених почти всички болтове по апаратите също така и болта който закрепва макферсона според мен е задължително да се замени!

Забравих да спомена за датчиците на АБС-а буксите им се намират под задната седалка и трябва да се изключат преди да се свали шенхела, горещо препоръчвам да не се опитвате да сваляте датчиците за АБС-а 90% е шанса да не излязат здрави!
Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта