Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13102
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.

Мнение от HACKO » 28 яну 2015, 22:08

Не, не е при моноинжекциона е класически мотор, който бута дросела. Не е байпас както при пълната.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

brut
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
Местоположение: северозапад
Status: Извън линия

Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.

Мнение от brut » 28 яну 2015, 23:13

И верно. Със стария мотор съм.
Утре сабале почвам да мера наред.
И отново БЛАГОДАРЯ. _friends_
И тоя със самолета го е обяснил перфектно >:D<:

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.

Мнение от valerko1 » 30 яну 2015, 13:30

derek1 написа:
valerko1 написа:След пускане на няколко теми за проблеми с оборотите, изчетох бая нещо от колегите тука във форума реших да опиша цялостно моя проблем и отстраняването му.
........

може ли да качиш снимките другаде благодаря предваритевно
За съжаление съм ги затрил още преди години. След като имаше частичен успех, взех втора ръка моторче и досега карам с него.
Няма лоша ракия и хубава лопата.

brut
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
Местоположение: северозапад
Status: Извън линия

Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.

Мнение от brut » 30 яну 2015, 22:26

Здравейте колеги. Да ви напиша докаде докарах ремонта на ескорта.
Свалих къде що видех датчик и ги премерих. Нищо извън нормата.
Свалих и смукателния колектор.Отдолу гледам още жици и още два датчика които са ми непонятни.Премерих ,пълно късо. Мисля ,че работят за налягането ама как да ги проверя. Свързани са последователно и буксата е само с един кабел. Забелязах,че буксата е леко нагорела и затопила. Лесно може да я премахна ама от какво е нагорело.
Също да питам за дросела, трябва ли да затваря плътно, щото моя малко свети.

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост