скоростна кутия - смяна на маслото 100%
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
скоростна кутия - смяна на маслото 100%
За източване на маслото от скоростните кутии:
След леки усъвършенствания на скоростната кутия на ескорт, трябваше да сменя маслото. По нормалния начин се източва към 2 литра при три налети, а утайките въобще не излизат.
Затова я пробих по средата на короната на диференциала, т.е. - най-отдолу, на 1-2 см от мястото на съединяване на двете големи части от корпуса. Маслото изтече чудесно и след това нярязах резба М5 и завих едно болтче М5х8 с полуобла глава.
Резбата М5 е достатъчно голяма за лесното източване при загряла кола. М6 май е голяма за дебелината на корпуса там.
Маслото не би трябвало да се сменя през периода на нормална експлоатация, но в случаи като моя и по принцип в Бг, трябва да се смени. Налях 3л 80W90 трансмисионно масло, че беше по 5.50 литъра наливно от приста, вместо 10-15 бутилираното.
След леки усъвършенствания на скоростната кутия на ескорт, трябваше да сменя маслото. По нормалния начин се източва към 2 литра при три налети, а утайките въобще не излизат.
Затова я пробих по средата на короната на диференциала, т.е. - най-отдолу, на 1-2 см от мястото на съединяване на двете големи части от корпуса. Маслото изтече чудесно и след това нярязах резба М5 и завих едно болтче М5х8 с полуобла глава.
Резбата М5 е достатъчно голяма за лесното източване при загряла кола. М6 май е голяма за дебелината на корпуса там.
Маслото не би трябвало да се сменя през периода на нормална експлоатация, но в случаи като моя и по принцип в Бг, трябва да се смени. Налях 3л 80W90 трансмисионно масло, че беше по 5.50 литъра наливно от приста, вместо 10-15 бутилираното.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта