Консервиране на крайните гърнета

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Консервиране на крайните гърнета

Мнение от didon80 » 01 ное 2009, 14:27

Тъй като при комби версията на мондео 1 и 2 с две крайни гърнета те са неразделна част от визията на колата погледната от далеч реших да ги "подмладя" за да изглежда самата кола по-агресивна. Както ще видите на снимките преди обработката те изглеждат доста зле - мръсни, с петна от ръжда, доста загрозяват колата в това си състояние. Затова ги свалих, като за целта трябва да имате подсъединителна муфа някъде по тръбата, ако нямате трябва да се реже и да се прави такава снадка, която олеснява демонтажа само на крайните гърнета, без да е необходимо да сваляте почти цялата генерация. И така процедурата включва: измиване, събаряне на грубата мръсотия с телена четка, третиране с обезмаслител, отново измиване, третиране с преобразувател на ръжда, търкане с шкурка, измиване, намазвате с разредител или кореселин, като изсъхне боядисвате със сребърен феролит, който консервира генерацията, предпазвайки я от корозия и придава доста свеж вид като цяло! Ако е необходимо да се запълни някоя малка дупчица може да се ползва специален прапарат за целта, който е като паста. При монтажа тръбата която влиза в скобата се намазва с червен силикон за да уплътни и се стягат шпилките. Проверете и състоянието на тампоните, тъй като с времето се напукват и трябва да бъдат подменени, инъче рискувате в даден момент да се скъсат. Освен чисто козметичен ефекта от цялата работа ще удължи живота на генерацията и ще ви спести средства за нови гърнета в близко бъдеще. На снимките се вижда крайния резултат от който съм доста доволен. 8)
http://dyan.snimka.bg/automobiles/g-rne ... 1.15722020" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от pepy1 » 01 ное 2009, 21:45

постарал си се доста ,но за кратко,лошото е че тово ще изгори бързо тъй като температурата там е доста висока и няма да получиш желения ефект,освен всичко друго и ще мирише
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от didon80 » 01 ное 2009, 23:35

Колко време ще изкара според теб? Мисля че не съм първия който го прави и до сега незнам някой да е забелязал сребърния феролит да се олющи. Но ако забележа проблеми ще пиша да се знае.

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от jvspasov » 07 ное 2009, 19:24

Дидон - мойта бу е само с едно гърне и от другата страна няма дори този чеп на който да се сложи второ - кат се загледах дори никога не го е имало - явно са решили на последните модификации че не е нужно още една ламарина да тежи _friends_ - даже се вижда че твойто бу са му отрязали малко от бронята отдолу - явно е било с две испускателни гърнета като СТ го е докарвал някой на вид *00117* :drink: - Сега се загледах дори че скобата за прикрепяне на маншона за прикрепване на гърнето са ти я шибнали вътре при условие че си има заводска дупка малко по нагоре за нея а и ти го няма топлинния предпазител - ау че кофти ... значи е правено допълнително ... :oops: - Справил си се страхотно изглеждат като нови *00134* Браво!!!!
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от didon80 » 07 ное 2009, 20:56

Всъщност при двигателите с работен обем 2.0 Зетек от първо и второ поколение, които са с алуминиев капак на главата и хидравлични повдигачи се монтира това допълнително гърне от ляво, както и на версиите с V6, само че там диаметъра на генерацията е 60 мм, а тук е 55. Докато при третото поколение 2.0 както е при теб с черен пластмасов капак и механични повдигачи и ред други промени, се монтира само едно гърне в ляво. Колкото до липсващата термо защита, и аз забелязах, че я няма, но това по-скоро е причинено от удар в тази част на колата от предишния собственик, тъй като когато аз ударих оригиналната броня и я подмених с тази, която е сега (нова), забелязах че в дясно е била лепена. А това за куката на която се закача тампона, не съм обърнал внимание че не е там където трябва. Предстои слагането на второ гърне в ляво и ще стане като СТ. 8)

Потребителски аватар
jvspasov
потребител
потребител
Мнения: 237
Регистриран: 12 юни 2008, 19:29
Модел на автомобила: Renault Clio Sport 2.0 16V 00 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от jvspasov » 07 ное 2009, 21:07

Дано не оспамя - Веднага да си добавиш и липсващите коне - кат гледам с каква лекота ги влачиш 17" - 131 не е като 136 HP _friends_ :roll:

http://www.autoplenum.de/Bilder/P/p0006 ... -2000-.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Дигитален широкоформатен печат, рязане по контур на винил, рекламни материали, сувенири и други свързани с рекламата!

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от didon80 » 08 ное 2009, 10:08

По талон е 96 кв., след време като научих повече за двигателите си помислих и аз че е 100 кв., но в последствие със сигурност разбрах че си е 96, тъй като през 1997 г. е един вид прехода между двата двигателя и се оказва че тоя двигател е с особеностите както на предшественика си , така и на наследника му! А това за вървежа се дължи на редица модификации, които съм направил, като се започне с премахването на катализатора, смукателните резонатори и т.н.

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Консервиране на крайните гърнета

Мнение от Ianaki » 08 ное 2009, 19:53

Браво на теб.Ще ми и аз да имах сводобно време да се занимавам така.Краста си е краста.Поздрави!
_friends_ _friends_ _friends_

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта