Сваляне на табло от Escort Mark V
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Сваляне на табло от Escort Mark V
Утре ми предстои да свалям табло на форд ескорт, за да стигна до радиаторчето на парното, което да си сваля за моята кола (тази зима я изкарах много трудно с неработещо парно
). До сега не съм се занимавал със сваляне на табло, казаха ми че е много работа. В нета намерих това: http://www.sportingfords.com/forums/vie ... =16&t=1435" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако някой е свалял табло на форд ескорт, моля да сподели информация, която би ми била полезна. Аз утре ще снимам процеса на работа и ще пусна снимки.
Благодаря!
P.s. Вярно ли е, че свалянето на волана е много пипкава работа?

Благодаря!

P.s. Вярно ли е, че свалянето на волана е много пипкава работа?

- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на табло от Escort Mark V
Свалих го, доста работа беше. Направих и снимки, ще пост-на като ги сваля от телефона.

- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на табло от Escort Mark V
Въпрос: преди да монтирам радиаторчето на моята кола, да го промия ли с нещо?

- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на табло от Escort Mark V
Измий го отвън с обезмаслител и после с вода,защото в противен случай дълго време ще мирише на масло като си пуснеш парното.
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на табло от Escort Mark V
Пускам снимки. По ирония на съдбата, когато вече бях свалил всичко, остана само да изкарам единия маркуч от радиатора, скобата заяде и счупих радиатора. 20лв и 3 часа работа бяха напразно. Струва ли си да го лепя? По-долу се вижда. Мисля да го залепя с епоксидна смола и стъклоплат или много тънък карбонен плат отвътре и отвън и ако преценя, че е станало достатъчно здраво, да го сложа.
До тук съм разкарал (по ред): Капаците около волана (2 torx горе и 4 долу), лостчетата (един кръстат отгоре), капакът на приборното табло(така му викаме в авиацията
, държи се на 2 болта и 4 метални скоби. Когато се свалят болтовете, може да видите малко зор, докато излезе цялото. Аз го изкарах с права отверка.), лявата дюза на вентилатора (държи се на 2 болта, свалят се с кръстатка), капака на таблото за управление на парното и вентилатора (4 болта, два от които са зад самите ключове на вентилатора; издърпват се с клещи), приборното табло (4 болта, издърпва се бавно; жилото на километража трябва да се разкачи или от скоростната кутия, или от самото табло). Свалих и капака на бушонника.



Тази бяла скоба се бута напред, за да се освободи жилото на скоростомера.

За да се свали конзолата над жабката, трябва да се изтегли дясната дюза (държи се на 2 болта в жабката; изтегля се с права отверка). Зад дюзата има скрит болт. Общо 5 болта държат тази конзола. Самата конзола може и да не се маха.


Един от торкс болтовете за сваляне на таблото се намира над радиото, скрито зак капаче. За други 2 трябва да се свали централната конзола (тази на скоростния лост).

По 2 такива от всяка страна държат таблото.

Един в средата, други 2 от всяка страна зад капаче (което е с пантичка, вижда се на снимката)

Таблото е разкачено, откачен е и воланът. Ако е без еърбег, изважда се с права отверка гуменото капаче, след това се изкарва пластмасата на клаксона и зад нея един голяяяям син болт. Ако е с еърбег, не съм особено запознат (но задължително се изключва минусът на акумулатора при всички операции).

Ето какво се крие отзад. В случая разкачих цялото табло, но предполагам е достатъчно само да се изтегли 5см.

Ето го и казанчето на парното. Пред него седи метален протектор, който се държи на 4 болта. Сваля се. Казанчето също се държи на 2 болта, които сочат нагоре. Когато се свалят и радиаторчето е разкачено от маркучите, можем да изтеглим казанчето, докато цялото радиаторче се прибере вътре. Държи се на 2 болта за казанчето, развиват се и можем да изтеглим радиатора. Когато слагам на моята кола, ще опитам без да изваждам цялото табло, а само като го изтегля малко. Има много кабелък, който е вързан със свински опашки за таблото и не ми се иска да ги късам

Ето го и негова милост радиаторчето. Счупено. Внимавайте как изтегляте маркучите, отвийте ако трябва напълно скобата, но не дърпайте, защото - резултатът е налице.

Къде влиза.

Къде му е мястото в казанчето

До тук съм разкарал (по ред): Капаците около волана (2 torx горе и 4 долу), лостчетата (един кръстат отгоре), капакът на приборното табло(така му викаме в авиацията

Тази бяла скоба се бута напред, за да се освободи жилото на скоростомера.
За да се свали конзолата над жабката, трябва да се изтегли дясната дюза (държи се на 2 болта в жабката; изтегля се с права отверка). Зад дюзата има скрит болт. Общо 5 болта държат тази конзола. Самата конзола може и да не се маха.
Един от торкс болтовете за сваляне на таблото се намира над радиото, скрито зак капаче. За други 2 трябва да се свали централната конзола (тази на скоростния лост).
По 2 такива от всяка страна държат таблото.
Един в средата, други 2 от всяка страна зад капаче (което е с пантичка, вижда се на снимката)
Таблото е разкачено, откачен е и воланът. Ако е без еърбег, изважда се с права отверка гуменото капаче, след това се изкарва пластмасата на клаксона и зад нея един голяяяям син болт. Ако е с еърбег, не съм особено запознат (но задължително се изключва минусът на акумулатора при всички операции).
Ето какво се крие отзад. В случая разкачих цялото табло, но предполагам е достатъчно само да се изтегли 5см.
Ето го и казанчето на парното. Пред него седи метален протектор, който се държи на 4 болта. Сваля се. Казанчето също се държи на 2 болта, които сочат нагоре. Когато се свалят и радиаторчето е разкачено от маркучите, можем да изтеглим казанчето, докато цялото радиаторче се прибере вътре. Държи се на 2 болта за казанчето, развиват се и можем да изтеглим радиатора. Когато слагам на моята кола, ще опитам без да изваждам цялото табло, а само като го изтегля малко. Има много кабелък, който е вързан със свински опашки за таблото и не ми се иска да ги късам

Ето го и негова милост радиаторчето. Счупено. Внимавайте как изтегляте маркучите, отвийте ако трябва напълно скобата, но не дърпайте, защото - резултатът е налице.
Къде влиза.
Къде му е мястото в казанчето
Последна промяна от kazmin на 12 апр 2010, 22:48, променено общо 1 път.

- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на табло от Escort Mark V
Смених и радиаторчето на парното и на моята кола, при това без да свалям таблото, а само го "откачих". Започнах в 18:15, в 22:05 вече беше тествана колата - топли кат' печка. Свалят се: панелите около кормилото, панелът пред приборното табло, панелът на парното, панелът на бушонника. Откачат се: таблото, желязната рама, която е пред казанчето, казанчето (държи се на 2 болта, откачат се левият и десният въздухопровод, за да се стигне до болтовете, доста скрити са; сочат нагоре). И така - издърпах радиатора, сложих новия (втора употреба за 15лв.) и вече имам парно. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта