Да бъде или да? Фокус
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 фев 2011, 22:04
- Модел на автомобила: -
- Status: Извън линия
Да бъде или да? Фокус
Здравейте на всички в този форум.
(Дано съм уцелил раздела,този ми се стори най- логичен)
Реши съм да си купувам автомобил. Четох,гледах и се спрях на Фокус 1999-2002. По моментни предвиждания за финансите ще успея да се класирам за нещо от 2001.Доколкото разбрах тогава са изчистени повечето дефекти. Като гледам и ще е по всяка вероятност 1,6 л, 101 коня. Кажете мнение за този мотор в сравнение с другите (по-скоро дизелите,т.като по-голям от 1,6 засега не предвиждам).Търся си Zetec двигател-той е с верига,нали? 80% е шанса да го взема от Германия,но няма обяви с такъв мотор в mobile.de и autoscout-a. Имат ли друго означение тези двигатели в Германия или са правени за износ? Какво да гледам най-вече при избора? Какви са му специфичните болежки на Форд-чето от тоя набор?
Благодаря!
(Дано съм уцелил раздела,този ми се стори най- логичен)
Реши съм да си купувам автомобил. Четох,гледах и се спрях на Фокус 1999-2002. По моментни предвиждания за финансите ще успея да се класирам за нещо от 2001.Доколкото разбрах тогава са изчистени повечето дефекти. Като гледам и ще е по всяка вероятност 1,6 л, 101 коня. Кажете мнение за този мотор в сравнение с другите (по-скоро дизелите,т.като по-голям от 1,6 засега не предвиждам).Търся си Zetec двигател-той е с верига,нали? 80% е шанса да го взема от Германия,но няма обяви с такъв мотор в mobile.de и autoscout-a. Имат ли друго означение тези двигатели в Германия или са правени за износ? Какво да гледам най-вече при избора? Какви са му специфичните болежки на Форд-чето от тоя набор?
Благодаря!
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
vicki,мноо въпросчета бе приятелче .Ама да знаеш колко тотално прав си, че ги задаваш преди покупката. Ще се постарая да ти отговоря сбито щото подробности има много в отделните теми на форума а е и късно и ми се затварят оченцата вече . Focus-zetec 1.6 e изключително разумен избор .Не го казвам , защото съм с такава кола а защото това е мнение на много колеги от форума . 2001 г също е мн. добре .В края на 1999 фирмата изчиства детските болести по модела , а зетек- технологията се води все още модерна . Двигателя , на който си се спрял се води zetec-s 74 kW, 100к. с. а не 101 .
Тва е интересно за пред данъчните .Има и 1.4 l zetek- e но идва леко слаб за теглото на купето или за по- младежко шофиране .Нагоре има и 2.0 l агрегат с 170 к. с. ST и качествени Dura-tec i duratorq 1.8 TDci дизелови двигатели но знаеш и сам , че годишните разходи към държавата и за поддръжка скачат сериозно при по- мощните двигатели .Ако си фен на дизелите може да избереш и турбодвигателя DuraTorq TDCi -1.8 l, 74 kW/100hp .Доста еластичен агрегат - 240N/m- 1750об/мин. но само ако го сцепваш от возене, че ако седи по- често в гаража няма как да оправдаеш по- скъпата поддръжка .
Zetec- 1.6 е с ангренажен ремък задвижващ два разпределителни вала ,полимерна генерация, почти безотказна впръскваща пълна инжекция управлявана от интилигентен електронен модул- EEC- V.С верига са по мощните двигатели .
Хубаво ще е ако верно си го вземеш от Германия, но не обикаляй из авто- къщите на турците и македонците в Южна Германия и особено Бавария.
Там преди да ти издадат временния номер ще ти направят стенд- преглед за възможни повреди по окачването. Настоявай/ макар, че струва пари / да ти направят тест на компа за евентуални грешки . Ще ти трябва и добре говорещ немски .
При нас не се задържат Focus- и в авто- къщите, щото ги зимат като топъл хляб
Тва е интересно за пред данъчните .Има и 1.4 l zetek- e но идва леко слаб за теглото на купето или за по- младежко шофиране .Нагоре има и 2.0 l агрегат с 170 к. с. ST и качествени Dura-tec i duratorq 1.8 TDci дизелови двигатели но знаеш и сам , че годишните разходи към държавата и за поддръжка скачат сериозно при по- мощните двигатели .Ако си фен на дизелите може да избереш и турбодвигателя DuraTorq TDCi -1.8 l, 74 kW/100hp .Доста еластичен агрегат - 240N/m- 1750об/мин. но само ако го сцепваш от возене, че ако седи по- често в гаража няма как да оправдаеш по- скъпата поддръжка .
Zetec- 1.6 е с ангренажен ремък задвижващ два разпределителни вала ,полимерна генерация, почти безотказна впръскваща пълна инжекция управлявана от интилигентен електронен модул- EEC- V.С верига са по мощните двигатели .
Хубаво ще е ако верно си го вземеш от Германия, но не обикаляй из авто- къщите на турците и македонците в Южна Германия и особено Бавария.
Там преди да ти издадат временния номер ще ти направят стенд- преглед за възможни повреди по окачването. Настоявай/ макар, че струва пари / да ти направят тест на компа за евентуални грешки . Ще ти трябва и добре говорещ немски .
При нас не се задържат Focus- и в авто- къщите, щото ги зимат като топъл хляб
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
В автомобил взет от там може да бъдеш сигурен , че е монтиран агрегат екипиран в местния завод в Саарлунд до Кьолн .Това най сигурно може да се разбере още преди покупката , по VIN- кода от предното стъкло-долу в ляво .Ако почва с WFO
-Ford Werke AG,Германия/европейски модели/ и осмата буква ако е С/ латинско/ значи немския завод / или Ленгли- Англия
ако почва с SFA/.
Слабите страни са ел .стъклата, центр. закл. , някои казват и водните помпи но всичко зависи от експлоатацията и грижите на собственика.
Така, че ДА нека бъде светлина ......упс исках да кажа нека е FORD FOCUS !
-Ford Werke AG,Германия/европейски модели/ и осмата буква ако е С/ латинско/ значи немския завод / или Ленгли- Англия
ако почва с SFA/.
Слабите страни са ел .стъклата, центр. закл. , някои казват и водните помпи но всичко зависи от експлоатацията и грижите на собственика.
Така, че ДА нека бъде светлина ......упс исках да кажа нека е FORD FOCUS !
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 фев 2011, 22:04
- Модел на автомобила: -
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
Благодаря за отговора- хем бърз,хем точен. Изясниха ми се някои въпроси и изникнаха други
значи това Zetec не е означение на това,че мотора е с верига? И няма такъв мотор 1,4 или 1,6?Сега ще се ограмотя още малко за тия двигатели, да видим какво ще излезе.
Иначе съм се насочил към бензинов мотор, точно поради по-скъпото и сложно обсужване на нафтовия двигател,както и по-високата цена на модела.
Сега аз да кажа нещо-тоя завод на Форд е в Саарлуи, нямащ общо с Кьолн
Те може там да се сглобяват,ама не ти трябва да занаеш откъде идват частите за сглобките.
И сега уловката-ще го взема от Германия,защото тук живея в момента, на 20 км от споменатия завод, и ще се прибирам с него през лятото в България.
А немците не съм забелязал да държат автокъщи-това го правят чужденците,като споменатите от теб май са по-свестните възможности в сравнение с арабите и африканците
значи това Zetec не е означение на това,че мотора е с верига? И няма такъв мотор 1,4 или 1,6?Сега ще се ограмотя още малко за тия двигатели, да видим какво ще излезе.
Иначе съм се насочил към бензинов мотор, точно поради по-скъпото и сложно обсужване на нафтовия двигател,както и по-високата цена на модела.
Сега аз да кажа нещо-тоя завод на Форд е в Саарлуи, нямащ общо с Кьолн
Те може там да се сглобяват,ама не ти трябва да занаеш откъде идват частите за сглобките.
И сега уловката-ще го взема от Германия,защото тук живея в момента, на 20 км от споменатия завод, и ще се прибирам с него през лятото в България.
А немците не съм забелязал да държат автокъщи-това го правят чужденците,като споменатите от теб май са по-свестните възможности в сравнение с арабите и африканците
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
Има 1.4 и 1.6 Zetec-se агрегати . А дали самата дума означава, че има или няма верига- - не съм си задавал този въпрос.А аз дори съм сгрешил името на града . Свързах го с Кьолн заради областта Saar... /неам квоси беше/ на юг от града включваща Саарбрюкен и Трир.
Относно авто къщите като пообиколиш няколко ще ти стане ясно какво имам предвид. Не вярвам нещо тотално да се е изменило от 2006 г. когато бях там за последно .Щом си в Германия що не използваш немски сайт за търсене на обяви.
Много са удобни .Можеш да зададеш и регион в км. от твойто населено място .Не подценявай и личните обяви, даже са за предпочитане.
Успех!
Относно авто къщите като пообиколиш няколко ще ти стане ясно какво имам предвид. Не вярвам нещо тотално да се е изменило от 2006 г. когато бях там за последно .Щом си в Германия що не използваш немски сайт за търсене на обяви.
Много са удобни .Можеш да зададеш и регион в км. от твойто населено място .Не подценявай и личните обяви, даже са за предпочитане.
Успех!
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
колега ето ти малко инфо за този двигател
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
не мисля че новите модели т.е Zetec R са с верига, но всичко е възможно. За инфо Форд дават смяна на агренажня ремък на 130 000 км. Ако е поддържана колата всичко е ок. Но ако е карана от някоя "баба инвалид" като всички тук в автоморгите, то горко ти.
Както казва колегата по-горе 1.6 е ДВГ за спестяване от данъци, но 1.8 е ДВГ който те кара да мислиш че караш мощна кола.
2 литра без турбо не с заслужава, гори много и почти никаква ралика от 1.8, виж с турбо става ST, тотална разлика,като си в Гeрмания, намери си един леко ударен ST, да знеш поне какво караш.
успех в търсенето.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
не мисля че новите модели т.е Zetec R са с верига, но всичко е възможно. За инфо Форд дават смяна на агренажня ремък на 130 000 км. Ако е поддържана колата всичко е ок. Но ако е карана от някоя "баба инвалид" като всички тук в автоморгите, то горко ти.
Както казва колегата по-горе 1.6 е ДВГ за спестяване от данъци, но 1.8 е ДВГ който те кара да мислиш че караш мощна кола.
2 литра без турбо не с заслужава, гори много и почти никаква ралика от 1.8, виж с турбо става ST, тотална разлика,като си в Гeрмания, намери си един леко ударен ST, да знеш поне какво караш.
успех в търсенето.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 17 фев 2011, 22:04
- Модел на автомобила: -
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
Не съм казал,че не ползвам тия сайтове за обяви-просто питах дали това е добър и издръжлив, лесен и евтин за поддръжка и дуракоустойчив автомобил
focusfocus, вчера го прочетох този сайт. Иначе ще видя как стои въпроса с тия ST и цените им.
А каква е разликата в застраховките и данъците между 1,6 и 1,8?
focusfocus, вчера го прочетох този сайт. Иначе ще видя как стои въпроса с тия ST и цените им.
А каква е разликата в застраховките и данъците между 1,6 и 1,8?
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 13 фев 2011, 19:55
- Модел на автомобила: FORD MONDEO '93 2,0 16v 136Hps
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Да бъде или да? Фокус
По отношение на данъците-всичко е според общината, в която се регистрира автомобила. Иначе в нета има калкулатори за изчисляване на пътен данък, но са на общо основание.
ТУК е инфото и калкулатора, един от многото!
ТУК е инфото и калкулатора, един от многото!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта