Оптимизиране работата на ГИ

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от didon80 » 30 юли 2014, 08:32

Чета че колкото са по-къси маркучите след дюзите на ГИ, толкова по-добре ще работи и ще бъде максимално близо до работата на бензин. Условието е всичките да са с еднаква дължина дори това да налага някои да се оставят по-дълги въпреки че разстоянието може да позволява и по-малко. Гледам че за по-естетично при мен рейката е сложена върху капака на двигателя, но си мисля че мога да я сложа под резонаторната кутия на дросела и така да скъся маркучите с няколко см. Някой правил ли го е?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от Didibao » 30 юли 2014, 09:00

Така е колкото са по къси е по добре, но разлика ще има само при подаване на газ при поддържане на една скорост потока е постоянен и не се влияе.
Изображение

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от martin1977 » 30 юли 2014, 12:43

И моята рейка е върху капака. Колега, ако правиш това с местенето на рейката и скъсяването, пиши да видим какъв е резултата, че и аз съм се замислял да я местя, но още не се наемам да го правя.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от didon80 » 30 юли 2014, 19:18

Дават максимална дължина на маркучите да е 15-20 см от дюзите до щуцерите в колекторите. Ще видя при мен колко са ги оставили и как и къде да преместя рейката за да ги скъся максимално. Дали има значение как е ориентирана рейката в пространството за правилната и работа? Може да се наложи да я завъртя с маркучите надолу или под ъгъл......

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от Didibao » 30 юли 2014, 19:36

Няма значение, ако нямаш проблем с работата на газ не се занимавай според мен.
Изображение

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от didon80 » 30 юли 2014, 21:39

Преди да се стъмни на бързо успях да намаля маркучите с около 2 см от към рейката, но има още място тя да се прибере към резонатора, но за целта трябва да се махнат някои неща и да се срежат маркучите от към щуцерите на колектора. Тогава ще видя и колко см са ги оставили при монтажа......

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от deathstorm » 30 юли 2014, 23:54

Скъсяването на маркучите евентуално ще подобри само първото преминаване на газ сутрин, тъй като при престоя остава въздух между ижекторите и щуцерите и са необходими 1-2 инжекторни цикъла за запълване с газ. Ако нямаш проблеми в тази фаза няма смисъл да се занимаваш, освен разбира се ако искаш да подобриш естетическият вид. Моите маркучи са около 30 см. тъй като при зетека на ескорт единствения начин за къси маркучи е да се ползва рейка 2х2, а аз си поръчах кита с 4ка. Нямам проблеми, освен понякога по твърдо първо преминаване ако не е карана колата дълго време.

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от didon80 » 31 юли 2014, 09:29

Зимата в големите студове понякога се случва да изгасне двигателя точно когато прехвърли на газ, така че няма да ми е излишно. Освен това ако се подобрява и мощността при ускорение е добре дошло.........
Гледам че дори има рейки, които са с отделни дюзи директно върху всеки колектор да се монтират и така изпълнението е почти като оригинала на бензин...

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от Didibao » 31 юли 2014, 19:16

И аз имам проблеми зимата понякога, при първо преминаване, но проблема е залепването на буталата на рейката.
Изображение

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от deathstorm » 31 юли 2014, 20:03

Аз мойта всяка есен я чистя - винаги има малко налеп, а първите буталца с които беше се предадоха още на 3000 км - гумичките им се разпаднаха, бяха няква дефектна серия. Когато са прекалено дълги маркучите проблема го има и лятото. Аз съм го редуцирал проблема, като при първо преминаване сам направил 2-3 цикъла съвместно впръскване на газ и на бензин от софта, та да има малко бенз докато се запълнят дългите маркучи.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от Didibao » 31 юли 2014, 21:25

Не при всички газови компове има такава опция за редуциране, на моето бардолини няма такава екстра примерно.
Изображение

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от deathstorm » 31 юли 2014, 22:23

Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Оптимизиране работата на ГИ

Мнение от Didibao » 31 юли 2014, 22:51

deathstorm написа:Това Бардолини BSM ли беше, ако е BSM те наистина имат един от най-ограничените софтуери, които сам виждал. Което е доста странно, като се има предвид, че от цялата система те правят само софтуера и компа.
БСМ е да, новите им версии са доста по добре, моя комп е стара версия и като софт и като хардуер.
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта