System engine fault при Г.И.

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 21 авг 2014, 23:29

Колеги имам едно питане и ще съм благодарен ако някой ми отговори.

Наскоро сложих газов инж. -висок клас на форд фокус. След определени километри колата взе да притриса и да придърпва при подаване на газ и след 10 км. ми изписа System engine fault и колата мина в авариен режим. Изключих двигателя и запалих отново - проблемът се оправи. След това 5 пъти още направих така и нямаше проблем.

Възможно ли е това да ми е изписано, тъй като нямах много газ в бутилката и след 5-10 км ми изписка, че е празна? От какво може да е този проблем и изобщо проблем ли е?

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от synthez 3D » 22 авг 2014, 08:02

Напълно възможно е да е станало заради почти празната бутилка. Не се знае при какво налягане е настроен газовият инжекцион да превключва на бензин. Би трябвало когато спадне налягането (т.е. бутилката да е почти празна) да премине на бензин без да има каквото и да е придръпване, или Check engine. Ако при пълна бутилка работи нормално, значи се касае за неправилна настройка на прага на превключване при ниско налягане. Ако обаче проблемът се случи при повече газ в бутилката, тогава трябва да търсиш хората, които са ти инсталирали газовия инжекцион, за да оправят нещата.
Изображение

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 22 авг 2014, 10:10

Умишлено изчаквах бутилката да се изпразни, за да видя дали ще изписка,че газта е свършила. След като я напълних нямаше придърпвания или сигнали check engine. Явно проблемът наистина е бил от празната бутилка и обд-то го е отчитало като небогата смес и е давала грешка.

Мерси все пак за бързия отговор.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от madboy » 22 авг 2014, 22:47

При ниско налягане, системата трябва да прехвърли автоматично на бензин. Прилича на омазана настройка на ГИ.

Sent from my Lenovo S750 using Tapatalk 4
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от paci » 23 авг 2014, 01:32

Имам монтирана сигурно възможно най-евтината и смотана история като ГИ.
Когато тръгне да свършва газта и сръчкам мотора обръща на бензин.
Сваля ли режима пак обръща на газ и кара на изпарения.
Кви ги върши не знам, но не ме ангажира мене с нищо т.е. нищо не усещам.

Както казват колегите вероятно се нуждае от някаква настройка.

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от koinov_bg » 23 авг 2014, 01:57

Може би не са ти включили функцията да првминава на Бензин при ниско налягане на Припан-Бутана.

Като ти свърши газта в резервоара автомарично ли минава на бензин или ти трябва да си нарианеш копчето.
Ако да то върви в сервиза и ги помоли да си оправят майсторлъка.
Поздрави.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Филипов
потребител
потребител
Мнения: 504
Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Филипов » 23 авг 2014, 10:16

При мен автоматично минава на бензин. Мога още 2-3 пъти да натисна бутончето, да мина принудително на газ още десетина километра "на изпарения".
При теб явно точно това не е настроено - минималното налягане, на което да обръща на бензин.

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 23 авг 2014, 20:48

Напълних бутилката до горе и вече измина 300 км. Никакъв проблем не ми е направила - нито придъпрване, нито някакви грешки. Излиза, че не е настроена да се превключва автоматично така ли? Поне аз така си го обеснявам :o

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от koinov_bg » 24 авг 2014, 08:47

Eastbourne написа:Напълних бутилката до горе и вече измина 300 км. Никакъв проблем не ми е направила - нито придъпрване, нито някакви грешки. Излиза, че не е настроена да се превключва автоматично така ли? Поне аз така си го обеснявам :o
Явно да така излиза,но по принцип всеки себе си уважаващ газажия го пуска тази функция най-малко за да предотврари "кихане,пукане илигърмене" заради ниско налягане,което може да доведе до сцепване на колектор или най-малко пукане на филтърна кутия.
Прегледай вакумно маркуче от газовата рейка към датчика за високо налягане може той да се е откачил и за това да ти забива като ти свърши газтта в ботилката.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 09 ное 2014, 16:29

Имам един въпрос относно г.и и да не отварям нова тема, ще си пиша тук в мойта.

Значи колата да напиша пак е фокус ц-макс 1.8 2004 година с монтиран инжекцион заволи.

При движение колата няма проблем, но при спряно състояение, примерно на светофар, колата леко хълца (претреперва), през 5-10 секунди като при претреперването стрелката на оборотите също леко се размърда, но в рамките на 10-20 оборота.

От какво може да е това? Четох, че свещите са от значение при АГУ. Възможно ли да е от тях или?

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Didibao » 09 ное 2014, 16:33

Не от инжекторната рейката ти е най вероятно проблема, ако не е калибрирана.

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Изображение

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 09 ное 2014, 17:39

Тоест най-вероятно нещо по настройките, така ли? Газта е монтирана преди 2 месеца някъде

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от koinov_bg » 10 ное 2014, 09:32

Eastbourne написа:Тоест най-вероятно нещо по настройките, така ли? Газта е монтирана преди 2 месеца някъде
Колегата дидбао има право,но до някъде,ако не си сменял свещите смени ги,но заедно с кабелите.И да токовата система е много даже изключително много важна при АГУ било инжекцион било обикновенна.
А кабели и свещи при тези автомобили се сменят заедно,защото се прецакват взаимно,тоест калпави кабели прецакват нови свещи и обратното.
А ако проблема с притрисането остане....Добре дошъл в моя клуб на не-реголируемите АГУ-та тип ГИ.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 10 ное 2014, 21:25

Интересно е,че не го прави постоянно. За сега ще карам така, пък после може да прибегна до смяна на свещите

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от koinov_bg » 10 ное 2014, 22:45

След дълги дерзания около 3-месеца има няма, най-накрая фордманяка ми настрои газовата....

Та болката не е голяма един бидон газ пълниш,5-6 часа време и човека си знае работата. :-) поздрави
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Eastbourne
потребител
потребител
Мнения: 901
Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от Eastbourne » 21 ное 2014, 22:44

Да не отварям нова тема, ще си пиша пак в мойта.

Какви марки свещи бихте ми препоръчали? Прегледах темите за свещи - някъде пише,че хубаво да са иридиеви, другаде пише да не са и общо взето доста различни мнения. Един приятел ми препоръчва на бош някакви за 13-14 бройката... Съответно какви кабели и ориентировъчни цени на свещи + кабели ако може да ми кажете?

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от synthez 3D » 21 ное 2014, 23:14

Аз бих ти препоръчал оригиналните, нищо че са малко скъпички. За твоя двигател са иридиеви, имат голям пробег(60000км.) и според мен инвестицията си струва. Понеже караш на газ е добре оригиналното разстояние от 1,3мм. да го направиш на 1мм. Така със сигурност няма да имаш каквито и да е проблеми със запалването. При твоя двигател няма високоволтови кабели, така че няма какво да сменяш, защото бобините са над всяка свещ.
Изображение

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от peigera » 22 ное 2014, 09:16

То няма кабели, но лули има. Огледай свещите за черни вертикални черти които да не се чистят. И има ли такива, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗАЕДНО лули и свещи. Смениш ли едното само ще повредиш новото. Проблема може да е само от пробиви по свещите, и да не се налага да се пипа настройката. Като за начало провери си сегашните свещи за такива черти и когато ги сваляш помни коя от къде я сваляш за да знаеш и коя лула да смениш. И както те е посъветвал колегата synthez 3D аз също съм за оригинални. Боша пробива.

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 975
Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от koinov_bg » 22 ное 2014, 09:34

Аз няма да ти препоръчвам свещи,защото едно пиленце ми изпя че са вкарали един контейнер менте свещи на БОШ,Шампион и на НЖК...Тъй че ....
И най лошото което,е че и аз попаднах на ментета,но за едно Дайхацу свещите бяха от поредицата НЖК
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: System engine fault при Г.И.

Мнение от synthez 3D » 22 ное 2014, 09:34

Бобината при този модел е едно цяло с лулата и не се разделя на отделни части, но пък е доста добре направена и е много надеждна. Не вярвам изобщо да има проблем с този тип запалване, освен ако самата бобина не се повреди.
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта