вечният проблем колектори

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от pitbulche » 24 юли 2008, 14:18

bai_Petko написа:Аз говорих с един познат собственик на морга за фордове. Каза че е прекарал десетки коли и досега разцепени колектори не е виждал.
Мисля, че коментара е излишен!
Но все пак да отбележа, че на кутията за въздушния филтър се вижда предпазният клапан, който явно не си е свършил работата.
11211188955073561_4.jpg

bai_Petko
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от bai_Petko » 24 юли 2008, 15:07

Колега, увитото в тиксо ми се струва тръбата за въздуха, а не колекторите. Така че коментарът може и да не е излишен 8)
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от synthez 3D » 24 юли 2008, 18:45

Това със сигурност е тръбата над дроселовата клапа и не виждам да и има нещо.На всичкото отгоре тя е гумена и е много интересно как се е скъсала,ако изобщо е скъсана.Така че и аз също не смятам,че коментара е излишен, защото колекторите не се виждат на тази снимка.
Изображение

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от pitbulche » 25 юли 2008, 14:31

synthez 3D написа:... и не виждам да и има нещо.
Да бе! Наистина нищо ѝ няма, просто леко е ИЗТРЕЩЯЛА! :lol:
Щом това ви успокоява... добре! Аз само показвам, че като караме на газ всичко е възможно.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от Peet » 25 юли 2008, 18:12

Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.

Потребителски аватар
pitbulche
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 фев 2008, 15:42
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16v 105hp
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от pitbulche » 26 юли 2008, 01:22

Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
Извинявай, но не те разбирам! *unknw*
Какво искаш да кажеш?

valio_2
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 03 ное 2007, 00:05
Модел на автомобила: mondeo-2.0/16v
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от valio_2 » 26 юли 2008, 22:20

колеги от скоро чета форума и искам да ви кажа че имам мондео-20/16 96г и по документи има газова уредба 2 месеца след регистрацията ааз го карам 1 год и още не ми е гръмнало нито един път

bai_Petko
потребител
потребител
Мнения: 265
Регистриран: 27 юли 2007, 16:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 1996, комби автомат
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от bai_Petko » 27 юли 2008, 12:11

pitbulche написа:
Peet написа:Все пак, да имаме пред вид, че от въздушния филтър до всмукателните клапани не са само въздуховоди и "кух"колектор.
Извинявай, но не те разбирам! *unknw*
Какво искаш да кажеш?
Предполагам, че колегата има предвид резонатора.
У нас обаче КАТ служи за да те преебе, а не за да оправи движението.
М. Карбовски

medveda
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от medveda » 10 авг 2008, 22:06

здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е :( а забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се получи този изван земен разход :( намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от terminatoro » 11 авг 2008, 09:16

medveda написа:здравейте за карам мондео 94г/зитек/2.0 сложих обикноженно газово и се взриви пурво апандисита( аз така му казвам защтото незнам какво е ) това е онова глухо разширение след филтъра което стига до радиатораслед това го замених със маркуч без това разширение.
дадох мондьо на един авер и той ми я остави в ямбол със спукана кутия над колектора имам клапа на кутията на вуздушния филтър но не ми помогна сега продължавам с опитите вазтанових газовото вчера и успях да я карам на газ и познаите учуди ме със разход за 120км/20л газ извън градско. направо ми се пла4е :( а забравих да кажа че след взривовете смених свещите сложих беру,нов филтър и настроика на газовото тогава се получи този изван земен разход :( намерих във форума как се настройва газово мисля да пробвам сам.
то по -зле няма накъде

Колега от опит ти казвам да не си правиш експерименти да я настрйваш,сам.
А за разхода и това че гърми 100% имаш проблем на някаде по електроника,може да са свеши ,може да са кабели.
По-добре отиди на сервиз!
ZETEC POWER!!!!!

medveda
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от medveda » 12 авг 2008, 20:06

здр колега
благодаря за вниманието >:D<:
втория опит на същата височина мина особенно трагично :oops: пак се взриви .
зачи газовото е само със емулатор на инжекциона трябва ли да и монтирам ламда контрол и тайм процесор ? става дума за 2.0/zetec за газов инжекцион нямам парички :cry: то е ясно ще се ходи на доктор :lol: но поне да имам предстсва какво да поискам.а за свещите нови са след първия взрив ги смених с BERU а на самите кабели за свещите е вързан емулатора LOVATO .ако ги сменя каде отиват кабелите за емулатора?
благодаря предварително.
пс:от бургас съм някакви идеи за сервиз ? че газовото е монтирано от предищния собственик и нямам идея каде да я карам

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от Edinuser » 12 авг 2008, 23:46

И моето мондео е със обикн. газова на BRC емулатор и авт.ключ ФОБОС.
Имам (3) три клапана - един на резонатора над дросела, един на другия резонатор и един който пази дебитомера MAF-a.Като я настройвахме първоначално гръмна един път и сработи дори клапана на дебитомера - но нищо не се спука ....и си бачка ок от тогава 1500 км.
среден разход с климатик при 35% градско 65% междуградско около 8.5-10/100км. газ. Но съм зареждал на различни бензиностанции (основно лукойл и петрол) и не са много достоверни резултатите.Машрута беше: Плевен-Варна-Калиакра-Балчик-Варна-Камчия-Обзор-Равда-Ахтопол-Резово-Царево-Н.Загора-Шипка-Плевен
Това за 1 седмица, 1150км/110л.газ. На магистралите Шумен-Варна и Бургас-Карнобат скорост 140-160. Климатика почти постоянно пуснат.

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от terminatoro » 13 авг 2008, 09:26

Знам,че може да се направи кадърно и обикновена газова на наште машини стига да се намери баш майстора ;)За това на колегата дето му гърми потоянно или има някакъв проблем или просто газовата не е сложена и настроена както трябва.
ZETEC POWER!!!!!

medveda
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от medveda » 13 авг 2008, 23:00

ах мечта за този разход :)
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от terminatoro » 13 авг 2008, 23:28

medveda написа:ах мечта за този разход :)
за сега напредвам реставрирам резонатора с епоксидна смола и платно утре ще е завършен и се надявам да мога да я мръдна до някои сервиз до петък .
ПП:за нова кутия ми искат 250лв. втора ръка неможах да намеря за предната ми взеха 70 лв още търся втора ръка ако някои има инфо да сподели.
благодаря
ПП2:ако ви е интересно да кача снимки?

дай някоя снимка да видя ,че до сега не съм виждал поразиите дето правят газовите
само легенди слушам!
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
mury
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от mury » 17 авг 2008, 12:36

клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите :( :( :( :o :o за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен :D
Изображение

Потребителски аватар
terminatoro
потребител
потребител
Мнения: 333
Регистриран: 05 юни 2007, 08:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8tddi 2000г.
Chevrolet Epica 2.5 2009г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от terminatoro » 17 авг 2008, 20:00

mury написа:клеги ще снимам и ще ви покажа монтирана обикновена газова уредба с 3 клапана и газ симулатор на инжекциона,много съм доволен,до сега не е гърмяла,на път за морето вдигнах 200км на газ можеше и още!!!
за колегата на който емулатора му е вързан за свещите :( :( :( :o :o за 1-ви път чувам такова нещо,това трябва да се промени задължително,при 1-то пукане 1-то нещо което трябва да се направи е да се сменят кабелите на свещите,освен ако не се е разпукал я колектор я въздушна кутия
разход:
градско100% 14л с климатик13л без
извънградско 8л при средна скорост110км ЗАБЕЛЕЖИ при средна 160 от 14л нагоре!!!!!!
ако някой иска обикновена газова мога да му дам кординати там кадето аз я сложих,минал съм 2500км не са много но за сега съм много доволен :D

Давай кординати колега, и ако може цена на всичко с работата дето са ти взели!

Поздрави
ZETEC POWER!!!!!

Потребителски аватар
mury
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от mury » 17 авг 2008, 22:02

6оолв ми излезе слагането,постнал съм снимки в тази тема viewtopic.php?f=23&t=1568&start=40
кординатите са илиенци след 1-я светофар от дясно на пътя гараж(сервиз)за агу,метан,газинжекцион,пича се казва Ники тел.0888-46-96-90 точно до неговиягараж има гумаджия!!!
Изображение

medveda
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 06 юни 2008, 17:52
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от medveda » 28 авг 2008, 17:01

здр. отново :)
сажелявам че се забавих с отговора но ходих на почивка с форда ;):
след като въстанових резонаторната кутия ходих на газ анализатор техника каза че сме направили малко по- бедна сместа при високи обороти развха малко кранчето и всичко за сега е наред ;): сега очаквам да свърши бутилката та да и засека разхода за почивката изминах 230 км от които 180 км извънградско има още газ :-/: това ще рече че сме паднали под 20л/100км :D: за снимките търся как да ги кача такаче скоро ще ги видите а за газ анализатора дадох 10лв и 20 лв за 2 клапи. ремонта на резонаторната кутия ми излезе 40 лв като съм взел полиестерна смола,платно,полиестерен кит,шкурка и черен спрей мат :roll: маи това е всичко.
послепис: как се качват снимки тук
ах тъпо :oops: имало опция прикачи фаил
ето и снимките
Image027.jpg
Image028.jpg
това е форда разглобен
Image029.jpg
матерялите
Image031.jpg
след 1л бира :)
Image032.jpg
оформен
Image038.jpg
Image040.jpg
Image039.jpg
Image038.jpg
Последна промяна от medveda на 07 сеп 2008, 12:00, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
mury
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 24 дек 2007, 18:07
Модел на автомобила: mondeo mk2 SW 2.0 16v '99
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: вечният проблем колектори

Мнение от mury » 06 сеп 2008, 12:00

за колегата който се притесняваше,че има нещо вързано за кабелите на свещите!!!!
проверих как стоят нещата,това е тъй наречената антена на газовата уредба,няма да се притесняваш,това е кабел от ключа който дава информация,че колата ти рботи,когато желаеш да смениш кабелите,размотаваш изолирбанда,сменяш и после пак омотаваш кабелчето,хубаво и стегнато за кабела!!!!
това е!!!
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта