Проблем след настройка на АГУ
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 11 юли 2008, 17:54
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Проблем след настройка на АГУ
Здравейте,
направих настройка на агу-то и колата (Форд Ескорт комби 1.4 1995 пълна инжекция) няма тяга.Върнах се при майстора и той каза : е ти какво очакваш-смени си въздушния филтър и ще се оправи.
Смених го , но колата започна още по малко да върви и да се дави все едно свършва газта.Отворих капака врътнах двете врътки
и така докато започна отново да върви.Притеснявам се дали няма да гори много.Ще засека утре. Някой знае ли за какво служат и дали ако гори много ще успея сам да се оправя или да търся поредния майстор?
Благодаря
направих настройка на агу-то и колата (Форд Ескорт комби 1.4 1995 пълна инжекция) няма тяга.Върнах се при майстора и той каза : е ти какво очакваш-смени си въздушния филтър и ще се оправи.
Смених го , но колата започна още по малко да върви и да се дави все едно свършва газта.Отворих капака врътнах двете врътки

Благодаря
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Проблем след настройка на АГУ
Писах някаде как става но явно пак ще пиша
Форсираш на 3000обор. и почваш да навиваш докато почнат да намалят оборотите и стигнат 2600об.
После регулираш изпарителят като го докарваш до най-високата му точка на празен ход
Честито вече сам си регулирал АГУ-то
Форсираш на 3000обор. и почваш да навиваш докато почнат да намалят оборотите и стигнат 2600об.
После регулираш изпарителят като го докарваш до най-високата му точка на празен ход
Честито вече сам си регулирал АГУ-то
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта