агу+?=климатик

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
macko2
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 10 фев 2006, 12:05
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

агу+?=климатик

Мнение от macko2 » 10 фев 2006, 12:19

Здравеите колеги. Преди време четох за един наш инжинер които конструирал климатик които работи на принципа на расшириавастия се гас от газожата уредба. Варианта бесше много ефтин , около 150лв и саотжетно не ждига расхода на ажтомобила. Тоба е идеален вариан за колегите карасти на гас и единствен шанс за охлагдане прес лиатото за хора с 10. 15 годишни коли. молиа ако ниакои има пожецхе информациа да помага :roll: :roll:

angelmilev
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 25 фев 2006, 16:58
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16V
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от angelmilev » 25 фев 2006, 18:23

Познавам го! Има патент, но не я произвежда! Опитвам се от скоро да го намеря, за да се пазарим да я произвеждаме заедно. Като стане ще пиша :-). Много е труден за намиране, защото има още няколко ценни патента и постоянно пътува по България и чужбина.

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 05 юни 2007, 20:39

angelmilev написа:Познавам го! Има патент, но не я произвежда! Опитвам се от скоро да го намеря, за да се пазарим да я произвеждаме заедно. Като стане ще пиша :-). Много е труден за намиране, защото има още няколко ценни патента и постоянно пътува по България и чужбина.
Колега случайно да имаш схемата на свързване на изпаритела към охлаждащата система с клапаните ,че аз я имах(и в интернет е имаше но сега вече не мога да е намеря ) но съм е затрил някъде пък един авер иска да пробва да го направи.Ще сам много благодарен ако ти или някой от колегите ми я прати.
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 05 юни 2007, 23:03

Схемата е елементарна.
Защо зимата трудно се пали на газ? Ако някой е запалил на газ случайно, съвсем скоро е забелязъл, че изпарителя се обледява...често замръзва преди да е стоплил двигателя. ?!Изобарен/изохорен/изотермен процес?! - >при промяна в налягането с поглъща топлина.

Преди изпарителя се поставя серпентина или "радиаторен съд", през него минава все още течната газ, той топлоотдава или по-скоро студеноотдава...После втечнената газ най-спокойно си отива в изпарителя и там се затопля и преминава в газообразно състояние.

Остава с подръчни материали да вкарате потока охладен въздух в купето. Възможно е да се ползва дори вентилаторче от комп....КОлкото по-дбре се справите с херметизацията толкова по-малка е вероятността за мирише на газ в купето.

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 08 юни 2007, 19:15

колега не беше със серпентина имаше схемата в интернет но вече не мога да е намеря.Някои друг случайно да знае нещо по този въпрос? :?
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта