HHO Горивни клетки

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

HHO Горивни клетки

Мнение от MyxomopeC » 02 мар 2011, 11:26

Здравейте колеги. Интересува ме Много, понеже не съм много технически кадърен :) а разбрах че не е било кой знае какво като инвестиция но с големи позитиви след поставянето на такава горивна клетка. Може ли някой от вас да ми каже дали си е поставял такава клетка. И към кого мога да се обърна евентуално за да ми направи и на мен такъв вид инсталация в колата. Бях свидиетел на 1 бмв, което за 650 киломентра изгори средно 3.1 , 3.2 не съм сигурен за обема на двигателя но беше 3-ка... а 3 на 100 си е доста добро постижение ... ;) но ... въпреки че не сме се движили със 150 през цялото време имаше моменти в които се сдижехме дълго време със 100-110, което за мен е изключително добър резултат. Благодаря ви предварително.

pakumba
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от pakumba » 04 мар 2011, 10:58

MyxomopeC написа:Здравейте колеги. Интересува ме Много, понеже не съм много технически кадърен :) а разбрах че не е било кой знае какво като инвестиция но с големи позитиви след поставянето на такава горивна клетка. Може ли някой от вас да ми каже дали си е поставял такава клетка. И към кого мога да се обърна евентуално за да ми направи и на мен такъв вид инсталация в колата. Бях свидиетел на 1 бмв, което за 650 киломентра изгори средно 3.1 , 3.2 не съм сигурен за обема на двигателя но беше 3-ка... а 3 на 100 си е доста добро постижение ... ;) но ... въпреки че не сме се движили със 150 през цялото време имаше моменти в които се сдижехме дълго време със 100-110, което за мен е изключително добър резултат. Благодаря ви предварително.
потърси във фиат форума има немалка тема по въпроса. пиши в търсачката "браунов"

бмв-то дизел ли е?

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от MyxomopeC » 04 мар 2011, 17:24

100% съм сигурен че беше бензиново. Но доколкото прочетох няма проблем какъв е типа на колата.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от diesel1.6 » 04 мар 2011, 22:17

Имаме си тема и тук, преди седмици беше отгоре.
Точно във Варна имаше забавления с един мерцедес, голяма забава и подхилване стана. Покрай разходите и поправянето на генератора и инсталацията не сварих да разбера колко е икономията. Човекът не беше много доволен. Трябва да питам накъде се е развила историята.

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от MyxomopeC » 08 мар 2011, 10:13

diesel1.6 написа:Имаме си тема и тук, преди седмици беше отгоре.
Точно във Варна имаше забавления с един мерцедес, голяма забава и подхилване стана. Покрай разходите и поправянето на генератора и инсталацията не сварих да разбера колко е икономията. Човекът не беше много доволен. Трябва да питам накъде се е развила историята.
проблема с генератора става, заради липсата на импулсен модулатор, който да контролира притока на ток в системата. Очаквам да пишеш ако си дочул нещо какво е станало с мерцедеса ...

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от MyxomopeC » 09 мар 2011, 11:14

докато си чоплих във форума на БМВ намерих нещо от 8-ми март, което си заслужава да се следи
Запитване:
Цитат:
Здравейте!
Интересува ме ННО комплекта за двигател с работен обем до 3000куб.см.
Моята кола е BMW 325tds, работен обем 2450 куб.см., разход на гориво(нафта) извънградско около 6л/100км.
Склонен съм да купя комплекта ако действително разхода на гориво пада с минимум 20%.
Ето моето предложение:
1)монтираме устойството;
2)изминаваме около 100км извънградско на нормален режим на двигателя за да се засече разхода на гориво;
3)изминаване на същия маршрут с включен ННО генератор;
4)изчисляване на спада на разхода на гориво в %. Ако е над 20% => купувам комплекта. Ако е по-малко ще трябва да демонтирате устройството.

Отговор:
Цитат:
Вариант за такава проба е извънградска дистанция с включен круиз-контрол по един и същи маршрут.
Без монтаж на автомобила, с клетката някъде в багажника или на пасажерска седалка.

Утре пристигат клетките. Ще е необходим процес на запускане, след което сме готови за експеримента.

Поздрави
:censur:


Мисля тия дни да тествам и да видим има ли ефект или няма.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от tropper » 09 мар 2011, 11:24

Виж колегата какво е писал:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 44#p342044" onclick="window.open(this.href);return false;

Подкрепям го напълно. Цялата работа е ала "перпетуум-мобиле".
Все пак ми е интересно да видим дали няма да си имаме Нобелов лауреат от БМВ-форума :D:
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от MyxomopeC » 09 мар 2011, 11:42

tropper написа:Виж колегата какво е писал:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 44#p342044" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Подкрепям го напълно. Цялата работа е ала "перпетуум-мобиле".
Все пак ми е интересно да видим дали няма да си имаме Нобелов лауреат от БМВ-форума :D:
Съгласен съм с теб. Лошото, че никъде не видях да казват ... "Да, не става" ... Или "Да, става" До колкото чета това си има както своите привърженици така и ... доста скиптично настроени хорица. Поне от това, което съм виждал ми направи добро впечетление. Въпреки това искам да съм още малко по - сигурен за тази система, преди да си купя такава (или да не ) :D: Далеч съм от мисълта, че ще си карам колата с водичка и 2 лъжики сол ;) но ако ми спадне разхода ... едни 20-30-40% ще съм доволен

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от diesel1.6 » 09 мар 2011, 11:59

Ето, виж тук - не става. Има вреда. 40% икономия може да имаш като си сложиш газово устройство.

DasGarnev
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 31 авг 2011, 02:01
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от DasGarnev » 31 авг 2011, 02:11

Добре,струва ми се че ми стана ясно какво прави клетката,но на мен проблема ми е кои ги слага тези клетки ? В тунинг центьри ли каде? Хаиде някои да ми каже ..... за предпочитане в Пловдив !!

Потребителски аватар
metalon
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 11 юли 2009, 21:05
Модел на автомобила: Ford escort MK4 1.6DC '88
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от metalon » 05 сеп 2011, 17:52

Доколкото съм запознат с технологията става дума за така наречения Water Fuel Cell. Най най най накратко молекулата на водата се разделя посредство магнетични полета (положителни и отрицателни) който знае от химията за да се сформира една молекула трябва положително и отрицателно заредени атоми. Става дума за чисто механично разкъсване на молекулата посредством магнетизъм. Това не е електролиза. Проблема когато се постави в автомобил е именно "импулсния модулатор" защото тока от акумулатора се подава с по-голяма честота и по тоя начин можеш да гръмнеш буркана в който си сложил цялата работа (случи се на батко ми който го слагаше на трактор и после на баща ми в домашни условия). Получения водород и кислород се внасят в двигателя през мястото откъдето двигателя си поема въздух. Според мен тука е проблема защото е нужна точна калибрация. Ако ОП знае английски може да порови из разни сайтове в които се предлагат такива неща. Не са скъпи и аз възнамерявам да си поръчам от някой стайт но трябва да не е някой измамник. Щото и такива явно много има.

Прочетох по тоя казус още и разбрах за още един вид модификация който не е през въдушния вход ами чрез замяна на свещите. Поставят се нещо като дюзи които едновременно запалват и след това внасят водорода в камерата в която се извършва горенето. Проблема е че трябва да се сложи компютър който да регулира процеса прецизно. Има и още един основен проблем че когато се постигне резонанс (процес в който електрическото подаване се спира но процеса продължава да се осъщестява) може също да провали цялата идея.
Изображение
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: HHO Горивни клетки

Мнение от diesel1.6 » 05 сеп 2011, 22:40

А магнетични полета от предното мнение има ли нещо общо с магнитни? Защото ако има, с разбиването на молекулите със слаби магнитни полета ще изядете хляба на бизнеса с ускорители за физични изследвания.
Като чета несвързаните обяснения по тези теми, някой се е вдъхновил като е прочел какво е циклотрон. Вдъхновил се е да направи измама.
Интересно, след като казвам, че цялата работа води до загуба, защо се търси къде се слагат? Аз слагам, няма проблеми :D: Съвсем съвестно ще ви монтирам, във Варна.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта