Мнение за Фокусите!
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мнение за Фокусите!
Колеги, гледах гледах, ама нещо не видях тема за Фокусите като цяло. Имате ли някакви впечатления за произведените 1999-2001 например. Питам конкретно за тях, защото на визия доста ми харесват, а и има много обяви в диапазона за по 3800-5000 лв. Пуснах си обява за общо взето чист бартер на Мерцедеса ми за регистриран Фокус, като предпочитанията ми са за комби и бензинов. Как са тези коли, като окачване, двигатели, цени за обслужване, въобще здрави коли ли са и заслужава ли си. Дизелите ги изключих, защото принципно съм фен на бензина, ама ако и от тях има хубави модели, може и те да попаднат в кръгозора ми. Никога не съм карал Фокус, имам Мондео и съм доволен. Да, ама се чудя да не се прецакам, като си дам арния и здрав Мерцедес, макар и по-стар, за по-нова кола като Фокус.
Някакви впечатления за модела
Някакви впечатления за модела

-
- потребител
- Мнения: 642
- Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
- Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
- Местоположение: Велинград
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!



http://www.caradvice.com.au/wp-content/ ... sRS-15.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Моето скромно мнение е да търсиш 1.8 или 2.0 кубика .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Ясно, поне 1.8 значи ще да е
Колеги, никой ли няма отзиви от Фокус. Бая колеги гледам карат такива коли, ама мнение нещо няма по въпроса
Сигурно хората с Фокусите още не са се върнали от отпуск, та затова не са влезли във форума да прочетат и да дадат акъл 

Колеги, никой ли няма отзиви от Фокус. Бая колеги гледам карат такива коли, ама мнение нещо няма по въпроса


- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Чувал съм разни мнения за проблеми с ходовата част,някъде около първите години на производство.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Зависи какъв ти е МВ.
Ако предлагаш някоя изгнила 190-ка от 90-та година едва ли ще се навие някой на чист бартер.А и фокусите си държат цена,хубав 10 годишен не можеш да вземеш за 3-4000лв.КАто казвам хубав имам предвид да не ставаш абонат на автосервиз или техническия раздел на форума.
Окачването им е по зле от на мондеото,но доста по добре изпипано от предшественика му -Ескорт.Бензиновите мотори са много добри,преди фейс лифта 1.6 мотора харчи повечко масълце,но в рамките на нормалното литърче до 2 доливане.Мощността е достатъчна ако не караш дръзко и не пускаш климатика-100 магарици само.Но пуснеш ли го влизаш в графата малолитражки и разхода скача с поне 2 литра
.
Ако не те притеснява 120-тина лв за данък на държавата търси си 1.8 или 2.0 хем им слагат на тях и тракшън контрол.Интериора се разтраква бързо особено ако караш по павета с 16" джанти и ниски гуми
,тогава ти трябва здрава музика да го преглътнеш
Проблемни места са им задните ел стъкла,едни сложни и калпаво направени механизми се чупят и стъклото ти се стоварва изведнъж .
Лагерите на колелата страдат и те като гледам често се говори за тях.
Общо взето това е.Частите по ходовата част са евтини,дори и оригиналните.За пример ще дам големия тампон на задния мост който се държи за купето го сменях и цената му беше 30 и няколко лева оргинален моторкрафтски.
За препоръчване е да си намериш хубав фокус от вън,не купен от мото пфое защото качеството на изработка за българския пазар е по ниско и ще те дразни.Моя е от МП и намирам доста пропуснати неща в сравнение с европейския внос.
Разхода на 1.6 без пуснат климатик е много приличен,според трип компютъра имам среден разход 6.8,като рядко достига до 7 в случаите когато повече от месец не излизам от града.Иначе лятото отпуската навърях 1400км по морето и планините:
В Царево заредих на лукойла,занулих и тръгнах за Обзор,в Бургас погледнах показанието и беше 5.8л,в Обзор вече беше 6,но все пак има балкан за качване.
На връщане по магистралата с пуснат климатик средния разход беше вече 7л.
Имам и моментен разход като при 100км/ч е най добре положението .. някъде 4,5,но държиш ли 140 разхода е към 6л,на 160 вече е 10л.
Ако предлагаш някоя изгнила 190-ка от 90-та година едва ли ще се навие някой на чист бартер.А и фокусите си държат цена,хубав 10 годишен не можеш да вземеш за 3-4000лв.КАто казвам хубав имам предвид да не ставаш абонат на автосервиз или техническия раздел на форума.
Окачването им е по зле от на мондеото,но доста по добре изпипано от предшественика му -Ескорт.Бензиновите мотори са много добри,преди фейс лифта 1.6 мотора харчи повечко масълце,но в рамките на нормалното литърче до 2 доливане.Мощността е достатъчна ако не караш дръзко и не пускаш климатика-100 магарици само.Но пуснеш ли го влизаш в графата малолитражки и разхода скача с поне 2 литра

Ако не те притеснява 120-тина лв за данък на държавата търси си 1.8 или 2.0 хем им слагат на тях и тракшън контрол.Интериора се разтраква бързо особено ако караш по павета с 16" джанти и ниски гуми


Проблемни места са им задните ел стъкла,едни сложни и калпаво направени механизми се чупят и стъклото ти се стоварва изведнъж .
Лагерите на колелата страдат и те като гледам често се говори за тях.
Общо взето това е.Частите по ходовата част са евтини,дори и оригиналните.За пример ще дам големия тампон на задния мост който се държи за купето го сменях и цената му беше 30 и няколко лева оргинален моторкрафтски.
За препоръчване е да си намериш хубав фокус от вън,не купен от мото пфое защото качеството на изработка за българския пазар е по ниско и ще те дразни.Моя е от МП и намирам доста пропуснати неща в сравнение с европейския внос.
Разхода на 1.6 без пуснат климатик е много приличен,според трип компютъра имам среден разход 6.8,като рядко достига до 7 в случаите когато повече от месец не излизам от града.Иначе лятото отпуската навърях 1400км по морето и планините:
В Царево заредих на лукойла,занулих и тръгнах за Обзор,в Бургас погледнах показанието и беше 5.8л,в Обзор вече беше 6,но все пак има балкан за качване.
На връщане по магистралата с пуснат климатик средния разход беше вече 7л.
Имам и моментен разход като при 100км/ч е най добре положението .. някъде 4,5,но държиш ли 140 разхода е към 6л,на 160 вече е 10л.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Ами мисля, че колата ми горе долу става за подобен бартерmrdds написа:Зависи какъв ти е МВ.
Ако предлагаш някоя изгнила 190-ка от 90-та година едва ли ще се навие някой на чист бартер.А и фокусите си държат цена,хубав 10 годишен не можеш да вземеш за 3-4000лв.КАто казвам хубав имам предвид да не ставаш абонат на автосервиз или техническия раздел на форума.
10л.

Иначе много благодаря за изчерпателния отговор

Ще се радвам да чуя и други мнения

Последна промяна от dydo на 10 сеп 2010, 15:47, променено общо 1 път.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Е ,бенца ти е хубав!
Подръжката на фокуса в сравнение с този мерцедес ще ти се види все едно ремонтираш детска количка.
Гледай мобилето и обявите и звъни на търговците.Имай предвид,че форд не е от много продаваните марки и интереса за бартер ще бъде голям.

Подръжката на фокуса в сравнение с този мерцедес ще ти се види все едно ремонтираш детска количка.
Гледай мобилето и обявите и звъни на търговците.Имай предвид,че форд не е от много продаваните марки и интереса за бартер ще бъде голям.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Между другото, то е въпрос да попаднеш и на кола, ама обсъждайки поддръжката на точно този модел W202 с доста хора от Мерц форумите, се оказва, че скъпата поддръжка - пак повтарям на точно този модел (и на 124-ките), е само един мит. Ами аз за година каране съм дал само 250лв. за ремонт по предницата, като се включи труда + частите. Даже някои от нещата ги смених, но се оказа, че е нямало нужда. Правих разни там шарнири и тампони, а цените им не са по-високи от тези на Мондеото ми. Всяка кола има и нещо скъпо, например стопове, фарове, огледала и т.н. на Мерца са доста над Монката.mrdds написа:Е ,бенца ти е хубав!![]()
Подръжката на фокуса в сравнение с този мерцедес ще ти се види все едно ремонтираш детска количка.
А иначе не знам какъв интерес ще има, затова съм пуснал и обявата. Продажба не ме интересува, просто на семейството ни трябват две коли, за всеки случай

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Няма такова нещо,наречено български пазар.Автомобилите,които се продават в България са си същите като тези,които се продават"навън".Мислиш ли,че на поточната линия знаят за кой пазар е поредният автомобил и специално на него да му слагат от по-некачествените частиmrdds написа: За препоръчване е да си намериш хубав фокус от вън,не купен от мото пфое защото качеството на изработка за българския пазар е по ниско и ще те дразни.Моя е от МП и намирам доста пропуснати неща в сравнение с европейския внос.

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Съгласен съм,че когато човек си избира кола в магазина може да добавя или да маха от екстрите.
Говорех за други неща, казвал съм ги преди,но ще ги спомена и пак:
- Вътрешните елементи по купето не са боядисани-свалих подкалника и от вътре калника е просто грундиран,като след 7г ръждата го е обладала.
-Като купих колата беше на 6г. и праговете и бяха изгнили от ръжда.Ръжда,която сигурно се е появила преди повече от година.Което ще рече,че те не са обработени добре-няма как 5годишна кола да ръждяса .Огледал съм много фокуси и това,което съм забелязал във "вносните" е,че те нямат никъде никаква ръжда.Всичко идва от добре покрити елементи.
Праговете на мондеото на doncho_78 бяха същите.И неговата кола е от мото пфое и е също изгнила.
Пода на моята кола загнива вече.На другите е обработен с антикор ... едно като боя с гумени люспи.При мен липсва.
-Нямам кора под двигателя,но да кажем,че е възможно да е била счупена .Нямам също обезшумителната кора-кече под предния капак.
Конвейра си е конвейр,но в австрия фокуса струва с 20% повече от цената му в мото пфое(след много отстъпки),така,че няма как да ме убедиш,че колите за австрия са едни и същи като колите за българския пазар.Когато дилъра иска ниска цена производителя му доставя евтина стокаЕвтината стока няма как да е същата като скъпата.Говорим за ниско бюджетна марка,а не за ръчно изработено бентли.
Не знам сега как е в момента,но в далечната 2003г е било така и няма как да ме убедиш,че не е.Има видими доказателства.
Говорех за други неща, казвал съм ги преди,но ще ги спомена и пак:
- Вътрешните елементи по купето не са боядисани-свалих подкалника и от вътре калника е просто грундиран,като след 7г ръждата го е обладала.
-Като купих колата беше на 6г. и праговете и бяха изгнили от ръжда.Ръжда,която сигурно се е появила преди повече от година.Което ще рече,че те не са обработени добре-няма как 5годишна кола да ръждяса .Огледал съм много фокуси и това,което съм забелязал във "вносните" е,че те нямат никъде никаква ръжда.Всичко идва от добре покрити елементи.
Праговете на мондеото на doncho_78 бяха същите.И неговата кола е от мото пфое и е също изгнила.
Пода на моята кола загнива вече.На другите е обработен с антикор ... едно като боя с гумени люспи.При мен липсва.
-Нямам кора под двигателя,но да кажем,че е възможно да е била счупена .Нямам също обезшумителната кора-кече под предния капак.
Конвейра си е конвейр,но в австрия фокуса струва с 20% повече от цената му в мото пфое(след много отстъпки),така,че няма как да ме убедиш,че колите за австрия са едни и същи като колите за българския пазар.Когато дилъра иска ниска цена производителя му доставя евтина стокаЕвтината стока няма как да е същата като скъпата.Говорим за ниско бюджетна марка,а не за ръчно изработено бентли.
Не знам сега как е в момента,но в далечната 2003г е било така и няма как да ме убедиш,че не е.Има видими доказателства.
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Ами ето! Дали е истина или не, то за всеки случай за предпочитане е Фокус от вън
Демек не "нов внос" към настоящия момент, а когато е купуван, да не е от МП. Въпреки, че едно е да влагаш по-некачествени материали, съвсем друго е да не си свършиш работата както трябва, както в случая ти си описал. Все едно да правя готови врати за апартаменти, директно за слагане и на едните да има боя, а на другите да няма. Просто разликата трябва да е, че на едната боята ще е по-скъпа и качествена от на другата, ако въобще трябва да има разлика. А не да продаваш стока, която е във незавършен вид. То това ако е така, направо е срам за фирмата, произвеждаща тези автомобили.

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Тия в МП не бяха ли производство на руския завод? Това по VIN не можеш ли да го провериш?mrdds написа:Моя е от МП и намирам доста пропуснати неща в сравнение с европейския внос.
Спомняте ли си навремето лафа "да не се купва Лада, правена в понеделник", че руснака още не е изтрезнял...

- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
ела намери на моята нещо пропуснато спрямо култовия нов внос ( даже се пише НОВ ВНОС и по автокъщите има смисъла на чисто нов автомобил) поточната линия бълва коли не се знае коя къде ще се продаде .. има някакво значение обаче в кой завод е сглобена - някои сглобки са по добри ,както и между кола и кола има разлики
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Господа , слезте на земята , и се сетете ,че се намирате в България , където НЯМА стандарти за нови - внос , автомобили !Поради този именно факт търговците на нови автомобили , печелят значително, в нашата държава ! Който си мисли обратното , просто е лаик , и както казва Гриша Ганчев -" само мечтателите са повече от китайците "!
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Не искам да споря с никого и затова няма да се опитвам да ви убеждавам,че автомобилите, продавани от МП нямат никаква разлика от автомобилите,продавани в Германия.Между другото комплектациите на нашия пазар са точно тези,които се предлагат на германския пазар,защото МП България е част от Hugo Pfohe Германия.Само споделям заключения въз основа на опит и интерес от моя страна,за това как стават нещата в действителност.Колегата с изказването за Русия направо изби рибата...,което показва,че не е запознат,че руският завод си произвежда автомобилите само за руския пазар.Няма да се учудя,ако някой каже,че нашите автомобили се произвеждат в Турция,защото бай Иван му бил казал.Просто се поинтересувайте повече и ще разберете,че съм прав.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Със сигурност не идват от Русия...Русия е звън ЕС-икономически не е изгодно да внасяте то там коли и то от клас,в който има сериозна конкуренция.От усия вървят само Лада Нива и тук-там някой камион...просто защото няма алтернатива нито като цена,нито като характеристики.При Фокус не е баш така.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
S_С , а как се внасят нови Турски автобуси Мерцедес от Румъния , без мито , за частна автобусна компания в София, случайно да знаеш ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- dydo
- потребител
- Мнения: 525
- Регистриран: 03 юли 2007, 15:19
- Модел на автомобила: Най-различни!
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Абе първосигналната логика е едно, ама явно на практика и точно в този момент, нещата стоят по съвсем друг начинmrdds написа:Имай предвид,че форд не е от много продаваните марки и интереса за бартер ще бъде голям.

Другото разсъждение е, че който има регистриран Фокус и то комби, принципно си го е купил да си върши работа и да му е удобен, а ако е дизел, да не влиза в излишни разходи за гориво. Такъв човек или обявява колата си за продажба, или на бартер, но с доплащане от другата страна, защото му трябват пари. Възможно е и да предлага Фокуса си на бартер, но за по-скъпа и нова кола, с доплащане от него. Варианта някой да е притежател на Фокус и да се съгласи на подобен бартер за Мерцедес, колкото и да изглежда добре, но без газова или метанова уредба и който на градско в София да си харчи 14/100 без проблем, е просто да бъде фен на МБ. Единствения вариант е, на някого колите от класа на Форд фокус да са в повече, принципно да не иска да продава и в същото време да е желаещ да кара Мерцедес. От сорта на "Абе станаха ми много колите, този Фокус комби 18-20 годишния ми син не иска да го кара и си търси някаква кола по-така от премиум марка"


Ето така си мисля, че реално стоят нещата

Ще изчакам още няколко дена и ако няма интерес, го свалям от обявата, защото като си се кача на него, се чудя как може да съм я пуснал. Ама нали знаете, понякога практичността взима превес над удоволствието.

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Мнение за Фокусите!
Не споря с никого просто казвам какви са видимите пропуски по моята кола спрямо тези,които съм гледал внесени от Италия,Австрия....и т.нAlexi написа:ела намери на моята нещо пропуснато спрямо култовия нов внос ( даже се пише НОВ ВНОС и по автокъщите има смисъла на чисто нов автомобил) поточната линия бълва коли не се знае коя къде ще се продаде .. има някакво значение обаче в кой завод е сглобена - някои сглобки са по добри ,както и между кола и кола има разлики
Може би вашите коли са все още нови и не е паднала боята или пък знам ли...може да са оправили нещата?
Не обвинявам МП за това,нито пък някой друг.Когато взех колата ръждите се виждаха.Имаше ги по задния капак,имаше ги по праговете,веждите и пода.Но имаше и сервизна книжка,където беше отразено всичко по колата.Нещо,което вносните рядко имат.Преглътнах външния вид и боята за сметка на техническото състояние.И до сега не съм съжалил.Кола на 89 000км със сменен съединител,носачи,биалетки,свещи преди 9 000км

Огледайте се за фордовете около 2002-2005г и ако видите на някой ръжда метнете по едно око на рамката на рег. номер дали не пише Moto Phoe или INTERLEASE

Колега,производствения процес на всяка стока е далеч от това,което се пише в интернет.Това са вътрешно фирмени въпроси,които няма как да знаем ние.Не знам от къде ти е информацията,но си в заблуждение,че качеството на покритията(защото говоря за покритията само)е същото като на колите продавани в Австрия,Швейцария и т.н.synthez 3D написа:Между другото комплектациите на нашия пазар са точно тези,които се предлагат на германския пазар,защото МП България е част от Hugo Pfohe Германия.Само споделям заключения въз основа на опит и интерес от моя страна,за това как стават нещата в действителност..
Още повече,че там пътните условия са далеч по тежки и едва ли фокуса ми,който в българия ръждясва за 5г там ще изкара и 3 зими.
По дискавъри показват разни филмчета как правят колите в заводите.Потапят ги по 10 пъти в разни разтвори,груднове,бои,лак незнам си кво още.
Както Дидо даде пример с вратите за апартаментите ... едни врати се боядисват с боя от 25лв/л, а други с боя от 5лв/л.Едната боя запазва цвета си 15г другата 5г.Едната врата има цена 100лв другата 120.Дървото в тях е едно и също както и частите във фокуса,но боята и покритието е по оскъдно и евтино за да може да докарат някаква разлика в цената спрямо скъпите.
Иначе всеки италианец,австриец,германец... щеше да идва в българия да си вземе колата за 15 000 евро вместо за 20 000 от неговата страна.
Като нов продукт всичко е еднакво добре.. видимо.Разликите се хващат след определен период.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта