Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от иво г. иванов » 14 фев 2011, 19:51

Колега, снимай ги !!!! Щото познавам двама дебили дето не вярват ! *00142*
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
eodor
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от eodor » 17 фев 2011, 20:48

Форд ескорт 1997 1.6 на метан . Беше в мен за 1 месец , като през това време смених ...
Динамо - носих го на ремонт три пъти , по точно третия път купих втора употреба за 40 лв . А смъкването каква гъзария е :lol:
Кабели за свещи ...не помня цената :oops:
Лагери задни ...
Зареждане на климатика около 60 лв май излезе... маслата и ремъците няма да ги смятам
Предна дясна врата заяждаше , не искаше да отваря ....
Накладки ...
И след един месец ремонти , ходих два пъти до Варна с един приятел на когото толкова му хареса разхода на метан че след 2 часови спорове ме сколни да му я продам . Не съм минал и 1000 км с нея :oops:
В момента е на около 450 000 км . Двигателя грам не пипа маслото , сменя се на около 15-18000 въпреки убежденията на разни хора :lol: :lol: че няма да изкара до следваща смяна - само съединителя е за смяна за трети път .
Има и два Транзита на които донякъде помагам в ремонтите , но там трябва да гледам сервизните им книжки някой друг път ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от HACKO » 17 фев 2011, 23:20

eodor написа:....
В момента е на около 450 000 км . Двигателя грам не пипа маслото , сменя се на около 15-18000 въпреки убежденията на разни хора :lol: :lol: че няма да изкара до следваща смяна - само съединителя е за смяна за трети път .
Има и два Транзита на които донякъде помагам в ремонтите , но там трябва да гледам сервизните им книжки някой друг път ...
Приятеля ти, определено знае как да цени и поддържа Форд. *00134*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от nikolovvd » 17 фев 2011, 23:32

Ако те чуе някой със Сантафе ще си хвърли джипа в първия язовир.
Гаранция му дават 150 000 км, но съединителя не може да издържи и 70 000 км.
Последна промяна от nikolovvd на 11 апр 2011, 16:25, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Artur_111196
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 20 яну 2011, 18:33
Модел на автомобила: scorpio 2.9 BMW M3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Artur_111196 » 07 мар 2011, 10:50

Аз пък съм на мнение че фордовете са здрави лесни за поддръжка и са на достъпни цени, единствено в обработката против ръжда има какво да се иска... Впечатленията ми са от Скорпио 2.9 Сиера XR4 и FOCUS 1.6 2008г. Tранзит 2.5д. Всички коли се повреждат просто в БГ има погрешно мнение Фордовете са най калпави... За мен най калпави са Ситроен; Пежо; Рено; Алфа; Ланчиа; Фиат;

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от HACKO » 07 мар 2011, 11:56

Artur_111196 написа:Аз пък съм на мнение че фордовете са здрави лесни за поддръжка и са на достъпни цени, единствено в обработката против ръжда има какво да се иска... Впечатленията ми са от Скорпио 2.9 Сиера XR4 и FOCUS 1.6 2008г. Tранзит 2.5д. Всички коли се повреждат просто в БГ има погрешно мнение Фордовете са най калпави... За мен най калпави са Ситроен; Пежо; Рено; Алфа; Ланчиа; Фиат;
Няма калпава кола! Има калпави собственици и некадърни монтьори, оттам тръгват и приказките. Не може като си се научил да поправяш Москвич и да смяташ, че знаеш всичко и повече не ти трябва да знаеш. Да ама не, идват нови коли, с нови изисквания, които искат и нови знания и тъй като "старите майстори" са велики е срамно да попрочетат малко литература и като не стане колата им е виновна. Защо стария мотор на Ауди-Фолксваген 1.8 е обявен за много здрав? Защото е почти 1:1 с мотора на Жигулата, и "светилата" ги ремонтират без проблем.
За съжаление, скоро няма да мога да си ремонтирам колата (бъдещата), колкото и да чета без съответната апаратура, която е неоправдано да се закупи за ремонт на личния автомобил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от иво г. иванов » 07 мар 2011, 12:19

HACKO написа:За съжаление, скоро няма да мога да си ремонтирам колата (бъдещата), колкото и да чета без съответната апаратура, която е неоправдано да се закупи за ремонт на личния автомобил.
Ето , че стигнахме и до една голяма истина-финансовия проблем.Вярно е ! Факт е, че много от собствениците имащи желание и знания са възпрепятствани от липсата на средства за нормалната , периодична или належаща поддръжка на
автомобилите си .Само да не излезе , че рева как нямало пари но и други са срещали подобна дилема : качествени части и сервиз или компромис.В нашия град пък има и друг проблем .Липсват реномирани сервизи и кадърни майстори,на които
да се довериш с радост и желание.
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Потребителски аватар
Artur_111196
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 20 яну 2011, 18:33
Модел на автомобила: scorpio 2.9 BMW M3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Artur_111196 » 07 мар 2011, 15:11

HACKO написа:
Artur_111196 написа:Аз пък съм на мнение че фордовете са здрави лесни за поддръжка и са на достъпни цени, единствено в обработката против ръжда има какво да се иска... Впечатленията ми са от Скорпио 2.9 Сиера XR4 и FOCUS 1.6 2008г. Tранзит 2.5д. Всички коли се повреждат просто в БГ има погрешно мнение Фордовете са най калпави... За мен най калпави са Ситроен; Пежо; Рено; Алфа; Ланчиа; Фиат;
Няма калпава кола! Има калпави собственици и некадърни монтьори, оттам тръгват и приказките. Не може като си се научил да поправяш Москвич и да смяташ, че знаеш всичко и повече не ти трябва да знаеш. Да ама не, идват нови коли, с нови изисквания, които искат и нови знания и тъй като "старите майстори" са велики е срамно да попрочетат малко литература и като не стане колата им е виновна. Защо стария мотор на Ауди-Фолксваген 1.8 е обявен за много здрав? Защото е почти 1:1 с мотора на Жигулата, и "светилата" ги ремонтират без проблем.
За съжаление, скоро няма да мога да си ремонтирам колата (бъдещата), колкото и да чета без съответната апаратура, която е неоправдано да се закупи за ремонт на личния автомобил.
Е да новите тенденций в автомобилостроенето са такива, просто натъпкват автомобила с толкова електроника че дори и да имаш добри познания без необходимата техника можеш само да го обикаляш като "ГОЛЕМ КАМИК"....!!! И това го правят умишлено защото нямат сметка всеки да може сам да си ремонтира колата..

Orl
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 20 фев 2009, 14:56
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 16V i Ford Escort 1,3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Orl » 20 мар 2011, 20:54

Имам Мондео 1994 1,8 16V и Ескорт 1998 1,3 карбуратор.
Мондеото от 2002 е при мен -беше на 139 000км, при покупката са сменени:
1.Ремъци - ангренажен и клима=300лв.
2. Масла, филтри=150лв
3.Биелетки, предни амортесьори,барабани, свещи=550лв
През 2007 :
1.Съединител=300лв
2.Водна помпа=140лв
3.Свещи=46лв
4.Гуми=360лв.
5.Гърнета - средно+задно=170лв
През 2010 - отзад леко почукване:
1.Задна броня+задна врата+боя=Булинс платиха ремонта:евалла =900лв
колата е като преди

Сега принципно:
Части купувам от Мото Пфое, сменям ги в един и същи сервиз от 1990
Масло пак оттам - обикновено полусинтетика

Сега колата е на 220 000км, не знам да има развалено нещо / освен дясното ел стъкло /
Климатика е пълнен веднъж - 30лв.

Без да се заяждам с VW : служебното возило е на доста по-малко години, но с по малко от
1500лв. годишно нямам постижение

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Вейдър » 09 апр 2011, 15:19

:) От вчера съм с нова водна помпа. Помпа + работа + антифриз(хубав)-130лв.(ремонта се извърши в старозагорски сервиз).Предстоят още няколко дреболии. Впрочем за 15лв. ми монтираха реле, което изключва бензиновата помпа, когато колата мине на газ.Да спомена и нов датчик за включване на вентилатора на радиатора-цена16.50лв. Монтирах си го сам. Това е за сега :)
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

Потребителски аватар
_George_
потребител
потребител
Мнения: 412
Регистриран: 01 авг 2007, 18:56
Модел на автомобила: Mondeo MK3 2.5i V6 24V
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от _George_ » 11 апр 2011, 15:47

Мойто Мондео за 4 години и около 100 000км съм сменил тампони на предните носачи, един път предни и задни биалетки, тампони на предна и задна стабилизираща щанга, един път шарнирите, един път предните спирачни дискове и два пъти предните накладки, един път смяна на задните спирачни цилиндърчета, един път предните лагери на главините, някаква запалителна бобина, един път съм сменил антифриза и термостат, смяна на веждите и праговете, две задни брони правих (първият път аз си я счупих, втория ме удариха в София :D ), ремъците и маслото няма да пиша колко пъти съм ги сменил, защото са си основни консумативи. Общо взето нищо фрапиращо, а си я карам доста :).
Изображение

Потребителски аватар
eclipse
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 10 сеп 2005, 20:33
Модел на автомобила: Escort '96, Zetec 16V 1.8L
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от eclipse » 08 май 2011, 01:21

Хм, ха сега де? Ми общо взето може да се каже, че нищо съществено не съм пипал по колата си. От 2004 г. когато си я купих на 127000 км. с първа регистрация 1997 г. като махнем подразбиращите се смени на ремъци, ролки, масла и филтри за тия 7 години имам смяна на 1 заден и 1 преден лагер на полуоска, 2 предни спирачни маркучи заради единия и 1 гарнитура на капака на клапаните защото ми омръзна да гледам как ми се мазни, 1 датчик за маслото - беше се спукал и изцъркал половината масло навън... друго май няма. Всъщност има, но то вече си е по моя вина - предна броня, задно странично стъкло (комби) и комплект свещи. Не знам италианеца къде и как е поддържал колата, но всичко което съм сменил до сега е с лого Форд или Моторкрафт. Спирачните маркучи май си бяха заводските предвид специфичното закрепване с нитове. Акумулатора не знам колко още ще кара дойде си с колата някакъв Моторкрафт все още се държи както преди 7 години, дори и зимата няма проблем. Яд ме е за свещите, че ги наводних и карах към 500 километра така, а се чудех що тая кола не ще да набира?! Не знам дали са повредени след като си подсуших и почистих всичко не се усеща нищо нередно по време на работа, но ги смених - външно по порцелана има следи от електрически разряди, а са си баш за Зетека моторкрафтски платинум, сега съм с бошовски итриум. Климатика иска зареждане, че вече не се усеща много и това е друго няма. Държи се повече от прилично, не създава главоболия и проблеми и се разбираме добре. Не се е налагало някога да доливам масло дори и когато ми омасляваше двигателя от гарнитурата. От край време си върви едно омасляване под картера, но не събира капка, има и около съединителя и скоростната кутия, но не ми се занимава да я търся, евентуално там може да излезе нещо след време. От известно време започна да проявява характер когато и е студено сутрин рано и ме излага по кръстовищата, да видим какво ще излезе... Не навъртам много километри, но не я оставям да се залежава. Търкаля се целогодишно както в най-големите жеги така и в най-големите студове и поледици. По мои наблюдения залежаването не е добре както за хората, така и за колите.

Вейдър
потребител
потребител
Мнения: 642
Регистриран: 05 ное 2008, 21:39
Модел на автомобила: бивш FORD Orion 1.6 CVH-EFI, NISSAN Almera 2.2DI N16
Местоположение: Велинград
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Вейдър » 10 май 2011, 23:19

Наскоро смевих маслото на скоростната кутия.Някак си не можах да се самонавия, че има някакво масло, което след 20 години работа и 300 000км. си е като ново. Сега предавките така мазно влизат, че чак ме е яд, че не го смевих по-рано. Предполагам ,че и зимата ще работи по-добре на студено. Предстои смяна на акумулатор, най-късно есента. Чудя се Искра, или Монбат. На свещите също им изтича мандата.
Изображение . May the FORD be with you !
PANZERLIED https://www.youtube.com/watch?v=SndPb5XohYM

malhi4o
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от malhi4o » 17 мар 2012, 20:10

Focus 1.6 16v WF0AXXWPDA2U31075 от 05.2011год. при мен
1. 75 700 КМ 1.1 Смяна на моторно масло и филтър 1.2 Въздушен и филтър купе 1.3 Ремонт на ел. инсталация габаритни светлини 1.4 Смяна на горивен филтър.
2. 76 280 КМ 2.1 Доливане на 1л моторно масло 2.2 Смяна на АБ 44Ah.- имах нова
3. 76 600 КМ Закрепване на радиатора за климатика (горните тампони) нещо се беше извадил от там.
4. 76 900 КМ Задни биалетки. 5. 77 251 КМ
5.1 Смяна на нови гуми 195/60/15 5.2 Реглаж на преден и заден мост 5.3 Затягане на предна броня 5.4 Смяна на спирачна течност 5.5 Смяна на хидавлична течност на волана 5.6 Проверка нивото на масло в предавателната кутия 5.7 Проверка годноста на агренажният ремък 5.8 Смяна на маркучите при клапана за картерните газове. 06.2011 год.
6. 79 250 КМ Смяна на антифриз.
7. 79 900 КМ доливане на 1л. моторно масло.
8. 80 244 КМ 8.1 Смяна на задни амортис 8.2 Доливане на 0.3л. антифриз.
9. 08.2011год. 82 300 КМ 9.1 Преглед на задни барабанни накладки и рег. ръчна спирачка 9.2 Смяна на датчик за налягане на моторното масло 9.3 Доливане на 0.8л моторно масло 9.4 Гресиране на задните лагери на колелата.
10. 83 380 КМ 10.1 Смяна на десен тампон на двигателя 10.2 Омасляване на опорен лагер на полуоската с полвелизатор и мототно масло, че при движение само с 60 КМ/ч нещо вие. 09.2011 год.
11. 84 200 КМ Ежедневно обслужване = проверка на всички работни течности, оглед на колата. 10.2011год.
12. 84 600 КМ Корекция на тампона на ДВГ, че трака и ще откача (сам го смених и се ... нещо или купих ментак)
13. 85 100 КМ Смяна на зимни гуми 185/65/14.
14. 85 300 КМ Смяна на моторно масло - 90 лв. 12.2011год.
15. 86 409 КМ 15.1 Смяна на трансмисионно масло 15.2 Смяна на амортис. на задната врата - 24 лв. 15.3 Преглед на запалителни свещи 15.4 Отново корекция на тампона на ДВГ. 01.2012 год.
16. 87 000 КМ 16.1 Смяна на предни биалетки - 82 лв. 16.2 Обличане на акумулаторната батерия с киче. 04.2012 год. 88 880 КМ
17.1 Ремонт на свтлини на задния регистрационен номер - окислени букси. 17.2 89 400 КМ Смяна гуми.
18. 92 700 KM Доливане на 0.5л.моторно масло. 18.2. Смяна на маркучи за картерните газове при клапана с такъв за газ. 18.3. Доливане на дестилирана вода на АБ. 18.4. При извън грдско 5.7л/100км.
19.Зареждане на климатика. Ремонт на компресора и промиване на радиатора. Всички консумативи и части до тук не повече от 1400лв. сега е на 94 020КМ 08.2012год. След оглед на свършената работа от момчетата неми хареса претегнатият пистов ремък и за това го свалих и монтирах на ново нищо ,че там е с автоматичен обтегач явно с помоща на лула 17mm може да се напъне допълнително. Оставих ремъка по хлабаво по мой вкус. Забелязах покрай работата с ремъка ,че паразитната ролка с лагер NSK 6203 dul1 е за смяна ,но за сега само го гресирах с високо температурна грес. Купих KB 6203 zz - 5 лв .
19.94 700 KM Доливане на 1л. Моторно масло - 19.5 лв.
20.96 300 KM Смяна на лагера на паразитната ролка на пистов ремак и гресиране на лагера на обтяжната ролка (там май неможе да се смени само лагера рлката е пластмаса и има отлят ръб и от двете страни на лагера). 20.2. Ггресиране на лагери водна помпа. 20.3. Реголиране на тампона на двигатела и пак ако не стане както трябва ще трябв с ъглошлайфа да се дялка.
21.101 600 04/13год. Смяна на моторно масло. Тампона го оправих с подлагане на дебела гума(колата е понесла удър преди мен). Лагера пасна идеално. Смяна на запалителни свещи. Вмомента трака много кармилната рейка ама докато не протряче нема да я сменям.
Последна промяна от malhi4o на 21 апр 2013, 16:48, променено общо 11 пъти.

Потребителски аватар
stassydi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 17 фев 2012, 16:24
Модел на автомобила: Fiesta mk6
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от stassydi » 01 апр 2012, 22:52

Здравейте и от мен,мойта Фиестичка я имам от 2007ма, беше чисто нова. :)
От тогава не се е налагало да се сменя кой знае какво. Климатикът е пълнен веднъж,задължителните консумативи масла,филтри и тн...Повечето ремонти обикновено са поради някви тъпи случки. *unknw* Ударих я веднъж,та се наложи нова предна дясна врата.След време се оказа,че волана бие на дясно и се наложи реглаж на предния мост. Предната броня веднъж е сменявана, сега е пукната,но само е лепена, решетката също де и е сменена машинката на предния капак :oops: ...Нова ръчна имам,щото един прекрасник се пробва да дрифти-явно не много успешно. Миналата година смених датчика на ABSa. Имам нов плеър от лятото,защото фабричното радио не четеше мп3ки, а исках и USB да има. Скоро ще си взимам нови джанти,а и имам желание още да си пооправя музиката..НО като цяло доста си е запазено автомобилчето, доволна съм много :roll: не може да се каже ,че навъртам много километри,карам си го по София предимно...А..сега се сетих,че тази зима му купих и нов акумулатор :)

Потребителски аватар
Kostadin21
потребител
потребител
Мнения: 514
Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
Местоположение: Петрич,Благоевград
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Kostadin21 » 02 апр 2012, 00:27

Така....
над 3 години експлоатация,над 30К км.

Ляв шарнир,ляв тампон на носача,ляв маншон 2 пъти вече.
Десен тампон също е готов за смяна.
Тампони стабилизатор.
Амортесьори,тампони макеферсон(да пази господ да ги сменям пак)(330лв)
Датчик за маслото.
Пружина-превключвател за задна скорост в МП(272лв) и това беше най-евтиното,бързо и с оригинална част,факт!
Ремъци Contitech-50лв двата.
След всичко това нещо отпред пак потропва приятно,я биалетка,я от тоя тампон на носача я нещо ново.За това следващата кола––––>или нова,или никаква.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Какво сте ремонтирали по фордовете си?

Мнение от Ianaki » 03 апр 2012, 19:33

Без да се задълбочавам:
Смяна масла – 4 пъти за 4 г. и 15 000км. (Midland, Mannol, Formula F, Formula F); смяна на ангренажен ремък, ремък на хидравликата и ролки (Dayko INA); смяна на подгряващи свещи 4бр. (Bosh); 2 пъти задни накладки сега са Ferrodo + капачките на главината; биалетки (Motocraft); тампоните на макферсоните (Motocraft); дясна полуоска втора ръка; смяна на маслото в скоростите с (Mannol); смяна носачи AS Metal; гарнитура на капака на клапаните (Motocraft); маркучи за излишната нафта (Semperit); компресор на климатика рециклиране (Autofrost comfort); тампони на двигателя (Motocraft); предни дискове, накладки, спирачна течност (Ferrodo); водна помпа (Metali); смяна на всички уплатнения на вратите и багажника; уплътнение на стъклото на предна дясна врата (МотоФое); кора под халогените (втора ръка); елктрически фарове; маркучи между турбото и нафтовата помпа (Motocraft); махане на катализатора (вече ме бяха изпреварили; смяна на гнездото на пепелника; смяна на безброй много клипсове, скобички и други дреболии от МотоФое; гнездото и капачката на резервоара (втора ръка); смяна на предна лява полуоска с оригинална втора ръка; смяна на ремъка на алтернатора (Motorcraft); смяна на комплект 4 уплътнения на масления топлообменник (МотоФое); смяна на задни спирачни цилиндърчета от магазина на Motorcraft (LPR); смяна на спирачни маркучи задни, от магазин на Цар Симеон - Пешо Форда (К&К); носачи lemforder; пружини lesjofors; амртесьори Kayaba – предни от евро07; смяна на съединител, марка Luk (магазина на Motorcraft); смяна на гребена на съединителя (МотоФое); смяна ка кора предпазваща компресора на климатика и ремъка му отдолу;

Предстой смяна на жилото на съединителя, задни пружини и амртесьори, и тампони на задния мост.

Забравих колата е на 215 000км реални от тях в България 18 000 км. за 4г.

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта