Проблеми с паленето

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
nikol57
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 сеп 2015, 16:04
Местоположение: nikopol
Status: Извън линия

Проблеми с паленето

Мнение от nikol57 » 29 сеп 2015, 22:09

Здравейте , аз съм нова в групата и може да ви се стори, че задавам много тъп въпрос , но все пак, ако има някой желание да ми отговори.
Възможно ли е , ако стартера се е повредил да даде на някой пишман майстор и да реши ,че е проблем с ГНП и да я прецака съответно .
Става въпрос за Форд фокус 1999г комби . Мога да разкажа подробно историята , но ако се наложи .
И друго да питам , ако има някой информация кои сервизи са добри в Плевен ,където да се направи качествена диагностика и ремонтите да не са само за пари , а и качествено .Извинявам се предварително за въпросите , ако Ви подразнят .

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10853
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблеми с паленето

Мнение от ЯЛТА » 29 сеп 2015, 22:57

Здравей, ще ти се наложи да опишеш какво се случва с колата ти, в противен случай трябва да хвърляме боб..........
Когато се повреди стартера но продължава да върти, въртенето му е слабо а консумацията на ток е увеличена.
Ако Фокуса-TDDI не пали, а го мъчат продължително време с въртене на стартер, то изгаря една платка в ГНП-то. Ремонта варира като цена до 600 лв. Една диагностика при добър диагностик би показала какво се случва.
От тук нататък си ти, описвай в какво точно се състои проблема.
А като опишеш по подробно, темата ще трябва да се премести в подходящия раздел.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

nikol57
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 22 сеп 2015, 16:04
Местоположение: nikopol
Status: Извън линия

Re: Проблеми с паленето

Мнение от nikol57 » 30 сеп 2015, 20:07

Проблема започна преди месец , като си е вървяла спира на паркинг след престоя се започва едно въртене и няма палене . Случайно попадаме на едни т.н. сервиз Шарп в Плевен действието се развива там , правят диагностика и казват проблем с електрониката на ГНП ще го свалим и ще го оправим и така една седмица докато уж го оправят отиваме и слагат в колата и пак грешки и няма палене започнаха да търсят някой, който да свали помпата че да намерим друга от моргите и пак да я сложат , но колата е на паркинг- е как да я поправят на полеви условия и звъня на един сервиз като обяснявам проблема и дали ще се съгласят да я правят , отг ." Докарай колата да я видя"- ние казваме добре и търсим репатрак имах номера на СБА обаждам се и идва човека качва я и тръгваме . Стигаме пред сервиза и пак въпрос " по тази кола някой правил ли е нещо " и ние казваме каквото са ни казали и на нас , че е сменен транзистор някакъв . Отговора беше аз тази кола няма да я бутам не я сваляйте изобщо . Ние питаме къде да я караме сега , отговаря - " не ме интересува каквото искате това я правете " - от лошо по - лошо отношение нямам думи тия майстори са като БОГОВЕ трябва да им се кланя човек до земята да им се подмазваш и пак никаква гаранция за успех. И така този който ни кара го питаме можеш ли да направиш ремонта и той ни казва - мога , но утре отивам на море след седмица като се върна. Ех така ни започнаха големите мъки още не е готова то не беше намерете помпата- намерихме оказа се че му бил приятел и щял да му я донесе една седмица звъня кога вдигне кога не е ми то сега почивни дни няма кой да я обучи , минават тези дни пак звънене какво стана не е дошъл хайде пак чакаме , обеща миналия петък ще я докара до село ,че да я види как е - няма. В събота се дигаме и отиваме на място - " О остава ми да сложа ремъка и да я запаля утре / неделя / ще ви я докарам " , ни вест ни кост , в понеделник пращам човек да пита няма го там във вторник се среща с него и казва ето отивам да правя стартера, че едната четка се прецакала " До довечера може и да стане " . И така днес пак няма никой там а колата си стои вътре и чака . Тази сага е от 24.08.- до днешен ден , нямам думи или сме толкова наивни, че чак глупави , но няма мърдане от тоя майстор държи я разколачена и не мога да разбера не знае какво да я прави или просто е много мързелив , как уцелихме от" чувала най - големия " - просто късмет на наивника . И за това питам за добър Диагностицик , че после да я водя там да я види и да каже има ли още нещо , за което трябва да се погрижим и до колко е качествено всичко това . А и ми се иска да ми даде някой съвет как да се справя с този майстор той ми скъса нервите - обясних му , че това ми е единствена кола и много спешно ми трябва - двойно заплащане ли иска не мога да разбера не е ли в интерес да я свърши да вземе парите и да почне друга до сега ми е казал 500 лв. малко ли му се виждат още ли да предложа как да се оправя с тоя човек........... . Излях си мъката който с каквото може да помогне- един месец мъка , иде ми да го удуша с голи ръце подиграва ми се , гледа ме в очите и лъже безсрамно . Моля да ми простите за дългото обяснение .

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта