Страница 4 от 8

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 27 юли 2009, 20:34
от Cougar
Аз с Кугър-а правих 0-100 за около 9.5, а е 131 к.с. и 1300 кг :? що така все около 10 ги правиш ? Предполагам че може да е заради гумите.
Иначе евала, кефи Мондео-то, а е и комби - определено кола, на която трудно се прави тунинг, но при теб се получава :)

Ксенон според мен му трябва :)

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 27 юли 2009, 20:50
от didon80
Ако бюджета беше по-голям можеше да има и още подобрения, най-вече насочени по двигателя, но за съжеление живеем в страна, в която само цените на стоките са европейски, а заплатите ориенталски......... :x
Прав си за гумите, големи са и спъват вървежа, предстои подмяната им с 215/45/17. Инъче комбито по данни на производителя го дават 1380 кг и за ускорението до 100 км/ч има различни данни, макар и с малка разлика, но е някъде от порядъка на 9.7 до 10 сек. Трябва да я кача на някой кантар да я видя колко е моята реално в момента. Колкото до двигателя най-вероятно е 136 к.с., тъй като е с алуминиевия капак.........
Да не забравяме и това, че ускорението за време, в което е важна всяка стотна от секундата, зависи от редица фактори, сами се сещате колко са много и не на последно място уменията на задкормилното устройство! :lol:

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 30 авг 2009, 21:12
от didon80
Няколко кадъра, след като "пипнах" джантите и пастирах колата....

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 01 сеп 2009, 21:56
от boxernay
доста са се отворили джантите станали са супер

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 03 сеп 2009, 22:43
от nosfera7u
браво колега, само дето за драг не се тръгва така ;) Според мен гумите я спират, ама и с тях може да направи под 10 сек

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 04 сеп 2009, 12:38
от ageorgiev
Замислял ли си се за мултимедия на мястото на 2DIN -а? Мога вече от опит да заявя, че отваря страшно много интериора :D

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 04 сеп 2009, 18:00
от didon80
Да, дори преди време можех да сложа, но мястото е по-малко от 2дин и трябва да се режи по таблото, освен това не искам да губя някои от екстрите, които предлага заводското 6000 РДС, като управление от волана и връзка с гсм, което е явно допълнително поръчано от предния собственик, тъй като за сега няма друго мондео във форума с такава конфигурация. Освен това за автокрадците мултимедията все още е изкушение, за разлика от заводското ЦД......... 8)

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 05 сеп 2009, 01:11
от ageorgiev
didon80 написа:Да, дори преди време можех да сложа, но мястото е по-малко от 2дин и трябва да се режи по таблото, освен това не искам да губя някои от екстрите, които предлага заводското 6000 РДС, като управление от волана и връзка с гсм, което е явно допълнително поръчано от предния собственик, тъй като за сега няма друго мондео във форума с такава конфигурация. Освен това за автокрадците мултимедията все още е изкушение, за разлика от заводското ЦД......... 8)
Управлението от волана не го губиш, а връзка с GSM е отживелица... почти всички мултимедии предлагат връзса с GSM посредством Bluetooth :idea:

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 05 сеп 2009, 11:20
от whaaazp
Някой маи обикаляше из Бургас. :lol: Много хубаво Мондео. На живо ми хареса, дори пластмасата на калника не изглежда зле, дори напротив. :)

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 05 сеп 2009, 20:43
от didon80
Прав си за мултимедията, но не ми се разваля оригиналната конфигурация, причините не са оправдание, разбира се че всяка екстра има вече своята съвременна алтернатива, но и така си е добре. Мисля да сменя само колоните с нещо по-добро....

Така е, бях в Бургас една седмица и обикалях из града и близките курорти......
Ти къде ме видя? :)

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 08 сеп 2009, 12:24
от whaaazp
хах Ми в кс. Славейков на едно Т-образно кръстовище и в кс. Изгрев, до колкото си спомням. ;):

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 08 сеп 2009, 13:45
от nosfera7u
колегата е прав разстоянието за касетофона е 1,8din :), но иначе може да се сложи уредба с дигащ се дисплей, за около 1000 лв. струват средно и ще пасне чудесно и не е нужно нищо да преправя, просто стойката за касетофона трябва леко да се преправи, вместо да седи горе да е долу и става чудесно.

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 16 сеп 2009, 19:35
от didon80
:arrow:

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 05 окт 2009, 15:27
от dizela
Май че има доста неравности по този път като гледам клипа. :D

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 05 окт 2009, 18:33
от didon80
Така е, изглежда прав, но в действителност при 160 км/ч на места наистина летиш, защото колата губи контакт с пътя. Затова и не посмях да вдигна повече, пък и не бях сам в колата...........

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 20 окт 2009, 18:58
от _George_
много внимавай с тия бързи скорости, че и аз така кат тебе и за 1 месец два акта за превишена скорост и от другия месец сигурно книжката ще ми е на трупчета :lol:

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 25 окт 2009, 10:41
от slaf4u
акъл дали имаш...

JR панелен въздушен филтър - снимки

Публикувано: 11 авг 2010, 13:04
от didon80
Ето как изглежда панелния въздушен филтър на JR, който ползвам от началото на годината: http://dyan.snimka.bg/?album;aid=524997;pid=20062723" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 12 авг 2010, 08:55
от dizela
Здравей, усещаш ли някаква промяна в работата на колата с този филтър? Иначе той си стои затворен под капака на филтърната кутия, нали?

Re: Едно уникално Мондео

Публикувано: 12 авг 2010, 09:54
от didon80
Да, точно така, това е заместител на оригиналния филтър и си стои в кутията, само за снимките съм махнал капака.....
Определено има разлика особенно в комбинация с другите промени по въздуховодите или казано по-точно, съм изградил система "Cold Air Intake", която подобрява и улеснява пълненето на цилиндрите със студен въздух, което от своя страна се отблагодарява с по-добра реакция на педала на газта, т.е. двигателя е по-пъргав от преди още от ниските обороти, което по-принцип не е характерно за атмосферен бензинов двигател с 4 клапана на цилиндър. Развърта се до червената зона на оборотомера по-бързо от преди. Въпреки това силата на тези двигатели е между 5000 и 6000 оборота, защото при 5к разполагаш с максималния въртящ момент на колелата, а при 6к с цялата мощност!