Форд Фокус Сливен

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
PavelMinchev
потребител
потребител
Мнения: 342
Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PavelMinchev » 19 май 2011, 23:16

ЯЛТА написа:За 200 пари 55 Nm си струва определено.
А събора на края на август.
200 + онези 300 които ще са за снижаването. :D:
Абе няма пълно щастие.Чакам август и то много сериозно,че искам да се опознаем извън редовете. _friends_
Изображение

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от cossy » 21 май 2011, 17:04

Аз пък не бих снижавал колата... стойка, та стойка... а да се друсам като чувал с картофи заради стойка, мерси. За дупките и високите легнали полицаи не ми се мисли, бордюр пък забрави да качваш. Бих инвестирал в нютонметрите, но по вкус и по цвет, товарищи нет...
Изображение

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от gurcayy » 22 май 2011, 08:49

_friends_
Последна промяна от gurcayy на 11 авг 2011, 03:13, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ffmk1l
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от ffmk1l » 23 май 2011, 12:51

cossy написа:Аз пък не бих снижавал колата... стойка, та стойка... а да се друсам като чувал с картофи заради стойка, мерси. За дупките и високите легнали полицаи не ми се мисли, бордюр пък забрави да качваш. Бих инвестирал в нютонметрите, но по вкус и по цвет, товарищи нет...
Не си прочел написаното по-горе добре-не винаги снижаването означава и промяна в твърдостта на окачването. ;):

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PcMan » 24 май 2011, 17:36

Изображение
Изображение
По други форуми казват, че кат и катаджиите на пътя не правят проблем за липса на стойка под номерата, след като са нитирани(което е 10 пъти по-здраво), и след като задната пломба си е на мястото. Нали така?
Дори някои твърдят, че ако отидеш за препломбиране със номера без стойка, нитирани, дупчат нитовете, слагат нова пломба и нови нитове където са били, и си тръгваш без стойка.

Питам, тъй като баща ми ми описка света, че не било разрешено от кат да си махам стойката, още повече да си дупча номерата за 2та нита. Пишело МВР на стойката, разбирам ли.. А съм заложник негова е нитачката :mrgreen: Каза да проверя още един път.

Идеята е точно като теб да направя, двата номера точно в краищата им по 1 нит, пломбата ще си е на мястото. Не виждам нищо нередно, но да се допитам може хората да си карат така, но пак да има начин да ти пишат акт за липса на стойка, както със предните задтъмнени стъкла - караме си масово, но има вариант за глоба. Трябва да не е така в случая..?
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
PavelMinchev
потребител
потребител
Мнения: 342
Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PavelMinchev » 24 май 2011, 22:42

venelin1979 написа:А съм заложник негова е нитачката :mrgreen: Каза да проверя още един път.
Виж сега,според мен дори да е забранено все пак не е нещо,което биха гледали първо полицаите ако се заяждат.На мен изобщо не ми пукаше като го правих.Идеята е ,че просто е много изчистено и естетично.Черните кантове на номера ги триеш с някакъв разредител и си имаш бял номер.Мога смело да твърдя ,че повечето коли на мои приятели са така и никой не е имал проблем.Освен това вече имам няколко случая на загубени предни номера,които не са нитирани а са само на тези пластмасови стойки,които с времето стареят.Ако питаш мен: Действай _friends_
Изображение

Потребителски аватар
PavelMinchev
потребител
потребител
Мнения: 342
Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PavelMinchev » 24 май 2011, 22:52

gurcayy написа:Според мен колата би изглеждала много по-красива и Истинска без тези лепенки и допълнителни табла и т.н.
Доста мнения бяха изказани за тези лепенки и реших да ги разиграя на Фотошоп.Ето разликите.
Изображение
Незнам толкова съм свикнал с тях,че немога да си представя липсата им. :lol:
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10849
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от ЯЛТА » 25 май 2011, 16:27

До сега си се доказал че имаш вкус, хъс, и разбираш, това Е твоята кола, на който не му харесва да не я гледа ! Половината е от завист според мен, дано не съм прав, но кой пък ще си признае.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PcMan » 25 май 2011, 17:22

С две ръце съм за оставане както си е, без махане на лепенките. Особено с джантите с рогцата много добре се вързаха лепенките. Страхотна е така, само с долната или без никакви ми изглежда по-празна, наистина са си на място с останалите подобрения и най-вече с джантите, всичко е в синхрон - страхотно е от всички страни!
Мерси за информацията за номерата. Наистина е много по-естетично и изчистено, 100 пъти по-добре е разигравайки предния с тиксо :mrgreen: Не вярвах, че с разредител ще падне този черен кант без да има други щети ставайки толкова фабрично и изчистено, безкрайно ценен опит споделяш, благодаря! _friends_ Действам!
Последна промяна от PcMan на 25 май 2011, 19:22, променено общо 1 път.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от gurcayy » 25 май 2011, 18:52

Да се изкажа и аз - мисля, че ще е по-добре да си запазиш лепенките :mrgreen:

Потребителски аватар
PavelMinchev
потребител
потребител
Мнения: 342
Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PavelMinchev » 30 май 2011, 23:11

Миналата седмица завърших поставянето на втория амортисьор за предния капак.Ефекта е готин,защото като отворя капака и леко повдигна той се вдига бавно до горе без да спира.Мързелива работа. :lol:
Изображение
Скоро други променки.
Изображение

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от Pyrhel » 30 май 2011, 23:18

Следващата стъпка предполагам е с пружинки, навити около стъблата на амортесьорите да ти вдига задния капак при натискане бутона на ключа? :)

Потребителски аватар
PavelMinchev
потребител
потребител
Мнения: 342
Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
Местоположение: Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от PavelMinchev » 30 май 2011, 23:41

Pyrhel написа:Следващата стъпка предполагам е с пружинки, навити около стъблата на амортесьорите да ти вдига задния капак при натискане бутона на ключа? :)
Уникална идея.Как не бях се сетил.Има върху какво да се мисли.Няма нужда от прожинки.Имам друга идея.
ПС:Само затварянето ще е малко по-проблемно иначе смятам да пробвам. _friends_
Изображение

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от Pyrhel » 30 май 2011, 23:57

Хаха, мда, има някои такива нефабрични екстри, които могат да се направят :drink:

Потребителски аватар
addic7ed
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 20 юни 2008, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от addic7ed » 01 юни 2011, 14:42

PavelMinchev написа:Миналата седмица завърших поставянето на втория амортисьор за предния капак.Ефекта е готин,защото като отворя капака и леко повдигна той се вдига бавно до горе без да спира.Мързелива работа. :lol:
Изображение
Скоро други променки.
Това бих казал е един добър "мод". От Пасата бях свикнал на такива разни дрбни неща на пръв поглед, и сега ми липсват и аз съм го замислил от известно време и исках да те питам откъде си намерил ухото което ползваш за захващането към самият капак и какви амортисьори си ползвал. Ако искаш пиши на лично, даже дай инфо за този предишния амротисьор който ползва от Голф 4ката, може и да пасне и да го купя направо от теб. Иначе и аз много бих искал задният капак да се вдига сам, защото е доста тежичък/но те и амортесьорите са си за смяна там/ и някой хора се затрудняват когато трябва да го отворят. НЕ че пружините ще го направят лек, но когато си се натоварил с нещо едно такова дистанционно отваряне може да ти спести излишни движения.
Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

sgel
потребител
потребител
Мнения: 258
Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
Местоположение: Ловеч\Свищов
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от sgel » 01 юни 2011, 22:07

Тук и аз съм ЗА с двете ръце за вдигането на задния капак от дистанционното. Ще е добре да споделиш след като го измислиш. Поздрави и успех с начинанието. _friends_ _friends_
Изображение

Потребителски аватар
Pyrhel
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от Pyrhel » 01 юни 2011, 22:52

АКо е само за вдигането - то е измислено от хората много преди нас... За VAG има и готови китове с по-силни амортисьори. На стъблата се навиват тласкащи пружини. Отключваш и капакът се вдига... Е пример за форд: http://www.youtube.com/watch?v=euX5Fp5zZSM" onclick="window.open(this.href);return false;. За затварянето съм чел някакви идеи за ел. вакуум, който "дръпва" капака.

Потребителски аватар
addic7ed
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 20 юни 2008, 18:24
Модел на автомобила: Mondeo
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от addic7ed » 02 юни 2011, 17:24

Колкото е "благо" на кола тип хечбек, толкова е и коварно - Защото капакът се вдига доста над колата, ако сте в гараж или подземен паркинг или под нещо сте паркирали......трябва да се внимава, аз така веднъж се усетих твърде късно, и просто прибавих още една вдлъбнатина на задният капак на служебната шкода.
А тези пружини би следвало да се сложат между основата и цилиндъра, нали така. Няма ли да създават прекалено много напрежение, защото рамото на амортисьора е дълго. Иначе аз разполагам с една снимка на това което се слага на колите, които заводски са с такъв механизъм - http://img717.imageshack.us/img717/2421/dsc00740lv.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - Пружината ляга върху рамото, като целта е да е затисната от левия край от ел.моторчето, от десния край от "тапичката", като ел моторчето задвижва тапичката и тя се навива обратно надолу. Може би, ако се намерят такива амортисьори би могло да се направи, не знам само дали би могло да се програмира дистанционно затваряне. :o Размисли и страсти
Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от DigiPro » 02 юни 2011, 18:02

Извинявам се, че и аз се намесвам в темата с оффтопик. Въждал съм такава екстра с багажника на БМВ Х5. Човека както носеше един кашон натисна бутон на дистанционното и капака плавно се вдигна догоре. После натисна бутон от вътрешната страна на капака и той плавно се спусна и затвори, докато човека си влезе в колата.

Потребителски аватар
иво г. иванов
потребител
потребител
Мнения: 915
Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
Местоположение: Berkoviza , Montana
Status: Извън линия

Re: Форд Фокус Сливен

Мнение от иво г. иванов » 02 юни 2011, 18:17

addic7ed написа: Няма ли да създават прекалено много напрежение, защото рамото на амортисьора е дълго.
От клиповете постнати от Pyrhel се вижда, че пружината е достатъчно къса за да не пречи при свит амортисьор,
а и нейното действие се свежда до това да даде само начален тласък на вратата след освобождаването и от
ел. ключалка.По нататък работата се поема от амортисьорите. При вариант без помощна пружина се използват
специални газови амортисьори с камера за постоянно налягане. Интересно ми е действието на тези с дългата
водеща пружина и с ел. моторчето :shock:
Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта