Страница 8 от 19

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 18 май 2011, 22:39
от baidido
Не знам защо, но на твоята кола не седи толкова добре, колкото на RS-a. От мене един глас за сегашната с рогата :). Иначе спор няма, че тази със спиците е уникална...

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 18 май 2011, 22:42
от ЯЛТА
По принцип аз съм за спиците, но на Фокуса всичко му отива.

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 18 май 2011, 22:57
от PcMan
Аз съм за рогцата.
Между другото лично мнение, но в него съм убеден от опита си: При джантите нещата не са само до модел, но и до гума и височина на колата.
Снижаване на колата отваря джантите много. По-нисък профил гуми отваря джантите още повече! Тези неща имат голям ефект и рогцата ще станат невероятни с тях. Профила ти не е особено висок, но колата е - с тези джанти изглежда още по-висока. Знам доводите ти да не си я свалил все още. И моята е абсурдно висока, да знам ще се кара по-трудно колата в български условия снижена и още повече ще се пази, но ако не си пазим колите защо ги правим.. не се трае с големи джанти, нисък профил гума а 1 педя разстояние между гумата и колата, грозно е от далеч като погледна моята.. Свалянето не е скъпо, а ефекта - безценен. Който не си пази колата от високи бордюри, скокове в трапове и така нататък, и висока кола няма да му помогне да не я разбие и прожули предната броня за нула време.. т.е. сваляне - това е моя личен съвет и следващо нещо на моята. Хубави джанти и нисък профил го изискват с пълна сила..
_friends_

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 18 май 2011, 23:10
от ffmk1l
Напълно подкрепям Ники за последното му мнение. Каквато и джанта да сложиш, без сваляне няма да докараш стойката на един RS, не го ли разбра това? Като държиш толкова да е използваема за всеки ден, сложи регулируемо окачване.
Аз моя Фокус го свалих още като беше с 15-ките, и стойката видимо се промени веднага, хем бях със 195/60 15 гуми.
Сега със 17-ките стана завършено, точната гума, правилната джанта, снижаване 40/40-на нито една гърбица в Стара Загора не съм опрял, даже и с четирима души в колата.
Всеки ще ти го каже, за твоя случай хората имат една приказка: хем го боли, хем го сърби, с най-добри чувства ти го казвам. ;):
Примири се и свали колата, и намали профила на гумата, е, малко повече ще друса, но какво от това? Аз моята само като я погледна отстрани и и прощавам за всичко. ;):

Изображение
Изображение
Преди да я сваля.
Изображение
След това.
Изображение
С правилната джанта.

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 08:50
от PavelMinchev
Добре.Ще взема да пробвам да го сваля та да видя какво ще се получи.Споделете сега какво бихте ми препоръчали за тази нова игра:Намерих това като цена и мисля,че ще свърши работа.:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT
Като гледам има доста сериозна разлика в цената от това,което е в БГ.
Дали е необходимо да го направя с цял комплект?:
http://cgi.ebay.co.uk/FK-Hi-Tec-suspens ... 35b1d3f1ca

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 09:02
от baidido
Аз доколкото съм чел, чувал и т.н. пружините са Eibach, всичко останало е на 2-ро място. Ако сложиш и по-къси спортни амортисьори, много твърда ще стане возията, но това ти е ясно така или иначе :) Има колеги, които карат с нормални амортисьори и Eibach пружини и няма проблем, пък и май в МП не са много скъпи, там какво казват цифрите?

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 09:16
от Pr1s0n3r
Пружините за краен клиент са 350 лева на Eibach от Форд да си ги купиш.. а за тебе надали ще са толкова :mrgreen: Така че според мене си сложи тези който предлага Форд - аз съм с тях и са екстра не са нищо в повече - нито много ниски, нито много твърди!
Поздрави! _friends_

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 16:21
от ffmk1l
Аз съм само с пружини, само свалят колата, возията не е твърда, доволен съм, около 350лв са в Мото-Пфое с поръчка от Германия. Не бих ти препоръчал FK, DTS или други подобни. Гледах доста марки, но накрая се спрях на Eibach , и смятам, че не сгреших.
Изображение

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 18:25
от PcMan
Познат си смени пружините с по-меки на А3-ката си(98ма), и колата му почна да вози по-зле отколкото с оригиналните му спортни такива, а колата само той и брат му (софия->варна доста се пътува) са направили 150 000км през годините. Марката не е някоя известна.Опита на хората с "влошаване на возията" от снижаване е или от рязани пружини (отговора..), или от голямо снижаване чрез смяна и на амортисьорите - ето ви 2рия отговор.
На венелин фокуса не вози по-зле от моя(още с фабричните), лично се возих и усетих. И двамата сме със спортния пакет, т.е. фабрично возията е еднаква. И двамата сме с 215/40/17.
Може да има и други добри фабрични, но eibach наистина са качествени като фабрични пружини.

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 19:48
от Danchev
PavelMinchev написа:Добре.Ще взема да пробвам да го сваля та да видя какво ще се получи.Споделете сега какво бихте ми препоръчали за тази нова игра:Намерих това като цена и мисля,че ще свърши работа.:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWAX:IT
Като гледам има доста сериозна разлика в цената от това,което е в БГ.
Дали е необходимо да го направя с цял комплект?:
http://cgi.ebay.co.uk/FK-Hi-Tec-suspens ... 35b1d3f1ca
Не, че е толкова лош FK-я, обаче е по-добре да се откажеш от него.
Моето предложение е да си избереш между Spax и Eibach за пружини и да пробваш първо без да пипаш шоковете ....
Аз лично си карам Фиестата с най-твърдият Eibach от старите Racing Performance Kit и съм доволен. Седи здраво, като се опитам да мина с Мондеото със същата скорост на даден завой просто не става :lol:
Иначе качеството и на двете марки е отлично, като Spax са много разпространени на острова, която и да си избереш няма да сбъркаш _friends_

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 20:25
от Alexi
това че можеш да втвърдиш и скъсиш пружините без да влошиш возията е глупост .. то ако беше така всички коли щяха да са на 8-10 см от земята да возят като лодки и да завиват по релси .. с 1 изречение обезсмислихте труда на стотици инженери в тая област ... същото важи и за джанти с голям цолаж - задължително вози по зле с по големи джанти а шанса да ги изправяш всеки месец е огромен .. виж ако колата не се кара а само се тунингова снима и коментира във форумите е друго :D: ама тогава марката не е правилната :D:

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 20:40
от didon80
Съгласен съм с Алекси, винаги едното е за сметка на другото, така че за кола която се ползва всеки ден още повече в разбитите родни улици няма логика да се снижава допълнително. И така е много красив Фокуса, смятам че им трябва само едно освежаване на сегашните джанти и е напълно достатъчно. Колкото до високо и ниско профилните гуми и возията, разлика на практика не мога да усетя, дори и да има, субективно не може да се прецени. Комфорта зависи преди всичко от настройките на окачването и междуосието!

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 20:48
от Danchev
Alexi написа:........
А ти с цялото това голямо изречение отричаш цяла една индустрия :)
Никой не ти говори за рязани пружини ... говорят ти хора, които ако не с голям опит, то поне са пробвали и другата страна на монетата.
Твърдостта на пружините изобщо не зависи от това колко са къси, тя се измерва в "килограми за милиметър" т.е. ако една пружина е обозначена като 7 кг/мм например, това означа че е необходима сила от 7кг. за да свие пружината с един милиметър.
На Венко пружините са точно такива - по-ниски без разлика в твърдостта от заводските такива .... лично изпитано и от мен :)

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 21:07
от amplified
Извинявам се за офтопика:
откъде да видя каква е цената за eibach за мондео? От ибей идват 450лева

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 21:53
от camaro
А защо не FK? Точно в този клас китове няма почти никаква разлика :idea: само FK са една идея по евтини ;):

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 22:18
от PcMan
1. Кой къде говори за по-твърди пружини освен ти, Алекси? Говорим за по-ниски eibach. Или по-ниски = по-твърди задължително. :shock:
2. Сменил съм 4 размера гуми от 14 до 17 и 3 различни комплекта джанти(2 ал. и 1 стоманени 14ки) за 18 месеца, повярвай ми разликата във возията не е фрапантна. Didon80 и Venelin1979 също от реален опит (не от празни приказки) го потвърждават. Ако се прекали със снижаването и са нужни скъсени амортисьори да, вече ще стане по-твърда возията -но това не е случая, а пак вкарваме филмите. Иизправно окачване, налягане във гумите и качествата на гумите - от гума до гума с напълно еднакви размери разлика във возията често има. Купувам си гуми в диана и един идва и казва "тези нови зимни нокиан ми развалиха возията на мерцедеса!!", и си купи мишелинки. Бил ги взел преди 2 седмици чисто нови нокиана, пак от диана. Старите му, нокиана и мишелина всичко един размер. :wink:
3. Който не може да кара или не си пази колата може и да изправя всеки месец джанти. Само един път паднах в гиганска дупка с алуминиеви фабрични и 205.50.16 - не се изкривиха или дебалансираха, представям си за да се изкривят кой как скача и в какво.. Вече ултра нисък като сега 215/40 е по-лесен, но човек като пази - кара, като не пази - кара, но строшена и грозна с огромни гуми и тенекии кола.
Всички вече ще караме с 14ки 65ти профил, да ни е спокойно като не си пазим колата. И ще си сложим по-високи пружини да се качваме на всички бордюри най-спокойно.

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 22:30
от Alexi
нищо не отричам за всеки влак си има пътници .. на БМВ-то 320 си бях сложил по ниски пружини и по къси амортисьори ,пътното поведение се подобри незначително тъй като колата по начало е много изпипана в това отношение но пък возията се влоши и на всяка бабуна опираше отдолу .. като визия естествено е по добре по ниска но просто не е за нашите условия .. а джанта се изправя независимо колко добре караш ( тука ми се струва че с моите към 300-350к зад волана вкл. коли около 150те коня имам известни умения ) щото в дъжд и нощем дупките не се виждат добре както знаем ... другото ми наблюдение е ,че едни добри гуми от висок клас са много по добро вложение и подобряват пътното поведение ,от колкото голям цолаж джанти и посредствени гуми ..

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 22:59
от PavelMinchev
Определено за един ден ,човек може да научи много за спортните пружини. :lol:
Не бях и предполагал ,че ще бъдете толкова активни ,за което искам да ви благодаря.
Определено след всичко бих се спрял на Eibach (от МП) ,заради добрите отзиви и добрата цена.Все пак ще дойдат под 300 лв.Освен това свалянето е 30/30 ,което много ме устройва. :D:
Сега се питам обаче дали да не вкарам още едни 200 пари и да вдигна мощността с 30% тоест 123 кс. и 55 Nm повече. :mrgreen:
Скоро ще стане ясно.
ПС:Определено имаме нужда от национален събор скоро. _friends_

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 23:06
от ЯЛТА
За 200 пари 55 Nm си струва определено.
А събора на края на август.

Re: Форд Фокус Сливен

Публикувано: 19 май 2011, 23:16
от petkoff_pl
ЯЛТА написа:............А събора на края на август.
Или началото на септември :D