Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Използвайте тази тема за предложения, размисли и гонки към предстоящия 14-ти Национален Събор на Клуб Форд България
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 09 окт 2009, 13:53
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 dohc
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Урааа !! Много се радвам че пак ще е на Дракона!Поздравления към организаторите! Миналата година имах известни проблеми но на този събор обещавам да има какво да се види,ще съм с друг мотор който е два пъти по мощен от стария! Миналата година програмата беше на доста добро ниво както и подготовката разбира се , така че предложения аз нямам само да попитам говорено ли е с Христо Стоилов да има дрифт ?Поздрави още веднъж към организаторите !!!
- cammy_di
- Потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 05 дек 2012, 09:46
- Модел на автомобила: ex: Ford Fiesta 2000
ex: Ford Fiesta 2003,
ex: Ford S-max 2006
ex: Ford Ka 2009
ex: Ford Fiesta 2013,
Ford Ka 2013 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
И аз да викна "Ура!"
Въпреки че, вероятно ще се разложа до басейна в по-голямата част от времето или ще яхна само 1 к.с., отлично селектиран микс!
Поздравления за организаторите!
Ще чакаме подробности за резервациите!
Въпреки че, вероятно ще се разложа до басейна в по-голямата част от времето или ще яхна само 1 к.с., отлично селектиран микс!
Поздравления за организаторите!
Ще чакаме подробности за резервациите!
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m33672.gif[/img][/url]
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
И по моята след Събора е почти изцяло подменено окачването и леки промени по външния вид.
До следващия 14ти Събор ще видим как ще бъдем и дали ще можем да участваме
Супер е, че отново е на писта
До следващия 14ти Събор ще видим как ще бъдем и дали ще можем да участваме
Супер е, че отново е на писта
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Аз мога ли да помогна с идеи за това как да станат състезанията. За да не стане като миналата година класирането да не е ясно,както и доста неща останаха неясни. Ако мога да помогна, понеже състезанията много ги обичам и доста съм гледал, а и участвал.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1391
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Разбира се .ivan_racing написа:Аз мога ли да помогна с идеи за това как да станат състезанията. За да не стане като миналата година класирането да не е ясно,както и доста неща останаха неясни. Ако мога да помогна, понеже състезанията много ги обичам и доста съм гледал, а и участвал.
Тук в тази тема може да споделиш своите идеи и предложения.
Определено организацията по пистата ще иска помощ и всеки сериозен желаещ да помогне в това да се случи е от полза.
В наи скоро време ще има спуснати задачки които трябва да се свършат.
Важното е ,че имаме вече дати, писта, хотел. 3в1.
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 595
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Много се радвам,че отново ще сме на Дракон, пък и Тракиец съвсем не е лоша база.. Не зная само дали ще ни побере. С нетърпение очаквам събора.
- dj_peci
- Потребител
- Мнения: 301
- Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp - Местоположение: Хасково
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
наготвил съм уредбата,таз година смятам да се 4увам на дале4е.)) от сега записвам музикални желенаия:хахаха
*bbq* *fordlogo*
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Няколкото бързи предложения. Мога и примерна програма да предложа.
1: Дрифта да се намали като време спрямо миналата година, твърде малко коли бяха. Получаваше се така,че не се кара през цялото време. Да е час, просто повече се оказва не много смислено, според това което се случи миналата година.
2: Да се направи поне час, час и нещо свободен драг, всеки желаещ да се дърпа с когото иска, без значение от клас и т.н. Този драг да не е с класиране а за кеф.
3: Да се направят малко повече класове с цел привличане на повече желаещи:
Клас до 1300 -той може и да е само един, едва ли ще има много модифицирани 1,1 фиести
Клас от 1300 до 1600 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 1600 до 2000 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 2000 нагоре (оригинални и модифицирани) - още два класа.
Това прави 7 класа за състезанията, но би привлякло повече хора.
Примерно тайм атака да се направи преди обяд и да се наградят хората. После почивка, дрифт и драга, след като всички са хапнали и починали. Награждаване и оттам свободен драг и свободно каране. Мога и часово да дам идея, но това е ако има желание.
Това се сещам засега като предложения, ако ми хрумне още ще пиша.
1: Дрифта да се намали като време спрямо миналата година, твърде малко коли бяха. Получаваше се така,че не се кара през цялото време. Да е час, просто повече се оказва не много смислено, според това което се случи миналата година.
2: Да се направи поне час, час и нещо свободен драг, всеки желаещ да се дърпа с когото иска, без значение от клас и т.н. Този драг да не е с класиране а за кеф.
3: Да се направят малко повече класове с цел привличане на повече желаещи:
Клас до 1300 -той може и да е само един, едва ли ще има много модифицирани 1,1 фиести
Клас от 1300 до 1600 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 1600 до 2000 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 2000 нагоре (оригинални и модифицирани) - още два класа.
Това прави 7 класа за състезанията, но би привлякло повече хора.
Примерно тайм атака да се направи преди обяд и да се наградят хората. После почивка, дрифт и драга, след като всички са хапнали и починали. Награждаване и оттам свободен драг и свободно каране. Мога и часово да дам идея, но това е ако има желание.
Това се сещам засега като предложения, ако ми хрумне още ще пиша.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- dragonn2
- потребител
- Мнения: 475
- Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
- Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
- Местоположение: sofia/samokov
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Подкрепям идеята с повечето класове, че на миналия събор на драг се паднах срещу модифицирана Фиеста 1.6 ТУРБО, а аз бях с Фокус МК1 1.6 100 коня пълен сток.
То направо нямаше никаква интрига
Както и да е, аз най-много се изкефих на тайм атака. Някъде все още се намира клипче на което се вижда как се завъртях на последния завой преди дългата права и излетях в ливадите Но пък това ми остана доста добър спомен и емоция. А даже в последствие разбрах че съм спечелил 3-то място и бях шокиран За следващият събор съм на линия и се надявам да оставите повече време за свободно каране.
То направо нямаше никаква интрига
Както и да е, аз най-много се изкефих на тайм атака. Някъде все още се намира клипче на което се вижда как се завъртях на последния завой преди дългата права и излетях в ливадите Но пък това ми остана доста добър спомен и емоция. А даже в последствие разбрах че съм спечелил 3-то място и бях шокиран За следващият събор съм на линия и се надявам да оставите повече време за свободно каране.
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Идеите, които получаваме тук и по друг начин са чудесни и УС, както и клубните членове, участващи в организацията на събора за 2016, ще вземем предвид всяка една.
Добавям тук, че подготвяме заснемане на събора с колега от форума.
Пишете за всичко, което искате да обсъдим, така, че съборът да бъде още по-приятно преживяване и посетен от възможно най-много форд фенове
Ще се радвам да развием тази идея на някоя от неделните срещи и да разпишем окончателния вариант за състезанията и свободното каране.ivan_racing написа:Няколкото бързи предложения. Мога и примерна програма да предложа.
Сърдечно ти благодарим от сега, че ни подгряваш на пистата, а също така и заковеш на партитоdj_peci написа:наготвил съм уредбата,таз година смятам да се 4увам на дале4е
Добавям тук, че подготвяме заснемане на събора с колега от форума.
Пишете за всичко, което искате да обсъдим, така, че съборът да бъде още по-приятно преживяване и посетен от възможно най-много форд фенове
- dj_peci
- Потребител
- Мнения: 301
- Регистриран: 01 окт 2014, 20:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V 136HP TURNIER
FORD ESCORT 94 MK5 xr3i/1.8 115 hp - Местоположение: Хасково
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
вече музиката е в мазето наготвил съм и ремарке:))) и няма търпение да дойде момента.
*bbq* *fordlogo*
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Абсолюто съм съгласен със Иван,но според мен подреждането на състезанията трябва да е по-по друг начин.
Според мен,като състезания трябва да бъдат 1-драг 2-ро Тайм Атак и 3-то Дрифт(ако има подготвени автомобили за това).
За класовете също съм съгласен.
Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие,защото мене лично ме подразни да плащам за вход и ако искам да карам и вход за писта,така който дойде 1-во ще дойде с пари,ще си бъде направил сметката та, като плаща ще знае че ще може и да кара,ако не негова си работа.
Аз миналата година нямаше да карам,но след получена доза адреналин,бензин и миризма на гуми реших да се пусна.И то какво стана,издирване на 1-час организатори плащане,записване мерене кръвно и очен преглед и бля бля и почти се бях отказал,та много приказки изписах за това помислете за ВХОДА на пистата какво ще включва.
Според мен,като състезания трябва да бъдат 1-драг 2-ро Тайм Атак и 3-то Дрифт(ако има подготвени автомобили за това).
За класовете също съм съгласен.
Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие,защото мене лично ме подразни да плащам за вход и ако искам да карам и вход за писта,така който дойде 1-во ще дойде с пари,ще си бъде направил сметката та, като плаща ще знае че ще може и да кара,ако не негова си работа.
Аз миналата година нямаше да карам,но след получена доза адреналин,бензин и миризма на гуми реших да се пусна.И то какво стана,издирване на 1-час организатори плащане,записване мерене кръвно и очен преглед и бля бля и почти се бях отказал,та много приказки изписах за това помислете за ВХОДА на пистата какво ще включва.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
- Dani_Barabani
- потребител
- Мнения: 2619
- Регистриран: 15 яну 2009, 17:47
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
- Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
DigiPro написа:Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
Гальо, помисли дали е ефективно това, което предлагаш... Дидо, ти е отговорил за калкулираната цена. Ако пък събираме отделно пари на входа за писта, трябва да има поне 2ма от КФБ да стоят там, да питат всеки влизащ, да раздават и събират формуляри....
По-скоро бих помислила за оптимизиране на процеса вътре, така, че да не се повтаря твоето преживяване и да стане всичко по-бързо и лесно. Това, вероятно ще означава да има повече хора в организацията на състезанията.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Dani_Barabani написа:DigiPro написа:Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
Гальо, помисли дали е ефективно това, което предлагаш... Дидо, ти е отговорил за калкулираната цена. Ако пък събираме отделно пари на входа за писта, трябва да има поне 2ма от КФБ да стоят там, да питат всеки влизащ, да раздават и събират формуляри....
По-скоро бих помислила за оптимизиране на процеса вътре, така, че да не се повтаря твоето преживяване и да стане всичко по-бързо и лесно. Това, вероятно ще означава да има повече хора в организацията на състезанията.
Да се съберем неделя да го обсъдим на живо? Като се направи примерна версия програма.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Ами Дани така поставен въпроса съм съгласен,просто явно като за 1-ви опит за летене на "Дракон" бая неща не бяха Ок ама за това сме хора да.обсъдим и поправим.
Ако наистина се намери варянт,в който ако на човек така му се по-прикара на пистани бързо може да се включи съм съгласен.
Иване за тази Неделя не знам,но с тебе винаги може да обсъдим и да дъдем примерна програма за състезанията на писта.
Поздрави Койнов
Ако наистина се намери варянт,в който ако на човек така му се по-прикара на пистани бързо може да се включи съм съгласен.
Иване за тази Неделя не знам,но с тебе винаги може да обсъдим и да дъдем примерна програма за състезанията на писта.
Поздрави Койнов
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
- Ivan Bojkov
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 09 юли 2014, 09:12
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
- Местоположение: Пловдив,с.Белащица
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
А бе и аз имам една идея а тя е следната:
Защо не се направи състезание по бутане на кола на заден ход.Шофьора е вътре и управлява колата а другите двама го бутат назаден.Общ брой на участници трима от всеки един град.Какво ще кажете?
Защо не се направи състезание по бутане на кола на заден ход.Шофьора е вътре и управлява колата а другите двама го бутат назаден.Общ брой на участници трима от всеки един град.Какво ще кажете?
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1391
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Може , не е лоша идеата. До сега ги бутахме на пред, после ги теглихме с въже, имахме и каране на пред с ниска предавка без да се натискат спирачка. смяна на гума за време.
За такъв род дейности писта не ни е нужна . На всеки един по голям паркинг, мол, метро можем да го направим това и да се забавляваме.
Тука на писта целта е друга да се кара на макс , адреналин да има. Поне аз така си мисля. И като цяло ако програмата за пистата е да си бутаме колите на пред и на зад каква ще бъде посещаемостта на хората - може и таксата за наем на пистата за ден да не можем да покрием.
За такъв род дейности писта не ни е нужна . На всеки един по голям паркинг, мол, метро можем да го направим това и да се забавляваме.
Тука на писта целта е друга да се кара на макс , адреналин да има. Поне аз така си мисля. И като цяло ако програмата за пистата е да си бутаме колите на пред и на зад каква ще бъде посещаемостта на хората - може и таксата за наем на пистата за ден да не можем да покрием.
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ
Това с калкулирането няма как да стане, и всяка една кола да се проверява технически дали става за каране на пистата, както знам аз например, гледа се пожарогасителя да е годен и да е близо до шофьора, плюсовия кабел на акуту да е изолиран, кука за теглене закачена отпред, каска, и така нататък елементарните му неща. Ако всеки трябва да бъде проверяван за тези неща, опашката за пистата ще е от Вакарел. Затова плащането се прави после. А и не всички ще карат. Но все пак може да се пусне една заявка за участие и така да се калкулира колко ще са горе долу участниците, +,- там няколко човека. За дрифта и аз съм на мнение да се намали времето, или поне да се прецени на 80-100% колко ще дрифтят за да се сгъсти графика и наистина да остане малко време и за свободно мерене на....конкси сили. Тия неща с дърпане, тичане и прочее са сдухани, особено ако набараме някаква жега, а и на публиката едва ли и се гледа. Намерете няколко клубни мацки за миене с яко пяна на кола победител, да има малко плакнене на очи хаха...
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта