Не ходете в OMV Перник
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Не ходете в OMV Перник
Не ходете в OMV Перник ! Нафтата им е хубава , обслужването ужас.Ако не ви се виси половин час след клиентите на кафенето ,които са с предимство , просто заредете другаде.Когато касиерката на кафето е на сладки приказки цялата и клиентела е на касата за зареждащите, а от вън има опашка от коли.Незнам защо не се откажат от бензиностанцията и не си останат само кафене .И без друго си имат постоянни "ВИП" клиенти в кафето, обслужвани с предимство.Явно продажбата на гориво за автомобили не им е по сърце.Друтого гориво по им се нрави.Живи и здрави австрийците да ги търпят.
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в OMV Перник
На страницата на ОМВ, имаше форма за оплаквания, ако не се лъжа.
Нищо не непречи да им драснеш нещо, като наблегнеш, че си редовен клиент.
Нищо не непречи да им драснеш нещо, като наблегнеш, че си редовен клиент.
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Не ходете в OMV Перник
Благодаря за съвета , колега madboy, но аз предпочитам да не зареждам повече там.Не купувам масла на Шел и нафта на Лукойл ,защото имам лоши впечатления от тях.В нашия ,а и в други форуми отзивите потвърждават мнението ми.Нямам желание да уча големите търговски вериги как да печелят и задържат клиенти.По-важно е клиентите да се информират помежду си какви търговци ги "чакат".Търговците не разбират от думи ,а от пари .Само когато им паднат оборотите търсят в какво са сгрешили .Не мога да направя много ,но мога да не давам парите си на този който не знае как да ги вземе .Общо взето ценя парите си защото не са ми подарък. Мисля ,че това е важна част от потребителската култура.Още веднъж благодаря!
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта