Трудно завъртане на контактния ключ

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от Любо » 21 ное 2012, 12:45

От известно време ми се появи този проблем при Мондеото, но сега ми остана време да пусна темата.
Та тъй, при вкарване на ключа в ключалката за запалване, при подаването на контакт и при запалването проблем няма. Ключа са върти нормално.
При изключванети на двигателя, също няма проблем.
Но има механично задържане при завъртане на ключа след изгасвяне на двигателя от позиция контакт към позиция 0.
Струва ми се че задържането е най-сериозно в положение 1.

Ще съм благодарен за идеи за причината за това задържане и евентуалното решение на този не голям (за сега), но леко дасаден проблем.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от ЯЛТА » 21 ное 2012, 15:36

Каквото и да е,- ще си трябва ключар. Предполагам може и ключа да се е поизносил. Имам ключар- приятел, работи срещу Центъра по Хигиена на ул. Ив. Гешов в партера на блока срещу Центъра, Жоро се казва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от Любо » 21 ное 2012, 15:57

Ключа не е толкова износен. Като го казвам така, за не каже, че съвсем не е износен. Старото Мондео ключа се беше загладил знтачително, почти не си личеше къде са ме нарезите и нямаше такъв проблем.
Този проблем мисля, че е от патрона. Ако някой знае как се разглобява, моля да обясни.

Иначе познатия ключар може да свърши работа... но знаеш, че първо ще се опитам сам :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10857
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от ЯЛТА » 21 ное 2012, 16:13

По принцип се разглобява,- ключ тип пирон имам в предвид, и се пренарежда даже. Но си е сложничко,- гледал съм операцията на Сиерата отдавна.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Ianaki
потребител
потребител
Мнения: 1097
Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от Ianaki » 02 дек 2012, 18:55

При мен проблемът се реши при кварталния ключар срещу 15лв., като свалянето и качването на патрона беше от мен!

Потребителски аватар
Fordela
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 21 дек 2010, 22:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1800 d .. 95 год.
Status: Извън линия

Re: Трудно завъртане на контактния ключ

Мнение от Fordela » 03 дек 2012, 23:17

При мен на Ескорта напълно отказа.И го смених с друг патронник и друг ключ.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта