Новата "муцуна" на Ескорт

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
hartiiko1
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 юни 2009, 22:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от hartiiko1 » 12 юни 2009, 22:21

Здравейте. Получих една добра оферта за Ескорт на старо, но ще го видя след около седмица, но собственикът не може да ми обясни с коя муцуна е. Моделът е Джия 1,6 16V от 28 декември 1994 г. Та се питам дали може да е с новата муцуна. Ако някои може да каже по тази малка информация - моля!

А и нещо друго - има ли особена разлика между новата и старата версия на Ескорта?

Предварително благодаря!

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от focus1954 » 12 юни 2009, 22:58

Трябва да е това

Изображение

Изображение

Изображение

hartiiko1
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 юни 2009, 22:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от hartiiko1 » 13 юни 2009, 09:26

Благодаря много!
А откъде мога да получа повече информация за този модел? Относно плюсове, минуси и т.н.

focus1954
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 29 апр 2008, 17:55
Модел на автомобила: Мондео 1998ма 1,8 седан Джия и автомат.
Status: Извън линия

Re: Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от focus1954 » 13 юни 2009, 10:20

Според мен най-лесно е да видиш тук във форума какво има написано за този двигател и за Ескорт.
Търсачката.
Успех!

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от VEGA » 13 юни 2009, 19:26

Точно за тоя на снимките става дума. Последните модели, (с новата муцуна) започват от края на 95-та (моя е такъв).
Накратко за плюсове и минуси.
-проблеми с оборотите
-доста корозия
-тампоните на носачите заминават бързо по нашите пътища
-козметички дефекти, като скърцане на дръжките на вратите
-слаби тампони на двигателя (често се късат и двигателят рипа)
-полапва маслото
-в задръствания гълта, като ламя
за друго не се сещам за сега
Плюсове:
-лесна поддръжка
-частите не са много скъпи (по моргите има доста такива Фордове, така че бъди спокоен)
-много пъргав и издръжлив двигател
-удобни седалки и приятен салон

За сега е това, което се сещам. Виж колата и ако прецениш, че е в добро състояние взимай. Виж дали двигателят е читав и най-важното да няма много ръжда. Прегледай и предницата услушай се за виещи лагери, тропане на тампони и.т.н
УСПЕХ!

VEGA
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

hartiiko1
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 12 юни 2009, 22:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Новата "муцуна" на Ескорт

Мнение от hartiiko1 » 14 юни 2009, 13:33

Много благодаря на всички!

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта