Няколко информативни въпроса за Ескорт

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Dimentor
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 21 юни 2009, 22:53
Модел на автомобила: ...
Status: Извън линия

Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от Dimentor » 22 юни 2009, 10:34

Здравейте.Нещо напоследък ми се върти в главата да сменям колата (и марката) и съм набелязал като най-вероятен вариант Ескорт и по-точно Мк7 със ДВГ 1.6 16V 90 мулета.Четох форума,обаче се сещате,че няма как да изчета нещо градено с години за 2-3 дена... :D .Въпросите ми са няколко:
1.Знам ,че е твърде относително (настъпване,терен,състояние на автомобила и т.н),но какъв разход може да се очаква от тоя двигател т.е градско и извънградско?
2.Последно има ли или няма проблем с газифицирането или по-точно може ли да се сложи обикновена газова или ше гърми и трябва инжекцион?
3.Какви типични проблеми има колицата т.е нещо ,което е често срещано?
4.Читав ли е тоя зетек за който говоря т.е хапва ли масло,бързо ли заминава и т.н?
5.Поддръжката скъпа ли е спрямо другите разпростанени марки (Опел,VW,Рено,Пежо и т.н)?
6.Окачването до колкото разбрах,не е чак толкова здраво,но не е и прекалено рехаво-какво най-често се сдухва (до колкото разбрах от четенето май предимно тампони и такива работи)?
Извинявам се,че така затрупвам с въпроси,ама всеки иска да зне преди да купи ;)
П.П-Още нещо се сетих-ако някой е вкарвал отвънка нещо от тоя сорт може ли да сподели какви такси се плащат,има ли още еко такса и в общи линии колко излиза вкарването на подобно ескортче от Дойчлланд?
Благодаря :)

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от pepy1 » 22 юни 2009, 20:08

1.Софийско градско 8-9
2. газ става (лично аз не съм слагал)но има колеги от форума с газ да се искажат
3.високи или ниски обороти -лесно решим проблем ,има теми със снимки
4.лично моя не гори -карай го с масло от Мото-Пфое (поне аз така правя)същата цена ще платиш другаде и за друго масло
5.подръжката не е скъпа-виж в раздел АВТОЧАСТИ И АСКЕСОАРИ тема КОЙ КАКВО КЪДЕ И ЗА КОЛКО за ориентир и сравнение
6.окачването по здраво от изброените от теб марки(за 5 години съм сменил 2 носача 1 биалетка ,предни амортесьори1 външен и 1 вътрешен накрайник)
7. за купуването на кола от вън несъм запознат
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от paci » 23 юни 2009, 09:35

pepy1 написа:6.окачването по здраво от изброените от теб марки(за 5 години съм сменил 2 носача 1 биалетка ,предни амортесьори1 външен и 1 вътрешен накрайник)
На бившия ми Ескорт (1,3 '87) 1вата година каквото смених и после нищо не съм барал 4ри години!
Обаче бях минал към 15 000 - 20 000 км!
На дядо ми жигулата вече 10 години нищо не е барно по нея ... обаче я изядоха мишките в гаража защото не е мърдала от там!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от pepy1 » 23 юни 2009, 21:48

ми аз преди месец минах 20 000 за няма и година и то по софийските дупки са 90% от километрите :P
времето е като парите-никога не стига

Dimentor
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 21 юни 2009, 22:53
Модел на автомобила: ...
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от Dimentor » 25 юни 2009, 09:25

Приятно съм изненадан от това ,което казвате за окчаването :D .Явно слуховете,които се носят за Форд са си чиста проба злоба,нещо като вицовете за блондинки ,измислени от брюнетките в дългите самотни нощи :lol: .В общи линии вече съм кажи речи 100% сигура,че ще е escort,само дето по горубляне и в мобилето повечето са комбита,а аз искам хечбек,за това и питам дали някой знае ориентировъчна цена за внасяне :?

Потребителски аватар
VEGA
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 04 фев 2009, 11:01
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16V EFi '96 RKC
Местоположение: Sunshine State
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от VEGA » 25 юни 2009, 10:35

Dimentor написа:Приятно съм изненадан от това ,което казвате за окчаването :D .Явно слуховете,които се носят за Форд са си чиста проба злоба,нещо като вицовете за блондинки ,измислени от брюнетките в дългите самотни нощи :lol: .В общи линии вече съм кажи речи 100% сигура,че ще е escort,само дето по горубляне и в мобилето повечето са комбита,а аз искам хечбек,за това и питам дали някой знае ориентировъчна цена за внасяне :?
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=29506" onclick="window.open(this.href);return false;
Като не можеш да плуваш, няма да се събличаш!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от kEFi » 26 юни 2009, 20:35

Моя Ескорт е реколта 93, 1.6 16V DOHC, станал ZETEC и т.н.... хечбек (най-доброто за мен купе - със свалени седалки побира колкото камион)
1.Разход на гориво:
- бензин - минимално засечено 5.6, максимално 9.4 (естествено второто е софийско градско)
- газ (LPG) - внимателно шофиране - междуградско 6.4 - 8.7; градско 7.6 - 10.5
динамично шофиране (моето) - междуградско 6.8 - 10, градско 10-13.5
неразумно шофиране - имам данни само за извънградско 16+л/100, ама само при скорости над 160...
Забележка: При зареждане на газ в бяла държава, разхода става като посочените от мене за бензин. За бензин от бели държави нямам засечки.
2. Газово (обикновено електрическо) сложих на третия ден от купуването на колата преди доста години. При първи признаци за гърмене - смяна свещи и/или кабели. Досега правено веднъж. От 2002. Принципно колата си я поддържам.
3. Проблеми.... неумелите шофьори, които постоянно ми драскат боята. Тропащи звуци от към петата врата на хечбека и куфарчето с инструменти отзад, нямам климатик. От време на време проблем с някой датчик (понеже не са вечни все пак), студените спойки по ел-инсталацията, копчетата за управление на ел.стъклата чрсто се повреждат, като се понагреят от парно. Всичко останало ми е причинено от некадърни интервенции на "учени майстори" или последван техен "съвет". Последните откакто им спрях достъпа - нямам проблеми.
4. Зетека е мноооого добре балансиран мотор. И доста еластичен.
5. Поддръжката не е скъпа. Но и това е относително понятие. Има евтини части, с добри майстори - евтино. Евтини части с калпави майстори - скъпо, скъпи части с добри майстори - евтино, с некадърници - безумно скъпо!
6. Окачване - ако се поддържа колата - няма проблеми. Характерно за окачването е, че колкото е по-висока скоростта - толкова повече захапва асфалта. Поне при мен е така.
Колата не ме е остявяла никъде. Измъквала ме е от невъзможни състояния. Все още я наричам с името, което и лепна жена ми - Бубулина _friends_

Dimentor
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 21 юни 2009, 22:53
Модел на автомобила: ...
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от Dimentor » 27 юни 2009, 23:12

Все повече се учудвам в добрия смисъл :D .Разхода е кажи речи като на сегашната коруба (Клио 1.2 55 мулета на газ),обаче като гледах данните за върт. момент и ускорението и ги сравнявах с тва на клиото фордчето е далеееч по-добре...и то при един и същ разход (+/- 100гр де ;)) :o .За газовото си мисля,освен това което си важи за всички,и което каза-запалителната система да е точна,че с 1-2 кихалки няма да има проблемации дори и да дрънне някой ден.Проблема с учащите се шофьори май всички го имаме-вече буболечката е замязала на циркаджийска кола-от всеки цвят по малко има и ми е чудно кога ли ще сбарам кой така не гледа как паркира пред нашия блок *banned* .Поддръжката т.е майсторлъка не ме притеснява-до сега всичко сам си правя (като имам условия де),въпроса е цените да не са кошмарни,ама като гледам в кanex.bg са сравними със тия за рендето.Честно казано,преди да взема Рендьо,бях загледал Фиестичките т.е тия втора фаза дето се водят т.е най-масовите леко ръбатички,не заоблените,обаче няма такава твърда и неудобна возия :shock: .От тогава останах скептик към марката като цяло,обаче преди известно време се повозих на едно орионче 1.4 75 магарета май беше,и бях очарован-мека возия и доста добър вървеж като за такъв двигател.Та от тогава вече поразчовърках и се спрях на Ескорт.Сега остава да почна да се оглеждам по-стабилно и да чакам да изпадне нещо хубаво :D

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от kEFi » 28 юни 2009, 18:29

...до скоро карах клио 1.4 Невероятна количка, а за града си е направо великолепна. Е, бая време ми беше необходимо, докато му свикна, особено в сравнение с Ескорта. И двете си ги карах - едната работна, другата за навънка. Това ренденце ми обърна вижданията за рено. Поне за качествата, които аз ценя. Много добра количка.

Dimentor
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 21 юни 2009, 22:53
Модел на автомобила: ...
Status: Извън линия

Re: Няколко информативни въпроса за Ескорт

Мнение от Dimentor » 28 юни 2009, 18:47

Да, съгласен съм :) .Противно на повечето приказки за френските коли,се оказа доста здраво (да чукам на дърво),за 16 хилки от които поне 13 са софийско, съм сменял само дреболии-2 маншона на карета,едно водно съединение и в общи линии май е това,а сега само едната селенова втулка на десния носач трябва да сменя ,че се е скъсала и лопа по дупките обаче все няма време :(: .Сичко друго е било дреболии,които се оправят даже с неработни дрехи и на паркинга докато чакаш някой ;).Разхода и той си е добър,ама просто вече ми отесня количката-и като размер и като двигател.Никак не ми се иска да я сменям ама... :( .Малко офтопик стана темата ама нейсе.Някой може да се колебае между Рено и Форд та да се ограмоти за някои модели :lol:

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта