Форсиране на автомобила на място...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Форсиране на автомобила на място...
Здравейте,
Всички сме чували, че автомобил не трябва да се форсира на място(т.е. без товар за мотора). Според вас истина ли е или е в интересите на Ловците на митове?
Всички сме чували, че автомобил не трябва да се форсира на място(т.е. без товар за мотора). Според вас истина ли е или е в интересите на Ловците на митове?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1326
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Ами аз не виждам проблем да се форсира на място до максималните обороти дадени от производитела ,разбирасе ако преди това мотора е достигнал нормална работна температура
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
По принцип няма проблем, само трябва да се внимава със максималните обороти, защото без товар се подминават много бързо и неусетно. Нямам наблюдение как е при пълните инджекциони, но на моното без товар ограничителя на оборотите не се чувства така осезателно, както при Опелите и оборотите подминават 7000 без проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1326
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Веднъж бях свалил клапана за празния ход и жената да хване да запали стана едно яко форсиране си е...ло майката казвам и да загаси ,ама нали много реве моторо и тя се шашнала и не ме чула загасих двигатела и гледам стрелката на обортомера си стои в крайно дясно полужение Монтирах си клапана ,запалих и стрелката се върна в нормално полужение значи нямам прекъсвач
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
И при мен един път стигна 7000 об/мин , но за части от секундата.Просто цяла седмица бях я карал на ниски обороти заради снега и през уикенда се връщах от някъде тъкмо беше добре загряла и реших да поиздухам саждите като форсирам на място.С изненада установих , че от 5000 об. като подам рязко до долу и пусна бързо , оборотите отиват до към 7000.Не знам дали въобще има ограничител при мене .На самия оборотомер също няма зона отбелязана в червено иначе руснаците му дават 6500 об. макс на този моторHACKO написа:По принцип няма проблем, само трябва да се внимава със максималните обороти, защото без товар се подминават много бързо и неусетно. Нямам наблюдение как е при пълните инджекциони, но на моното без товар ограничителя на оборотите не се чувства така осезателно, както при Опелите и оборотите подминават 7000 без проблем.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Аз никога не съм "изпържвал" нито моя ескорт нито на приятелката ми фиестата до прекъсвач (и двете коли са 1.6 идентични мотори). Но пък съм изпържвал преди години на баща ми вектрата 1.6 моно - на 2ра на 95 км/ч си бие прекъсвача и повече не вдига (тея вектри 1.6 нямат оборотомер)...
а с ескорта съм качвал до 6 хиляди оборота, то там започва "червения диапазон" и то за секунда-две. Просто не виждам смисъл да го режа след като съм с около две хиляди оборота над идеалното предавателно число.... все едно да се форсирам като муха в бурканче.....
а с ескорта съм качвал до 6 хиляди оборота, то там започва "червения диапазон" и то за секунда-две. Просто не виждам смисъл да го режа след като съм с около две хиляди оборота над идеалното предавателно число.... все едно да се форсирам като муха в бурканче.....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Щом само една кола си форсирал, по-добре недей занапред. Става навик
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Аз лично се уплаших като сервизджията ми напъна колата на място, да включи термостата, 5 мин над 5500 оборота...
Иначе ако не се форсира много, няма проблем според мен.
Иначе ако не се форсира много, няма проблем според мен.
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
аз редовно си е форсирам до прекъсвач даже когато карам на трета и варна на втора и да се включи прекъсвача това ми е любимия звук според мен на инжекциите нее проблем да се форсира докрай защото има прекъсвач и той служи като защита поне така мисля аз
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Защита от счупване в момента, но не и от десетократно ускорено износване и преразход на гориво.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Няма какво да и стане, като се изчатка до прекъсвач! Фокус-а оня ден за пътви път ми заби носа от прекъсвача, явно до сега все съм успявал да сменя точно на границата! Една година след като я имам и разбрах, че има прекъсвач ,макар да съм я вкарвал честичко над 6000 оборота! Както казва баща ми: " Да не е ставала кола......!"
- super_go6o
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 15 авг 2009, 19:27
- Модел на автомобила: ford escort /91g/CVH/efi/1.6/105konq/cabriolet
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Аз ако може нещо като съветче, ако карате на газ ограничителя не работи - това за обикновените уредбички не ГИ.
Иначе на ескортчето преди на място ми се е "включвал" прекъсвача точно на 6400 а си мислех че не показва вярно .
Иначе на ескортчето преди на място ми се е "включвал" прекъсвача точно на 6400 а си мислех че не показва вярно .
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1326
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Аз нямам прекъсвач а колата е инджексион,super_go6o написа:аз редовно си е форсирам до прекъсвач даже когато карам на трета и варна на втора и да се включи прекъсвача това ми е любимия звук според мен на инжекциите нее проблем да се форсира докрай защото има прекъсвач и той служи като защита поне така мисля аз
от vargala81 на 14 Фев 2010, 22:16
Веднъж бях свалил клапана за празния ход и жената да хване да запали стана едно яко форсиране си е...ло майката казвам и да загаси ,ама нали много реве моторо и тя се шашнала и не ме чула загасих двигатела и гледам стрелката на обортомера си стои в крайно дясно полужение Монтирах си клапана ,запалих и стрелката се върна в нормално полужение значи нямам прекъсвач.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Просто не мога да повярвам, какви неща се приказват тук
Успех на всички...
Успех на всички...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
Недей така, как да нямаш прекъсвач Ако ти е гадно да пробваш в движение на скорост, пробвай на място. Регулатора ти мисля, че е след 7000 оборота (поне моя е там, а инжекцията ти е същата като моята) къде точно няма да ти кажа за да се изненадаш ако пробваш разбира се. Ако си с обиконовенна газова, да тогава регулатор няма, помпата и като цяло инжекцията са елиминирани и всичко влиза с въздуха, газовият инжекцион си има. Ти обаче до колкото знам си го караш на бензин, пробвай не е страшноvargala81 написа:Аз нямам прекъсвач а колата е инджексион
Друг е въпроса, че ако искаш хубаво ускорение, е добре да сменяш предавка на 6250, защото от там нататък въртящият момент на тоя мотор пада много сериозно
Tuned and performed by
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1326
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форсиране на автомобила на място...
колега много пъти съм го пробвал,и на скорост и на място,но както писах по-горе това на място стана без да искам.Колата се форсираше някаде 30сек.без да прекъсва,все едно си форсирах Ладата На драг състезание срещу едно Мондео 1.8 -115ps,на 3та скорост така я изрязах до 140км ,обортомера беше на 7000 за няколко секунди и изведнъш нещо яко гръмна ,пича с Мондеото се изплащи и кривна на ляво щот помислил ,че съм спукал гума.После тия където зяпаха ми къзаха ,че от ауспуха са излезнали искри.Мондеото ме би с една кола ,щот тогава ми боксуваше съединитела,сега аз го бия с 1на кола.На Калояново сщо съм вкарвал обортомера в крайно дясно и не е удрял прекъсвач.А на моя приятел на Опела прекъсвача му удря още на 6000 оборота.Намам газова,карам си колата на бензин и обортомера ми е до 7000.Danchev написа:Недей така, как да нямаш прекъсвач Ако ти е гадно да пробваш в движение на скорост, пробвай на място. Регулатора ти мисля, че е след 7000 оборота (поне моя е там, а инжекцията ти е същата като моята) къде точно няма да ти кажа за да се изненадаш ако пробваш разбира се. Ако си с обиконовенна газова, да тогава регулатор няма, помпата и като цяло инжекцията са елиминирани и всичко влиза с въздуха, газовият инжекцион си има. Ти обаче до колкото знам си го караш на бензин, пробвай не е страшноvargala81 написа:Аз нямам прекъсвач а колата е инджексион
Друг е въпроса, че ако искаш хубаво ускорение, е добре да сменяш предавка на 6250, защото от там нататък въртящият момент на тоя мотор пада много сериозно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта