Ескорт XR3i Мнения
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Ескорт XR3i Мнения
Здравейте колеги. Предстой ми покупка на ESKORT XR3i с мотор като този
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 29,r:0,s:0
Знаете ли нещо по конкретно за мотора ? Колата не е палена от 4 г какво ще ме посъветвате преди да завъртя ключа ?
Какво мога да ЪПГРЕЙДВАМ него за в бъдеще ?
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... 29,r:0,s:0
Знаете ли нещо по конкретно за мотора ? Колата не е палена от 4 г какво ще ме посъветвате преди да завъртя ключа ?
Какво мога да ЪПГРЕЙДВАМ него за в бъдеще ?


- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт XR3i Мнения
Знаете ли нещо по конкретно за мотора ? Колата не е палена от 4 г какво ще ме посъветвате преди да завъртя ключа ?
Ако не е палена, просто бягай! След 6 месеца седяне се образува повърхностна ръжда по цилиндрите. После става дълбока. Като се подкара колата сигментите я смъкват ръждата и почва да гори масло след някой месец. Нови бутала и се оправя.
Иначе двигателя е хубав. Инжекциона обаче... Вече малко мои колеги автомонтьори не искат даже да пробват да ги оправят. И аз се отказах, защото е механичен и износва части в главата на инжекциона и не се спасява.
За газова уредба не става, не оцелява и един гърмеж!
Ако не е палена, просто бягай! След 6 месеца седяне се образува повърхностна ръжда по цилиндрите. После става дълбока. Като се подкара колата сигментите я смъкват ръждата и почва да гори масло след някой месец. Нови бутала и се оправя.
Иначе двигателя е хубав. Инжекциона обаче... Вече малко мои колеги автомонтьори не искат даже да пробват да ги оправят. И аз се отказах, защото е механичен и износва части в главата на инжекциона и не се спасява.
За газова уредба не става, не оцелява и един гърмеж!
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт XR3i Мнения
Чак толкова ли е зле тоя механичен инжекцион ?
Колата ми я дават за 300 лв все пак, така че мога да отдела пари за ремонт
Колата ми я дават за 300 лв все пак, така че мога да отдела пари за ремонт


- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1632
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт XR3i Мнения
Потърси майстор за поддръжка и ще разбереш за какво иде реч. Докато при всеки електронен инжекцион работите се оправят със смяна на датчици, при този ни има диагностика, ни датчици. Всичко зависи от съотношение на налягания. И са 2 пъти по-високи от електронните. Регулатора на обогатяване за студен мотор се намира на главата и се прецаква от старост. Биметална пластина променя сечението на управляващото налягане и прави богата смес при студен. Дюзите на K-Jetronika им е противопоказно чистене на ултразвук.
Иначе колата е приятна, особенно ако е с оригиналната скоростна кутия. Диференциала и е 4.27!!! Бегачка! С един вал от поне 270-280 градуса е страшен кеFFF!
Има XR3i и с KE-Jetronik. Те са с мотор L4B 90 кс. Разликите са няколко, но главната е наличие на ламбда сонда, по което се хваща бързо.
1.6 CVH е най-добър в комбинация с елктронен инжекцион пише EFI. Присажда се и в това купе, но е играчка. Има ги и в оригинал, но са редки. Вариант: купе след 90 с 1.6 8V EFI за донор прехвърля се цялата инсталация на инжекциона и двигателя в XR с неговата кутия и си с обновена кола. Ако и купето го бива...
Успех
Иначе колата е приятна, особенно ако е с оригиналната скоростна кутия. Диференциала и е 4.27!!! Бегачка! С един вал от поне 270-280 градуса е страшен кеFFF!
Има XR3i и с KE-Jetronik. Те са с мотор L4B 90 кс. Разликите са няколко, но главната е наличие на ламбда сонда, по което се хваща бързо.
1.6 CVH е най-добър в комбинация с елктронен инжекцион пише EFI. Присажда се и в това купе, но е играчка. Има ги и в оригинал, но са редки. Вариант: купе след 90 с 1.6 8V EFI за донор прехвърля се цялата инсталация на инжекциона и двигателя в XR с неговата кутия и си с обновена кола. Ако и купето го бива...
Успех
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ескорт XR3i Мнения
До сега от това, което прочетох разбрах, че ще има много работа по колата. Май съм на път да се откажа от тоя проект. Не ми се играе с присаждане на електронен инжекцион. Пък и факта, че не е карана от 2006г малко ме притеснява.
Други мнения ?!?! Не мога да реша какво да правя.
Други мнения ?!?! Не мога да реша какво да правя.


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ескорт XR3i Мнения
Щом ти я дават за 300лв си струва. Дори и да не можеш да я оправиш ще продадеш някой части, а останалото за скрап и ще си на печалба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта