1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Мнение от peigera » 25 юли 2012, 20:30

Моля колегите които имат такива автомобили ако им е удобно да ми помогнат с малко информация. Интересува ме при Ескортите с тези двигатели когато колата е на 3000 оборота какви скорости вдига на първа предавка, втора трета и тъка до пета предавка. Пример при Ескорт RS2000
на 3000 оборота
1 =28км.ч.
2= 40км.ч
3=60км/ч
4= 80км/ч
5= 102км/ч

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1638
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Мнение от fordmaniac » 26 юли 2012, 21:12

Здравей. Ако говорим за 1.8 70 кс и 1.8 90 кс те са с еднаква кутия. Написал съм ти данните за RS според предавателните числа, защото от километража се получават изкривявания на стойностите.
на 3000 оборота
.....RS ...............1.8 D
1 = 26 ............... 25км.ч.
2 = 40 ................43км.ч
3 = 58 ................63км/ч
4 = 76 ................89км/ч
5 = 100 ..............119км/ч
Данo съм бил полезен _friends_
Поздрави.
Последна промяна от fordmaniac на 21 авг 2012, 07:36, променено общо 1 път.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Мнение от peigera » 20 авг 2012, 23:00

Колеги, смених скоростните кутии и ефекта е задоволителен. От първа до трета почти без разлика не се усеща загуба на мощност НО на четвърта скорост в сравнение с преди е направо мъртвец. Оказа се, че на четвърта вдига 200км/ч :shock: и явно тази дълга предавка го спъва. Всъщност не е толкова спънат но ако си свикнал на късата кутия определено се усеща разлика. На пета предавка колата мърка оборотите и падат много и се пътува доста по приятно от преди. Мисля да си я карам тази дизелова кутия понеже колата ми пътува много често извън градско а аз търся икономия, комфорт, щадене на двигателя и не толкова високи скорости въпреки, че и сега с тези дълги предавки не му е никакъв проблем да ускорява доста силно. Аз съм правил и пълен основен ремонт на двигателя с нови ремонтни бутала(440лв. за бройка :cry: ) ,шлайф на цилиндри и глава и може би това му помага сега да се справя и по добре с дългата кутия. За момента забелязвам около 15% по нисък разход но искам да покарам още за да кажа със сигурност. Става въпрос за Ескорт РС2000 на който сложих скоростна кутия от Ескорт 1,8 тди.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Мнение от HACKO » 21 авг 2012, 22:39

=D>: Браво!
Така се прави, 1-2 въпроса, проба и каквото стане, без излишни питания, чудене и обяснения във нета.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98

Мнение от peigera » 23 авг 2012, 19:24

Да наистина колата дава 15% по нисък разход на гориво. При такъв стил каране досега ми даваше 10/100 а сега се върти около 8 - 8,2 /100. Иначе казано на 3000оборота колата ми държеше 100км/ч. на пета а сега е 120км което си е 20% отгоре но все пак за 20% икономия не мисля че е възможно поради факта, че е и по трудно на двигателя да върти по дългата предавка. Надявам се да съм бил полезен на някого.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта