1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
Моля колегите които имат такива автомобили ако им е удобно да ми помогнат с малко информация. Интересува ме при Ескортите с тези двигатели когато колата е на 3000 оборота какви скорости вдига на първа предавка, втора трета и тъка до пета предавка. Пример при Ескорт RS2000
на 3000 оборота
1 =28км.ч.
2= 40км.ч
3=60км/ч
4= 80км/ч
5= 102км/ч
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
на 3000 оборота
1 =28км.ч.
2= 40км.ч
3=60км/ч
4= 80км/ч
5= 102км/ч
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
Здравей. Ако говорим за 1.8 70 кс и 1.8 90 кс те са с еднаква кутия. Написал съм ти данните за RS според предавателните числа, защото от километража се получават изкривявания на стойностите.
на 3000 оборота
.....RS ...............1.8 D
1 = 26 ............... 25км.ч.
2 = 40 ................43км.ч
3 = 58 ................63км/ч
4 = 76 ................89км/ч
5 = 100 ..............119км/ч
Данo съм бил полезен
Поздрави.
на 3000 оборота
.....RS ...............1.8 D
1 = 26 ............... 25км.ч.
2 = 40 ................43км.ч
3 = 58 ................63км/ч
4 = 76 ................89км/ч
5 = 100 ..............119км/ч
Данo съм бил полезен

Поздрави.
Последна промяна от fordmaniac на 21 авг 2012, 07:36, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
Колеги, смених скоростните кутии и ефекта е задоволителен. От първа до трета почти без разлика не се усеща загуба на мощност НО на четвърта скорост в сравнение с преди е направо мъртвец. Оказа се, че на четвърта вдига 200км/ч
и явно тази дълга предавка го спъва. Всъщност не е толкова спънат но ако си свикнал на късата кутия определено се усеща разлика. На пета предавка колата мърка оборотите и падат много и се пътува доста по приятно от преди. Мисля да си я карам тази дизелова кутия понеже колата ми пътува много често извън градско а аз търся икономия, комфорт, щадене на двигателя и не толкова високи скорости въпреки, че и сега с тези дълги предавки не му е никакъв проблем да ускорява доста силно. Аз съм правил и пълен основен ремонт на двигателя с нови ремонтни бутала(440лв. за бройка
) ,шлайф на цилиндри и глава и може би това му помага сега да се справя и по добре с дългата кутия. За момента забелязвам около 15% по нисък разход но искам да покарам още за да кажа със сигурност. Става въпрос за Ескорт РС2000 на който сложих скоростна кутия от Ескорт 1,8 тди.


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
=D>: Браво!
Така се прави, 1-2 въпроса, проба и каквото стане, без излишни питания, чудене и обяснения във нета.
Така се прави, 1-2 въпроса, проба и каквото стане, без излишни питания, чудене и обяснения във нета.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: 1.8TD и 1,8TDI ESKORT 95-98
Да наистина колата дава 15% по нисък разход на гориво. При такъв стил каране досега ми даваше 10/100 а сега се върти около 8 - 8,2 /100. Иначе казано на 3000оборота колата ми държеше 100км/ч. на пета а сега е 120км което си е 20% отгоре но все пак за 20% икономия не мисля че е възможно поради факта, че е и по трудно на двигателя да върти по дългата предавка. Надявам се да съм бил полезен на някого.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта