Форд Капри мк1 и още нещо...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 18 юни 2009, 18:04

Здравейте на всички. Отдавна следя темите точно в този под форум и някак си съм много радостен, че има хора които обръщат сериозно внимание на тези модели и правят всичко с любов или просто за каузата. Евала момчета, рядко се срещат хора като вас. Радостен съм, че просто ви има!

Да си кажа и мойта болежка... Поболял съм се на тема капри мк1, някак си тази кола сякаш е разкошна, неземна...и звука от 6 цилиндровия V-образен мотор, който така нагло ме кара да настръхвам всеки път, когато гледам клипчета с такива красивици... Просто ми е беден речника за да опиша всичките емоции, които предизвиква тази кола в мен... Много бих искал да притежавам такова зверче, но бих искал да тръгна от нулата. Да си намеря някой добър екземпляр за реставриране, дори и да е пълен гнилоч... пак бих дал всичко от себе си да го съживя и не, не ме интересува дали някой, ще ми каже, че съм луд и наливам пари в кофа за смет. Никой или никое не би ми донесло по-голямо удоволствие от това да прекарам ръка по плавните му извивки или да чуя как двигателя мърка под капака, или сладко-горчивите моменти по време на ремонта... Или карането безцелно по пътищата. :x:

Някой знае ли за някоя изоставена красиваца, за която не искат някоя звездна сума... Без пари и само с песен никой не дава, но са ми такива възможностите.

Ще съм много благодарен, ако някой дори драсне 2-3 реда, просто ей така!

Поздрави на всички!
Кирил
wheels of fire...

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от DigiPro » 18 юни 2009, 18:13

В България едва ли ще намериш Capri MK1. В немското mobile се намират. Ето една от Румъния: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 18 юни 2009, 18:23

DigiPro написа:В България едва ли ще намериш Capri MK1. В немското mobile се намират. Ето една от Румъния: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ами ако не намеря такова тук, с четирите фара пак ме радва адски много... Не мога да си позволя да го купувам от друго място, освен БГ. Благодаря ти :)
wheels of fire...

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от jack71 » 18 юни 2009, 18:43

не искам да те обезсърчавам , но да те подготвя. звездните суми не са при покупката на колата ( може да намериш за 500 може и за 2500) а после. приготви си поне 5 - 6 бона ( без да съм включил цената на майстори и зависи за какво ще ползваш майстори) като има суми които ще трябва да дадеш накуп по 1000 -1500лв (тенекиджии, бояджии) 200-300 (амортисьори) 300-400 (гуми) , 200-300 (тапицери).
ако не ти се вярва че накрая ще излезе толкова, като започнеш си вземи една тетрадка в която вписвай всяка шкурчица и болтче което купиш.
та подготви се психологически за големите суми.
а относно кръглите фарове - не е задължително да е с кръгли - то може да се оцъкли лесно :D:

Потребителски аватар
vessomitkov
потребител
потребител
Мнения: 560
Регистриран: 14 дек 2007, 15:14
Модел на автомобила: Ford Taunus 2.0 OHC '81, RIP
Ford Taunus 1.6 OHC '79
Ford Taunus 1.3 OHC '76
Ford Taunus coupe 2.0 V6 '71
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от vessomitkov » 19 юни 2009, 01:16

Както каза колегата по-горе, може и да намериш за 500лв., но ще е в отвратително състояние 100%. От там почва голямото изваждане за кърпеж и нови тенекии, които не можеш да си купиш от тук щото просто ги няма никъде в България , а само ако някой се навие да ти ги внесе :( .А и ако е от тук на 100% ще е я със забатачени документи и стари номера, я със блокирал мотор или яко изгнил. Повярвай попадъл съм на всичките вариянти и при Капри и при моите Таунуси.Поне според мен ако човек иска да инвестира във такъв класически автомобил, трябва да направи като колегата Ясен (Yashimoto), Капри от Германия или друга държава , което е запазено и е на сравнително добра цена. За сравнение ще ти дам как е при мен: 550 за Таунуса(червения ако си разглеждал темите), 240 - КАТ, преглед и гражданска, 1000лв - ламарини(включва предни калници, прагове, вежди, престилки отпред и отзад), за кърпеж, смяна на ламарините и пребоядисване минимума на който попаднах е 1500лв. и тн. като ги събереш и отиваш май на повече пари от колкото да го вкапаш от вън. Питай Ясен какви пари го е взел неговото, което е в много добро състояние.При мен с червения Таунус се вкарах в тоя филм, но с този дето го купих зимата не е така, като изключим проблемните документи и жълтите номера, купето е в отлично състояние(както и колата като цяло). Тук да попаднеш на нещо такова е почти невъзможно. Въпреки това ти пожелавам да успееш да откриеш нещо забравено с години в някой гараж и да го върнеш на пътя >:D<: .

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 19 юни 2009, 02:45

Знам, че пътя е дълъг и много трънлъв, имам и някаква представа колко пари щя влязат в него, но айде де - краста :D: Определено ще го купя от България, даже имам в напредвид едно русенско с 2.8 или 3.0 V6 мотор, jack, като твоето червеното същото (не съм запознат с кубатурата и с конете, някой ако има някаква таблица, ще го помоля да я пусне), което ми се струва, че не е много изгнило, утре ще отида да го видя :?
Правих подобен проект с рено 5, но там беше нещо съвсем различно, там части има, при Каприто са кът... Не ме бърка да се хвана и да си направя сам, дори и някой тенекия да е (все пак за какво я учих тая скулптура и сега ще го уча тоя дизайн)...

Общо взето се хвърлям смело с главата напред и каквото стане, колата да е налице, може да върви бавно, но ще е славно и с много любов :)
А на вас, ви благодаря адски много за бързите отговори... И все пак къде мога да разгледам снимки на колите, които карате - гледам темите и много малко активни снимки има :cry:

Поздрави!
Кирил
wheels of fire...

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от blago870208 » 21 юни 2009, 19:08

какво стана видя ли :mrgreen: русенката

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 21 юни 2009, 20:38

blago870208 написа:какво стана видя ли :mrgreen: русенката

Не съм... не ми остана време, а през weekend-a бях доста зает. Утре ще отида, той човека поне постоянно е там :D:
wheels of fire...

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от blago870208 » 21 юни 2009, 22:35

е виш я и все пак хубаво си помисли защото главоболията ще са наистина много а дори не се знае какав ще е резолтата ,
наистина маи по добре е с мобилето нещо запазено просто да си го доразвиеш и поддаржаш
иначе каде си учил викаш :D

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Bonso » 21 юни 2009, 23:27

Все още се намират Капри- та. Ако не - в Германия има :D Моят съвет е да се гледа да има документи и да няма липси. Части има, но е добре да не е прекалено изгнила, защото е голяма мъка с кърпенето.

bonso

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 21 юни 2009, 23:52

blago870208 написа:е виш я и все пак хубаво си помисли защото главоболията ще са наистина много а дори не се знае какав ще е резолтата ,
наистина маи по добре е с мобилето нещо запазено просто да си го доразвиеш и поддаржаш
иначе каде си учил викаш :D
Ами в Русе, "Възраждане", профил Скулптура :roll:
Bonso написа:Все още се намират Капри- та. Ако не - в Германия има :D Моят съвет е да се гледа да има документи и да няма липси. Части има, но е добре да не е прекалено изгнила, защото е голяма мъка с кърпенето.

bonso

Ако е спряно от движение или бракувано, как стоят нещата?


Поздрави!
Кирил
wheels of fire...

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от blago870208 » 22 юни 2009, 00:19

Ако е спряно от движение или бракувано, как стоят нещата?



ако е бракувано маи вращане назад няма ,поне така беше но винаги може да се направи некоя шашма те старите толкова ги и гледат в кат
моита беше пален батак с документите и чак ме питаха колко е мотора че на едно място пишеше 1.6 на друго 1.8 данаци не платени абе луда работа
и пак мина пак да не ти казвам че дето беше спряна от движение и ми я пуснаха бес да минавам "задалжителен " преглед та както и да е де
просто още един примерза доказателство че всичко е вазможно остава да си прецениш кое си заслужава а , последно ако си прекалено заслепен
от желанието погледни поне дали са и здрави греди ,рогове ,и за сериозен удар че е голям проблем да знаеш от личен опит,иначе склуптора и ас сам учил
ама ако е усукана много не помага :wink:

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 22 юни 2009, 15:15

Колеги, звъннах му на човека, по предварителни думи колата е 2.8 V, с 4-те фара и е разглобена... в 4 имаме оговорка да се видим и да я огледам, цената която и търси е 1000 лева :D:, май скоро ще имам красавицаа :0): , ох разтреперах се!

Поздрави!
Кирил
wheels of fire...

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 22 юни 2009, 16:18

Хайде дръж се :D:

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 22 юни 2009, 16:46

Колата е 69-ти набор, с 2-те правоъгълни варчета, със спортния кожен салон, червена. Мотора и е 2.8 v6 карбуратор и доколкото знам не е узаконен, и си мисля че е присадка от гранада, защото ... разглобен е, трябва да му се купят сегменти и човека каза, че стават от гранада, заради това си правя такива асоцииации. Каза ми, че е 163 коня :shock: , нагласил е главите за шлайф и го бил сметнал - резултата бил 200 к.с....

Разпарчедисана е цялата, но каза, ако я взема ще му трябвали 2 дни да ми нагласи частите в кашончета, единственото което не е оригинално по нея са волана и джантите, волана е спортен, но пазел и огириналния и щял да ми го сложи, а джантите са петолъчка 13-ка на шпилки. Колата е със някакво спортно окачване, бутнах я и не мърда :shock: , има някакъв минимален ход... Ревизирал е всичко отзад - тампони, лагери, предницата и нея...
Веждите са за смяна, изрязал ги е, но нови няма... Вътре в краката на водача има дупка може би около 5 см, но от страната на пасежера няма много голямо парче... отзад в краката на пътниците има малки дупчици, отпред в коша има една дупка може би около 10 см точно пред водача, горе където са ремената на чистачките, незнам как точно да го обесня. Наведох се да я видя отзад, на пръв поглед нямаше изгнило, но ръждата е тръгнала...

С документите нещата стоят така, че той е с договор, покупко-продажба, колата е в движение с новите номера...

Това е, довечера ще говоря пак с баща ми и ще стане ясно дали ще я вземам или не :D

Поздрави!
Кирил
wheels of fire...

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Bonso » 22 юни 2009, 23:52

От Гранада 2.8 V6 мотора с карбуратор е 135 к.с. Ако е с механичната инжекция е 150 к.с.

Иначе - успех с покупката!

Поздрави,
bonso

p.s. Само при Капри 3 с Turbo May или Tickford Turbo и т.н турбо 2.8 мотора достига между 188 до 207 к.с.

Потребителски аватар
blago870208
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от blago870208 » 23 юни 2009, 01:14

бонсата е прав ас сам с такав мотор 2.8 от гранада го взех и да 135 коня е с карборатора не колкото са ти казали.
добре ли му разгледа гредите
дето ти казах?
а имаш ли телоподаващо че доста за кърпене ще имаш щом и важдите е резнал :mrgreen:
междо другото в момента се занимавам точно с това кърпя си таунуса, които купих миналата година прясно боядисан
оказа се че само са осрали колата на места има само кит и ражда , сменям и и праговете а уж беше добре купето сериосно ти говоря отваряи си
очите че мен сега малко ме е яд че не скокнах до германия ;):

Потребителски аватар
Kircho
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 17 юни 2008, 18:31
Модел на автомобила: Ford Capri
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Kircho » 23 юни 2009, 01:34

А не съм гледал много обстойно... И аз видях, че тоя мотор е 135 коня....
Телоподаващо нямам, но имам приятели които имат... Покупка няма да има, в средата на лятото най-вероятно... Порязаха ме малко, бесен съм!
А и стои там от доста години, смятам, че едва ли някой ще го грабне до 1-2 месеца...
Поздрави, Кирил.


П.П. А и ми мирише малко работата с разпилания мотор... едва ли са само сегменти!
wheels of fire...

Потребителски аватар
Plamen CONSUL 73
потребител
потребител
Мнения: 1160
Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
Местоположение: ВАРНА
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от Plamen CONSUL 73 » 23 юни 2009, 08:45

Oще една Детска мечта Умря :D:

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд Капри мк1 и още нещо...

Мнение от mitakacapri » 23 юни 2009, 11:39

Kircho написа: П.П. А и ми мирише малко работата с разпилания мотор... едва ли са само сегменти!
За мотора според Мен не трябва да се притесняваш много.Аз правих основен ремонт(смяна на бутала,сегменти,биелни лагери,шлаиф на главите и блока)и ми стъпи около 600лв.(работата си беше от Мен) :lol:
Мисля ,че трябва да я вземеш,още повече,че си и мераклия :lol:

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта