Помощ... Смяна на двигател?
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Помощ... Смяна на двигател?
Здравейте,
Решил съм да подменя двигателя на моето Капри с по- мощен. В момента е 1600 cc. Проблема е, че по възможност не искам да сменям кардан и т.н. Някой има ли опит в подобно начинание? Какъв мотор ми препоръчвате да купя?
Bonso
Решил съм да подменя двигателя на моето Капри с по- мощен. В момента е 1600 cc. Проблема е, че по възможност не искам да сменям кардан и т.н. Някой има ли опит в подобно начинание? Какъв мотор ми препоръчвате да купя?
Bonso
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Здрасти , аз лично съм решил да сложа на моето Капри мотор от Сиера 2000 , защото този мотор позволява да се тунингова до 150 к.с. със малко промени които да са ми по джоба , но дори и да не се пипа двигателя си е достатъчно мощен за това купе . Освен мотора смени и скоростите с пет степенна скоростна кутия пак от Сиера .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравей,малко късно се включвам,но ето моя съвсем пресен случей:каприто ми беше също 1600 но ми попадна един не много издухан 2.3 V6 от Гренада МК-1 С моя приятел се хванахме да му направим основен ремонт.Давам ти ориентировъчни цени:
Комлект бутала,сегменти,бут.болтове:280лв.
Компл.гарнитури за ДВГ:45лв.
Биелни и Осн. лагери(англ.):90лв.
Шлайф на Блока и Кол.Вал:180лв.Всичко около 600лв. и имаш нов Мотор
Работата по мотора си беше от нас. Страхотно ми хареса Шестака!Кардана,диференциала и ск.кутия си пасват идеално.ДВГ-то е 72г.(108кс.);опростен и безпроблемен!Има и по-нови(114кс.)Сега мисля да слагам 5-степанна кут. въпреки че с тази си залепя 180 и ги си ги държи без проблеми.Разхода ми е :извънградтско е м/у 10-11л/100;Грдско-13-15(зависи как стъпваш на педала ) и смесено-13
п.с. И Аз мислех да слагам по модерен ДВГ ,но се отказах най вече заради компа(повече разходи),пък и този добре дърпа Разхода е на ГАЗ
Комлект бутала,сегменти,бут.болтове:280лв.
Компл.гарнитури за ДВГ:45лв.
Биелни и Осн. лагери(англ.):90лв.
Шлайф на Блока и Кол.Вал:180лв.Всичко около 600лв. и имаш нов Мотор
Работата по мотора си беше от нас. Страхотно ми хареса Шестака!Кардана,диференциала и ск.кутия си пасват идеално.ДВГ-то е 72г.(108кс.);опростен и безпроблемен!Има и по-нови(114кс.)Сега мисля да слагам 5-степанна кут. въпреки че с тази си залепя 180 и ги си ги държи без проблеми.Разхода ми е :извънградтско е м/у 10-11л/100;Грдско-13-15(зависи как стъпваш на педала ) и смесено-13
п.с. И Аз мислех да слагам по модерен ДВГ ,но се отказах най вече заради компа(повече разходи),пък и този добре дърпа Разхода е на ГАЗ
Последна промяна от mitakacapri на 14 юни 2006, 00:01, променено общо 1 път.
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Колегите са абсолютно прави. Ако не си на ти, както с ДВГ, така и с електрониката, най-доброто решение е обикновен двигател, т.е. с карборатор или дизел. За обем на горивната камера - каквото ти душа иска. Само пари и здраве да има.
Моя тъст държи един ЗАЗ от 10 године в гараж и си мислех да си докарам двигател за Порше 911, нали и той е с въздушно охлаждане, но за сега съм се отказал. Като стана на 50-60 години може да се захвана с такива гъдели понеже времето все не стига
Моя тъст държи един ЗАЗ от 10 године в гараж и си мислех да си докарам двигател за Порше 911, нали и той е с въздушно охлаждане, но за сега съм се отказал. Като стана на 50-60 години може да се захвана с такива гъдели понеже времето все не стига
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Благодаря на всички за информацията. Намерих един 2.3 V6 мотор за сумаta от 100 лева. Липсва му само водна помпа. Не ми стана ясно имам ли нужда да сменя и скоростите и ще пасне ли кардана? Също моля ако някoй е на ясно да ми пише как мога да узаконя мотора и какви документо да изискам от стария собственик.
Предварително благодаря,
Bonso
Предварително благодаря,
Bonso
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
От прочетеното по горе става ясно,че кардана и скоростите стават./МитакаКапри/
Ако продавача е фирма ти трябва фактура на която да пише номера на мотора,ако е частно лице правите договор за покупко продажба пред нотариус.Само че колата от която е мотора трябва да бъде бракувана-понеже не може да има 2 коли с един мотор.После минаваш ТЕХНОТЕСТ и отиваш в КАТ да ти го впишат в талона новия мотор.Доста нерви и пари ще заминат.Успех!!!
Ако продавача е фирма ти трябва фактура на която да пише номера на мотора,ако е частно лице правите договор за покупко продажба пред нотариус.Само че колата от която е мотора трябва да бъде бракувана-понеже не може да има 2 коли с един мотор.После минаваш ТЕХНОТЕСТ и отиваш в КАТ да ти го впишат в талона новия мотор.Доста нерви и пари ще заминат.Успех!!!
- yassimoto
- потребител
- Мнения: 445
- Регистриран: 30 авг 2005, 19:58
- Модел на автомобила: Ford Capri 3, Fiesta , SIERRA GT
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Със риск да стана досаден пак ще те посъветвам да търсиш 2000 редови двигател . Диференциала на КАПРИ 1.6 е 3.778:1 на КАПРИ 2.0 е 3.444:1 а на КАПРИ 2.3 е 3.222 :1 , та мисълта ми е , че разликата м/у 1.6 и 2.3 е много голяма което ще ти даде добро ускорение , но ниска максимална скорост и по-висок разход на гориво . Освен това подръжката на V образния двигател е по-трудна и по-скъпа . Например водната помпа за V мотора е 90лв. , а за редовия е 40лв . Ако сменяш мотора с V образен трябва задължително да смениш скоростите докато при редовия не се налага .
КОНЕТЕ УМИРАТ , КУБИЦИТЕ ОСТАВАТ !!!
- Bonso
- потребител
- Мнения: 631
- Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
- Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Аз също останах с впечатление, че не трябва да сменям скоростите от написаното по- горе, но ми се струва, че скорости от редови 1.6 няма да паснат на V6... Но все пак не съм специалист и за това се допитвам до вас. Имах идея и за редови 2.0 мотор, но разликата в конете не е много, а предполагам и във въртящия момент също.
P.S. Пред нортариуса цялата кола ли купувам или само мотора? Проблема е, че въпросния мотор е от кола, която беше моя преди 4- 5 години. Навремето я продадох, като изповядахме сделката пред нотариус... Оказва се обаче, че в момента колата е в трето лице и то с старите номера и моя талон : )))))
Поздрави,
Bonso
P.S. Пред нортариуса цялата кола ли купувам или само мотора? Проблема е, че въпросния мотор е от кола, която беше моя преди 4- 5 години. Навремето я продадох, като изповядахме сделката пред нотариус... Оказва се обаче, че в момента колата е в трето лице и то с старите номера и моя талон : )))))
Поздрави,
Bonso
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравей Бонзо,както споменах мойто Капри също беше 1.6,1978г.
Не съм се интересувал за предавателните числа на ск.кут.и диф.,но на моя приятел Каприто е стандартно2.3 и не видях разлика м/у тях,затова не съм сменял нищо друго освен ДВГ.Не намирам разлика сега и във вървенето м/у двете.Кутята ми е със външни щанги.
ЗА частите не съм много съгласен,че са по скъпи(поне така е в Б-с)
Ако имаш корпуса на водната помпа вземи фибър от Шкода и лагер от Лада и с малко стругарска намеса става перфектно(аз в момента съм така и нямам проблеми). Иначе 2-ра употреба.
Какъв мотор ще сложиш си решаваш Сам,просто си дадох мнението. УСПЕХ
Ето ти един Полски сайт за Капри:(Capri.pl)
Не съм се интересувал за предавателните числа на ск.кут.и диф.,но на моя приятел Каприто е стандартно2.3 и не видях разлика м/у тях,затова не съм сменял нищо друго освен ДВГ.Не намирам разлика сега и във вървенето м/у двете.Кутята ми е със външни щанги.
ЗА частите не съм много съгласен,че са по скъпи(поне така е в Б-с)
Ако имаш корпуса на водната помпа вземи фибър от Шкода и лагер от Лада и с малко стругарска намеса става перфектно(аз в момента съм така и нямам проблеми). Иначе 2-ра употреба.
Какъв мотор ще сложиш си решаваш Сам,просто си дадох мнението. УСПЕХ
Ето ти един Полски сайт за Капри:(Capri.pl)
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги,да гажа и аз моето мнение!Има мотори от сиера DOCH с карборатор,и ако не се лъжа са 120 коня,ил 115.Понеже преди карах сира и във книжката има описана цялата гама мотори.Та ако намериш такъв редови мотор ще е наи добре според мен,защото те са достатъчно пъргави,и най важното значително по икономични от старите шестаци.Но пък със шестака ще запазиш оригиналния облик на колата!
- mitakacapri
- потребител
- Мнения: 277
- Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
М/у другото и Аз бих се замислил за2.0 DOCH карбуратор.Старото ми Капри(в момента е в Плевен) беше 1983г.- 2.0 OHC (101кс.)редови си беше доста пъргавоBonso написа:Наистина предпочитам да запазя възможно най- оригиналния вид на колата. Наясно съм, че кола с по- модерен мотор та дори и tdi биха ме скъсали на старт. Важна в случая е визията и духа на колата ( тука малко май прекалих с размислите ) Иначе по- добре да правя драгстер...
Bonso
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта