Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
Не намерих описан начин за сваляне на пр. главина на Ескорт 1988 г. та реших да питам.
Ще сменям лагера на форда от снимката Ескорт 1.6 Д комби. Някои ако може да го опише или да ми даде линк към такова описание.
Ще сменям лагера на форда от снимката Ескорт 1.6 Д комби. Някои ако може да го опише или да ми даде линк към такова описание.
Няма утре,всичко е днес.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
Обикновено се разкача кормилната рейка, развива се централния болт и се избива полуоската, разкача се от носача и се избива от амортисьора. Отзад има скоба, която се свива и се вади и лагера се избива, след което новия се набива. Тъй като риска е голям при неправилно набиване и после стягане после да има биене или да се разбие лагера отново най-добре го занесете поне това да направят в сервиз.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- GAZ66
- потребител
- Мнения: 76
- Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
- Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
лагерите ги сменихме както си му е реда,набити на преса,грес и семеринги.(два еднакви лагера на колело)
Но сега колко се стяга гайката на главината?
Стегнахме я здраво с тръба,но колелото не се върти,почнахме да разхлабваме до положение в което колелото се въртеше както се казва МАЗНО.
Не знам дали не сме объркали нещо с многото натягане и после връщането.
Но сега колко се стяга гайката на главината?
Стегнахме я здраво с тръба,но колелото не се върти,почнахме да разхлабваме до положение в което колелото се въртеше както се казва МАЗНО.
Не знам дали не сме объркали нещо с многото натягане и после връщането.
Няма утре,всичко е днес.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10846
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
Спазено е старото правило от преди 50 години- СТЯГАШ, И ВРЪЩАШ ЧЕТВЪРТ ОБОРОТ. Всичко е точно, и законтряш гайката.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
Щом колелото не се върти, лагерите не са подходящи. Стяга се колкото можеш, чак тръба не ползвам, но ползвам двата удължителя на гедорията и цялата си тежест (без да стъпвам на лоста). Проблема идва от това, че двата лагера опирайки един в друг определят нормалната хлабина. Когато се сложат лагери с различна от предвидената дебелина, което се случва при евтините лагери, се получава или по-голяма хлабина или по-малка. Практически е невъзможно лагерите да се смачкат от прекомерно затягане, човек няма физическа сила за това дори и със "усилвател". Ако не си изхвърлил старите лагери, измери дебелината на вътрешния ринг (по възможност със точност до стотна) и търси нови лагери със точно толкова дебел вътрешен ринг. Търси лагери на реномирани фирми SKF; FAG и други, скъпи са, но допуска при тях е по-малък. Не вземай от магазин за авточасти а от специализиран м-н за лагери, там знаят кои са качествени и като изрично поискаш такива ще ти дадат (имат и евтини и качествени според желанието на клента). Кажи за какво става въпрос може да имат и комплекти за автомобил с гарантирано от тях качество.
Начина по който сте регулирали хлабината в този случай не е правилен и има реална опасност от саморазвиване!
Начина по който сте регулирали хлабината в този случай не е правилен и има реална опасност от саморазвиване!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Сваляне на предна главина Ескорт 88 г.
Няма такива стягаш до откат, или стягаш пък връщаш назад... Има си стандарт! Това е предна главина и лагер - като се строши лагера земя-небе-земя-небе-...черно.
Момента на затягане е 205-235Nm. И съвета ми е да се смени отново този лагер или просто да се намери от морга/мегапартс здрава главина в краен случай ако е скъп лагера или сте на тясно с парите.
Момента на затягане е 205-235Nm. И съвета ми е да се смени отново този лагер или просто да се намери от морга/мегапартс здрава главина в краен случай ако е скъп лагера или сте на тясно с парите.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта