Трак трак

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Трак трак

Мнение от KZNex » 23 ное 2015, 01:40

Привет отново колеги!

Имам 1 въпросче,сменях нуждаещ се от смяна обтегач на пистов ремък на Мондеото 04 ми понеже колата на полусъесинител тракаше от ремъка и при стационарно положение с и без климатик цвилеше. Шума го няма,ролките са сменени 2 3 месеца преди ремъка и са читави но споделиха механиците че и ремъка трябва да се сменя. Не е толкова скъп като консуматив де но искам да питам за 1 2 мнения.
На полусъединител тракането продължава,преди беше от обтегача не опъваше на полу.и вибрираше и тракаше,реших че сега ще е изчезнало но уви.
Дали е от ремъка тоя звук или нещо др?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от ЯЛТА » 23 ное 2015, 08:36

Ако не се лъжа, колата трябва да е с демпферен съединител, и щом чуваш звуци при натиснат на полусъединител педал, работата е ясна, че ще имаш проблем за 1-2000 лв.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 23 ное 2015, 14:04

Лошо думаш,колега :D Не може ли да е просто от ремъка. Преди просто,вибрираше заради смяната на оборотите по време на полусъед.и скапания обтегач и се гънеше,виждах го :D
Към майсторите пък ха дано малкия дявол

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от MapTo_D » 23 ное 2015, 14:16

Потърси във форума, имаше тема, в която много добре беше обяснено от друг колега, точно тоя възел при мондео е капризен и всичко трябва да се заменя с оригинални части.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от ЯЛТА » 23 ное 2015, 14:35

KZNex написа:Лошо думаш,колега :D Не може ли да е просто от ремъка.
Еми има теми във форума, но общо взето няма как да те боли главата, пък да си мажеш с мехлем кракът- и да ти мине.
Като погледнеш логично каква е връзката между ремък и съединител, след като ти трака на полу-натиснат съединител...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от Любо » 24 ное 2015, 14:06

добре де, то се чува откъде трака. Ремъка и обтегача, с демпферната шайба са от едната страна на двигателя, а съединителя е от другата. Хвани някой да слуша на отворен капак и ще локализирате откъде трака. За безопасност може да вдигнеш ръчната...

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 25 ное 2015, 06:48

Живот и здраве други ден ще се види. Ще споделя резултата. Мерси за съвета.

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 01 дек 2015, 06:22

Даааам...трск трак от съединителя...по силната част идваше от заден горивен тампон скъсан. Но след смяната и пресестиращ звук се оказа съеденител...
Казаха че има варянт само съеденител комплект/около 500-600/ или и махаловик,който е на същата цена...абе общо взето 2 заплати няма да ми стигнат. И то компл.съеденител можело и да е с някаква шайба ли кво беше ама можело и обикновен да е и като се свали ще се види. Не знаеха кое понеже като чукнаха рамата в системата за части там им излезе няколко варянта...кофтииии
Освен очевидния и скъп метод за поправка на проблема има ли някакъв алтернативен варянт.
Съвет нещо?
Др.което е дали има живот в такова му състояние? Леко тракане без да буксуват скорости или нещо подобно като се появява звук само ако колата потегля само на полусъед.ако дам газ малко изчезва.
Обясниха ми че има нещо лагер ли кво който явно се е олабил или нещо и има свободно движение и тракането идело от там уж.
Посъветвайте ме колеги
Мерси много

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 04 дек 2015, 13:22

Другото което искам да попитам е какви са признаците,че съеденителя ще откаже...механика ми разправя,че преди да сдаде багажа нещо буксували скоростите...ала бала...също така ако има някакви пенизи да удължа неизбежното или по евтин варянт за ремонт и идеи.
Мерси

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от ЯЛТА » 04 дек 2015, 14:13

Скоростите не боксуват, боксува съединителя. Като опънеш ръчната и включиш на втора скорост, и се опиташ да тръгнеш- колата загасне ли, значи е добре. А когато боксува почти не може да загасне.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 04 дек 2015, 18:06

Аха...т.е 1 вид е показател колко е зле положението ли?
А някакви идей за ремонт,освен очевидната...ако някой зне нещо и може да сподели,моля :)

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от MapTo_D » 04 дек 2015, 19:04

Така и така ще се сменя - ако не те дразни това, че трака си карай докато започне да буксува съединителя...примерно. Друг евентуално 'по-евтин' вариант е да смениш комплект съединител + лагер помпа + маховик, но не двумасов, а плътен, има налични такива китове, които се продават, има и колеги из форума, които са монтирали на мондео такива и над 30к километра караха безпроблемно.

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 05 дек 2015, 01:23

Ами тракането не че не ми пречи просто е там и освен него др.проблеми нямам реално и просто в такова му състояние ми беше любопитно даши има живот още в него.
В ebay комплект съеденител с махаловик излзиа към 180 паунда за моя модел...а в БГ излиза доста повече...добра идея ли ще е ако пробвам така?
Което колегата каза за 2ра и ръчна го пробвах и директно изгаснах....надявам се добро вещае тва нещо.
А колегата за по евтиния вариант можеш ли да ми дефенираш евтин понеже като съм разгледал из бг сайтове комплект съед.излзиа по 500 600 лв а махаловика отделно е кажи речи също толкова...което си е мн

Потребителски аватар
Ghost_Rider
потребител
потребител
Мнения: 228
Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от Ghost_Rider » 05 дек 2015, 19:04

Проблема ти е в маховика-счупени или омекнали пружини.

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 06 дек 2015, 15:58

Само маховик смяна не е много идеино нали? По-добре всичко,че да няма др.проблеми после?

Потребителски аватар
Ghost_Rider
потребител
потребител
Мнения: 228
Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от Ghost_Rider » 06 дек 2015, 18:11

По прицип е по-добре да се смени целия комплект,но като се разглоби и се види състоянието на феродовия и притискателния диск ще се прецени как да се процедира.Друг е въпроса дали продават само маховик.

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 07 дек 2015, 15:41

:wink: ок явно ще се прави цяла подмяна...
А в ибей има комплект маховик със съеденител за 190 паунда....добра ли е идеята да си внеса и да си сменя. Смисъл нови са има за модела и уж вс точно.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от MapTo_D » 07 дек 2015, 22:52

А какъв точно е модела, щото това 2.0 абсолютно нищо не говори!? 190 паунда е съмнително ниско, според мен това ще е кит за преминаване от двумасов с какъвто си в момента с едномасов маховик...

KZNex
потребител
потребител
Мнения: 52
Регистриран: 04 мар 2015, 01:24
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2005 2.0
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от KZNex » 08 дек 2015, 10:27


Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Трак трак

Мнение от MapTo_D » 08 дек 2015, 13:20

Да, тоя кит е точно за преминаване от двумасов /демпферен/ към едномасов маховик. Няма лошо, повече няма да ти се налага да го сменяш, както казах, има колеги с мондео /само дето мисля, че беше tddi/, които преминаха от демпфер към обикновен и си караха безгрижно. Нямам идея дали някой с комън рейл го е правил, ако е нека се включи и каже как се държи автомобила, съединителя, трансмисията и т.н...

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта