Проблем с Фокус 1.8 TDdi
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Как така няма дебитомер? В това дето го извади, вътре нямаше ли, една май беше, много тънка жичка...
Не разбрах какво стана с горивния филтър, сменян ли е скоро, щото и той може да прави проблеми, като се напълни с боклуци от хубавата ни нафта и вътре става мармалад(боза). Принципно горивния за дизел го дават да се сменя на всяка 2-ра смяна на масло. И е добре да е хубав, а не някоя куча марка...
Не разбрах какво стана с горивния филтър, сменян ли е скоро, щото и той може да прави проблеми, като се напълни с боклуци от хубавата ни нафта и вътре става мармалад(боза). Принципно горивния за дизел го дават да се сменя на всяка 2-ра смяна на масло. И е добре да е хубав, а не някоя куча марка...
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 10 апр 2011, 18:25
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Мдааа колега няма дебитомер-просто датчик на входящия въздух,всички такива са така,горивния филтър несъм го сменил-просто защото не мислех че може да е от него но ще го сменя утре-нищо неми пречи да го хвърля за 10-минути,имам и филтър хубав.Утре ще сваля и дюзите да ги стендовам да ги проверят хората и тях,защото щом варви като луда-значи помпата е добре-посаветваха ме да си проверя и дюзите,днеска чух че на тези мотори помпите неможело га се овеличава-или намалява порцията на гориво-има ли нещо верно?и ако е възможно ще пробвам и да ми намалят порцията-но незнам каде в Варна-помагайтеbaidido написа:Как така няма дебитомер? В това дето го извади, вътре нямаше ли, една май беше, много тънка жичка...
Не разбрах какво стана с горивния филтър, сменян ли е скоро, щото и той може да прави проблеми, като се напълни с боклуци от хубавата ни нафта и вътре става мармалад(боза). Принципно горивния за дизел го дават да се сменя на всяка 2-ра смяна на масло. И е добре да е хубав, а не някоя куча марка...
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
toci231 написа:Мдааа колега няма дебитомер-просто датчик на входящия въздух,всички такива са така,горивния филтър несъм го сменил-просто защото не мислех че може да е от него но ще го сменя утре-нищо неми пречи да го хвърля за 10-минути,имам и филтър хубав.Утре ще сваля и дюзите да ги стендовам да ги проверят хората и тях,защото щом варви като луда-значи помпата е добре-посаветваха ме да си проверя и дюзите,днеска чух че на тези мотори помпите неможело га се овеличава-или намалява порцията на гориво-има ли нещо верно?и ако е възможно ще пробвам и да ми намалят порцията-но незнам каде в Варна-помагайтеbaidido написа:Как така няма дебитомер? В това дето го извади, вътре нямаше ли, една май беше, много тънка жичка...
Не разбрах какво стана с горивния филтър, сменян ли е скоро, щото и той може да прави проблеми, като се напълни с боклуци от хубавата ни нафта и вътре става мармалад(боза). Принципно горивния за дизел го дават да се сменя на всяка 2-ра смяна на масло. И е добре да е хубав, а не някоя куча марка...
Вярно е, няма MAF има / IAT датчик, който мери температурата на входящия въздух/. Ето снимка
Колега, никакви дюзи не сваляй това са глупости. Проблем с дюзите ако имаш ще се усеща най-вече докато е студена, ще пуши доста и няма да върви добре. Както и други проблеми, като неравномерен празен ход, по-осезателно чукане от мотора / примерно пикаещи дюзи от кофти разпръсквачи и т.н./.
Може да отидеш на диагностика и стенд, те ще те посъветват и ще ти кажат дали имаш нужда от стенд.
Разбрах, че си от Варна отивай в Мотор Консулт.
Ето ти номер на едно от мочетата там 0878492083 и 052505650
Разход между 5 - 5,5л./100км. извън града е перфектен за тоя мотор. В града е относително, зимата съм го докарвал до 10л./100км. с такъв Фокус с тоя мотор. При по-топло време към 7-8л/100км., задръстванията и карането на къси разстояния оказват голямо влияние на разхода имай го впредвид!
Порцията гориво се определя от ЕКУ-то, то от своя страна сверява данните от редица датчици и на база на картите които са заложени в него определя нужното количество гориво в даден момент.
Може да се коригират дозите гориво, времената на впръскване, предварението и т.н. В случая става дума за така наречения "чип тунинг", но това е друга тема.
-
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
DTM написа:toci231 написа:baidido написа:
Разход между 5 - 5,5л./100км. извън града е перфектен за тоя мотор. В града е относително, зимата съм го докарвал до 10л./100км. с такъв Фокус с тоя мотор.
Според мен този разход е висок.
-
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
колега няма как да гори 3,5 или 4 по простата причина, че има много фактори. 1 качеството на нафтата. 2 филтри дюзи помпа защото е на n километри и не се знае с колко е дупена.
Имам приятел който има ауди а4 1.9 тди 110 кс. а4 quattro 110 ks vw bora 1.9 116 ks дюза помпа. Моторите на концерна се славят с издържливост и икономичност но на всичките разход под 4,8 нямаше при положение, че кара без да натиска и да кара в нормата 80 100 км. Quattro гори 6 а бората 5.2. Така, че това си е разход в нормата. Няма как с тези кончета икономия. 1.9 цди на рено с 6 степенна дава 4,6 но там е друга работа.
Който иска 3,7 да си вземе поло 1.5д.
Имам приятел който има ауди а4 1.9 тди 110 кс. а4 quattro 110 ks vw bora 1.9 116 ks дюза помпа. Моторите на концерна се славят с издържливост и икономичност но на всичките разход под 4,8 нямаше при положение, че кара без да натиска и да кара в нормата 80 100 км. Quattro гори 6 а бората 5.2. Така, че това си е разход в нормата. Няма как с тези кончета икономия. 1.9 цди на рено с 6 степенна дава 4,6 но там е друга работа.
Който иска 3,7 да си вземе поло 1.5д.
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
В града ми дава разход 6.6 или иначе казано с 20лв минавам 120км градско за 1.8tddi
- baidido
- потребител
- Мнения: 1254
- Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Това с разхода сме си го коментирали доста често на сбирки във Варна. Има разлика между tddi и tdci моторите на фокус и мондео. Първите харчат повече, то си е факт, просто различното впръскване си казва думата...
П.С. До колегата с шуменския фокус-поздравления за ниския разход, но не мисля, че е представителна извадка, ако това е засичано в Шумен. Градско там, сравнено с градско във Варна, да не говорим в София си е съвсем различно нещо
П.С. До колегата с шуменския фокус-поздравления за ниския разход, но не мисля, че е представителна извадка, ако това е засичано в Шумен. Градско там, сравнено с градско във Варна, да не говорим в София си е съвсем различно нещо
Който кара Форд е горд!
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 10 апр 2011, 18:25
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Благодаря за изчерпателния отговор,ще те послушам колега и ще звънна на момчето от сервиза-но преди това ще нашибам резервоара до горе и ще я засеча както трябва,мерси на всичкиDTM написа:toci231 написа:Мдааа колега няма дебитомер-просто датчик на входящия въздух,всички такива са така,горивния филтър несъм го сменил-просто защото не мислех че може да е от него но ще го сменя утре-нищо неми пречи да го хвърля за 10-минути,имам и филтър хубав.Утре ще сваля и дюзите да ги стендовам да ги проверят хората и тях,защото щом варви като луда-значи помпата е добре-посаветваха ме да си проверя и дюзите,днеска чух че на тези мотори помпите неможело га се овеличава-или намалява порцията на гориво-има ли нещо верно?и ако е възможно ще пробвам и да ми намалят порцията-но незнам каде в Варна-помагайтеbaidido написа:Как така няма дебитомер? В това дето го извади, вътре нямаше ли, една май беше, много тънка жичка...
Не разбрах какво стана с горивния филтър, сменян ли е скоро, щото и той може да прави проблеми, като се напълни с боклуци от хубавата ни нафта и вътре става мармалад(боза). Принципно горивния за дизел го дават да се сменя на всяка 2-ра смяна на масло. И е добре да е хубав, а не някоя куча марка...
Вярно е, няма MAF има / IAT датчик, който мери температурата на входящия въздух/. Ето снимка
Колега, никакви дюзи не сваляй това са глупости. Проблем с дюзите ако имаш ще се усеща най-вече докато е студена, ще пуши доста и няма да върви добре. Както и други проблеми, като неравномерен празен ход, по-осезателно чукане от мотора / примерно пикаещи дюзи от кофти разпръсквачи и т.н./.
Може да отидеш на диагностика и стенд, те ще те посъветват и ще ти кажат дали имаш нужда от стенд.
Разбрах, че си от Варна отивай в Мотор Консулт.
Ето ти номер на едно от мочетата там 0878492083 и 052505650
Разход между 5 - 5,5л./100км. извън града е перфектен за тоя мотор. В града е относително, зимата съм го докарвал до 10л./100км. с такъв Фокус с тоя мотор. При по-топло време към 7-8л/100км., задръстванията и карането на къси разстояния оказват голямо влияние на разхода имай го впредвид!
Порцията гориво се определя от ЕКУ-то, то от своя страна сверява данните от редица датчици и на база на картите които са заложени в него определя нужното количество гориво в даден момент.
Може да се коригират дозите гориво, времената на впръскване, предварението и т.н. В случая става дума за така наречения "чип тунинг", но това е друга тема.
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 10 апр 2011, 18:25
- Модел на автомобила: ford fokus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Здравейте колеги,някои от вас излязоха прави-проблема големият разхода на гориво се ре6и-тоест просто нее имало такъв,послушах колегите които ме посаветваха да засеча колата с пълен резервоар,напълних го до капачката без пяна само гориво до преливане,карах 100км. само градско и допълних на същата колонка и същата бензиностанция,сабра точно 7.5литра нафта,тоест 7.5литра-на 100км. само градско,което за мен е перфектен разход за град Варна,благодаря на всички за съветите и препоръките БЛАГОДАРЯ
- o.vasilev
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 20 апр 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDdi 66kW '01
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi - Решен
o.vasilev написа:Здравейте колеги,
Скоро ми се появи един проблем на Фокуса. Състои се в това, че при скорост 80-120, като подам повече газ колата почва да тресе (вибрира) доста. Скоростният лост така се тресе, че имам чувството, че ще изключи от скорост. Криви, небалансирани гуми и джанти са изключени като вероятен проблем. Карано е със два различни комплекта гуми и джанти, като и двата са нови. Ще съм благодарен ако някой може да изкаже мнение от какво би могъл да е проблема. Също така ако някой мисли, че може да го оправи ще е чудесно. Плащам си колкото струва и черпя домашна ракия
Още едно допълнение към темата е, че не усещам колата да губи мощност. Набира си като преди като я настъпя, просто почва да вибрира.
Привет колеги,
Благодаря ви за бързите и точни отговори (въпреки, че ми отне доста време докато оправя колата). В крайна сметка проблема беше, неравност (износване) в чашката на вътрешното каре на късата полуоска. Първият път като се качих да карам след подмяната чак ми беше неестествено да вдигна 100 и да не се разстресе всичко. Благодарности и на Pit Stop за добре свършената работа.
-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
С колко пари се размина по операцията? Любопитно ми е , защото при мен ми излезе 330 лв за комплект карета с полуоски. Смяна - на канала с един приятел. Дано не си дал много пари
- o.vasilev
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 20 апр 2010, 18:23
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDdi 66kW '01
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус 1.8 TDdi
Ами частите си ги купих от един колега във форума. Взех си едно вътрешно и две външни карета (за всеки случай) за 80 лева. 2 часа труд в сервиз, защото не можах сам да извадя чашката на карето. Общо ми излезе със труд, нов маншон и гресиране към 100 лева. За себе си реших, че е по-добре втора употреба оригинална част, отколкото за малко пари - нови. Пък и Форда донор беше вече след фейслифта и тайно се надявам, че са отстранили проблема с вътрешното каре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта