Страница 1 от 1

Вибрации при спиране

Публикувано: 23 апр 2006, 16:20
от ixtis
при скорост над 40 -50 км/ч като натисна леко спирачка колата започва да тресе дисковете са ми италиански а накладките Frentex холандски смених ги едновременно преди около 3500км. сега се чудя ако сменя само накладките с Ferodo дали ще се реши проблема , също да попитам как да разбера дали са ми криви дисковете и могали да им разменя местата и още нещо сменяли се направляващия болт на спир. апарат и с какво да го намажа за да се движи скобата по леко.

ok

Публикувано: 24 апр 2006, 08:18
от LACHO
Специално за дисковете мога да ти кажа,че на хубаво загрели дискове,една локва и едно натискане на педала и може да кривнеш диска.За проверка на дисковете трябва да са долу и на стенд.Според мен с накладки няма да ти се оправи.Виж нещо накрайници.тампони на носачи.При мен беше от това.Успех.

Публикувано: 24 апр 2006, 11:16
от kurshuma
На брат ми BMW тресеше от крива в сърцевината джанта :!:
Колкото и невероятно да звучи това е факт на който и аз трудно повярвах :?:
А за дисковете сваляш и носиш на стругар той ще види дали са криви и ако са може да ги изправи ще струва към 10-15лв

Публикувано: 24 апр 2006, 17:56
от Дядо ти Яга
щом тресе като спираш 100 процента дискове

Публикувано: 24 апр 2006, 23:26
от Georgiev
И според мен е от дисковете. Занеси ги на стругар, както каза колегата.Просто трябва да се престържат на струг за да се изравнят. след това няма да ти тресе.

Публикувано: 24 апр 2006, 23:47
от DrAgOGT
И при мен го има този проблем :wink: :cry: И от дисковете тресе, а и от това че имаше крива джанта :o Смених джантите отпред и тресенето намаля, не неизчезна :roll: Сваляй и ги носи на стругар, че иначе после трябва предница да правиш - казвам ти го от опит :wink:
B-): *00110*

Публикувано: 25 апр 2006, 09:41
от valboy
90% е от дисковете, аз съм престъргвал моите и спря да тресе при спиране. За цената аз минах с по 2-3лв. на диск, но ги правих в Мездра. Друг е въпроса, ако са вече много изтънели дисковете след време пак ще почнат да се кривят..... иначе временно се решава въпроса.

Публикувано: 25 апр 2006, 11:56
от shark
Трябва много добре да се знае минималната допустима дебелина на спирачните дискове. И задължително двете повърхнини трябва да са успоредни иначе ефекта от пристъргването се губи. Т.е. трябва да се струговат на една установка. Ако някои ви каже, че не е така лъже. Аз се занимавам с металорежещи машини и знам. :)

Публикувано: 25 апр 2006, 19:41
от ixtis
благодаря на всички днес я качих на стенд и се останови разбит накрайник / ще се сменя няма как / чукане в рейката от ляво и от дясно / хидравлична е и всеки вдига ръце да съм карал така / и трето криви дискове / нови са на около 3500км въпроса е да попадна на добър майстор и аз го чух това че трябва да се стърже едновременно , някой заралия може ли да даде жокер.

Публикувано: 07 май 2006, 15:14
от ixtis
престъргах двата диска и се оправи сега не тресе утре ще си взема и четери накрайника на текнорот къс - 11лв дългия на 13лв. ще сменя и тях.

Публикувано: 15 май 2006, 07:40
от iavor84
колеги и мойта тресе при спиране, та като видях за престъргване на дискове кажете ми някой майстор в Пловдив дето да изправи и моите. :oops:

Публикувано: 15 май 2006, 19:29
от Tyan
Предложете стругар и за София, където могат да я качат на стенд, да ги свалят и да ги направят. Може и на лично.
Благодаря!

Публикувано: 16 май 2006, 12:02
от nikolovvd
При мен също има подобен проблем, който се усеща и във волана, но е много любопитно, че се появи след като бях в сервиз за смяна на тампоните. Ако наистина е от дисковете как така за един ден се появи, а дисковете са вентилирани.