Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
brum
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
Status: Извън линия

Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от brum » 13 фев 2009, 03:16

Имам доста странен проблем при Ескорт 1991, нямам ток за радиото,часовника, запалката и лампата което свети при отваряне на вратите. Днес се опитах да си сменя касетофона но понеже ми е малко акъла махнах оригиналните Евро букси, оставих колата на контакт и свързах кабелите за захранването на радиото но забравих да ги изолирам ... в следващият момент виждам че не ми свети лампата за салона, не работят часовника и запалката. Според мен плюса и минуса на касетофона са се допрели и е дало на късо. Проверявах бушоните, някои направо се бяха стопили, незнам дали са си били така или е от "постиженията" ми, смених ги почти всичките но няма ефект. Моля ви хора кажете бая ли сам я згафил и ако мога сам да го оправа кажете как ?

Благодаря предварително .

KokalAudio
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 15 окт 2008, 20:02
Модел на автомобила: Volvo V40 2.0 turbo 99" & Ford eskort 1.8 115hp + 97"
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от KokalAudio » 13 фев 2009, 08:22

Изгорял е предпазите това ства когато укъсиш кабели
Прегледай си пак предпазителите

Потребителски аватар
brum
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от brum » 13 фев 2009, 11:54

Предпазители бушони не е ли едно и също щото всичките бушони смених но няма ефект *0032*

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от vladislav » 13 фев 2009, 12:53

Еми колега тогава пак си виж "бушона" номер 21, всичките неща дето не ти работят са на този бушон - 15 ампера.

Потребителски аватар
brum
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от brum » 13 фев 2009, 13:49

Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от paci » 14 фев 2009, 13:14

brum написа:Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа :D
Е заради такова финно изгаряне карах Ескорта без авриини и бибитка 6-7 месеца и бях ровил къде ли не.
Накрая един електричар като ме изслуша, извади един предпазител, метна го в една кал и сложи друг. Припаднал от смях от разказа ми ме изгони и пари не ми иска.
Аз обаче ходих в калта, намерих си предпазителя и чак у нас с лупа видях къде е изгорял.
На Фиестата в дирене на един проблем съм мерил с мултицет всеки бушон по отделно след като си имам такава обеца на ухото :)

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Мнение от kriki » 15 фев 2009, 19:18

Ако приемате съвети, ще ви дам един - предпазител (в автомобил)се мери на място под товар и с пробна лампа, а не с мултицет, че той честичко "лъже". Ако се вади и се гледа препоръчвам микроскоп. Раси както е финно изгорял предппазителят може при ваденето като го размърдаш да се допрат телчетата и мултицета да отчете че е здрав. Да не говорим че на по нов автомобил ако започнеш да вадиш предпазителите на ред резултата е че обикновенно след това таблото ти прилича на дискотека и не рядко се налага да се чистят и грешки :arrow: включваш това което не работи и започваш с лампата да мериш. Имал съм случай с предпазител за ел стъкла 20 А изгорял(според мен беше по скоро изгнил) толкова финно че като тръсне някъде и прозорците тръгваха. Мерихме го 5 пъти и накрая по случайност го видяхме как преискри (до преди това го смятахме за здрав). А сега кажи ми как мултицета ще покаже, този предпазител е изгорял след като през него минава ток достатъчен за задвижване на ел. стъкло 5-10 А. Вслучаи като този дори и пробната лампа "лъже", но все пак тя представлява някакъв товар (обикновенно около 0,1 А) и се заблуждава много по трудно от мултицета който пуска микроампери за да провери дали има верига _friends_ .

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта