Проблем при светлините
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
urgan написа:Екиме ако решиш да купуваш пиши ми ще ти го купя


- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
Последно развитие по проблема с ключа:
Още миналата година си купих ключа, (благодарности на Urgan за съдействието) но до скоро не ми се налагаше да го ползвам. Миналия месец обаче случайно дръпнах лоста назад и пак се включиха дългите и вече нямаше изключване. Временно реших проблема, като издърпах кабелите захранващи крушките за дълги светлини. Онзи ден най- накрая намерих време да се занимая със смяната на ключа. Оказа се много по- лесно, отколкото очаквах. Развиването на долния капак с еврейските звезди изобщо не се наложи, макар че се бях подготвил за това.
Ето подробно описание, ако на някой му се наложи смяна на този ключ при Фокус 1 Фейслифт(предполагам, че и ключът за чистачките по същия начин се сменя но не съм пробвал)
Смяна на превключвател за мигачи и къси/дълги светлини на Форд Фокус МК1 Фейслифт

1. Освобождава се ръчката за регулиране позицията на волана

2. Воланът се издърпва максимално назад и надолу.

3. С отверка се натискат две щифтчета отстрани на превкючвателите за мигачи и за чистачките

4. Пластмасовият горен капак на волана се повдига нагоре.

5. Отпред на превключвателя (надолу към волана е и малко трудно се вижда) има една сива букса, с която е свързан превключвателя. Натиска се отгоре едно бутонче и се издърпва. Трябва малко сила за да излезе.


6. Натиска се навътре щифтчето отгоре вдясно на превкючвателя, което го освобождава от гнездото и изскача нагоре малко.

7. После превключвателя се издълпва нагоре и се маха.

8. Поставя се новият превключвател. Натиска се надолу докато щракне щифтчето горе в дясно.

9. Буксата с кабелите се включва в превключвателя. Натиска се докато щракне.
10. Горният капак на волана се поставя внимателно отгоре първо отпред – под ъгъл като се внимава да пасне в пластмасовите легла от вътрешната страна. Натиста се внимателно, докато щифтчетата, с които е захванат за долната кора на волана щракнат.

11. Воланът се наглася в удобна за шофиране позиция и се застопорява с ръчката.
12. Пробва се дали работи новият ключ като един след друг се пускат левия и десния мигач и се превключва къси – дълги – къси светлини.
Еми това е от мен.
Още миналата година си купих ключа, (благодарности на Urgan за съдействието) но до скоро не ми се налагаше да го ползвам. Миналия месец обаче случайно дръпнах лоста назад и пак се включиха дългите и вече нямаше изключване. Временно реших проблема, като издърпах кабелите захранващи крушките за дълги светлини. Онзи ден най- накрая намерих време да се занимая със смяната на ключа. Оказа се много по- лесно, отколкото очаквах. Развиването на долния капак с еврейските звезди изобщо не се наложи, макар че се бях подготвил за това.
Ето подробно описание, ако на някой му се наложи смяна на този ключ при Фокус 1 Фейслифт(предполагам, че и ключът за чистачките по същия начин се сменя но не съм пробвал)
Смяна на превключвател за мигачи и къси/дълги светлини на Форд Фокус МК1 Фейслифт
1. Освобождава се ръчката за регулиране позицията на волана
2. Воланът се издърпва максимално назад и надолу.
3. С отверка се натискат две щифтчета отстрани на превкючвателите за мигачи и за чистачките
4. Пластмасовият горен капак на волана се повдига нагоре.
5. Отпред на превключвателя (надолу към волана е и малко трудно се вижда) има една сива букса, с която е свързан превключвателя. Натиска се отгоре едно бутонче и се издърпва. Трябва малко сила за да излезе.
6. Натиска се навътре щифтчето отгоре вдясно на превкючвателя, което го освобождава от гнездото и изскача нагоре малко.
7. После превключвателя се издълпва нагоре и се маха.
8. Поставя се новият превключвател. Натиска се надолу докато щракне щифтчето горе в дясно.
9. Буксата с кабелите се включва в превключвателя. Натиска се докато щракне.
10. Горният капак на волана се поставя внимателно отгоре първо отпред – под ъгъл като се внимава да пасне в пластмасовите легла от вътрешната страна. Натиста се внимателно, докато щифтчетата, с които е захванат за долната кора на волана щракнат.
11. Воланът се наглася в удобна за шофиране позиция и се застопорява с ръчката.
12. Пробва се дали работи новият ключ като един след друг се пускат левия и десния мигач и се превключва къси – дълги – къси светлини.
Еми това е от мен.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
Браво, Якиме.
Ето това е обяснено по такъв начин, че и аз вече знам как се сменя тоя ключ
Поздравления за работата и за темата.
Ето това е обяснено по такъв начин, че и аз вече знам как се сменя тоя ключ

Поздравления за работата и за темата.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
И на мен ми се иска да го разглобя и да видя дали по принцип не работи автоматичното връщане на ръчката след завой или нещо се е прецакало. Свикнал съм и без тази "екстра" ама ми се иска някой ден да го оправя ако е възможно.
- Boqn.bg
- потребител
- Мнения: 148
- Регистриран: 07 май 2011, 23:04
- Модел на автомобила: Форд Мондео MK1 '94 \ 1.6 16v, Форд Ка '00 \ 1.3.
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
Страхотен е Фокус-а. Браво.
Все така, да си го гледаш.
Поздрави. >:D<:


Поздрави. >:D<:
"На пътя всички сме равни! Бъди внимателен, спаси живот!"
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
нещо не е наред със сигурност защото при мен винаги се изключва мигача след завой, а и не съм чувал от другите колеги с фокус 1 да не им изключва мигачът.Yamato написа:И на мен ми се иска да го разглобя и да видя дали по принцип не работи автоматичното връщане на ръчката след завой или нещо се е прецакало. Свикнал съм и без тази "екстра" ама ми се иска някой ден да го оправя ако е възможно.

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
От вчера и аз карам фокус мк1 .
Имам лостчета само за мичачите и за чистачките. / тоест второто перо от ляво за аудиото го нямам/
И имам същия проблем мигача след завои не се излкючва сам а трябва да го върна ръчно.
колата е 2002 г . преди фейса.
Имам лостчета само за мичачите и за чистачките. / тоест второто перо от ляво за аудиото го нямам/
И имам същия проблем мигача след завои не се излкючва сам а трябва да го върна ръчно.
колата е 2002 г . преди фейса.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
Под волана има един фланец на който има зъбче което връща ключа за мигачи в изходно положение. Явно едното зъбче е счупено. От някъде търсиш друго и го сменяваш.toniboy написа:От вчера и аз карам фокус мк1 . И имам същия проблем мигача след завои не се излкючва сам а трябва да го върна ръчно. Колата е 2002 г . преди фейса.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
значи трябва да свалям волана и да търся такъв фланец. Търси се .
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при светлините
Обикновено се търси самия лост за мигачите, неговия палец се прецаква, а не този на волана.
Трябва да го свалиш и да видиш.
Трябва да го свалиш и да видиш.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта