как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 юни 2014, 18:54
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 16V 1997 г.
- Status: Извън линия
как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Здравейте!
Може ли да ми дадете някакви насоки как да си сваля алтернатора от форда. ( ескорт 1.8 16V 1997 г.).Благодаря предварително
Може ли да ми дадете някакви насоки как да си сваля алтернатора от форда. ( ескорт 1.8 16V 1997 г.).Благодаря предварително
Последна промяна от paci на 04 юни 2014, 07:18, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Здравей колега. Не съм правил тая операция на такъв Ескорт като твоя,но това излиза в Аутодата и за трите кода на мотора ( RDA-105 к.с./RKC-115 к.с./RQB-130 к.с. )
където PAS е хидравличната помпа,G е паразитна ролка,GEN е генератор (алтернатор),AC е компресора на климатика,CS е шайбата на коляновия вал,T е обтяжната ролка,WP е водната помпа. Според мен вариантите са два-надолу покрай компресора на климатика или да се развият болтовете на хидравличната помпа и да се мръдне на някъде за да осигури място за изваждане на алтернатора. Дано да съм ти помогнал малко поне.
Поздрави
където PAS е хидравличната помпа,G е паразитна ролка,GEN е генератор (алтернатор),AC е компресора на климатика,CS е шайбата на коляновия вал,T е обтяжната ролка,WP е водната помпа. Според мен вариантите са два-надолу покрай компресора на климатика или да се развият болтовете на хидравличната помпа и да се мръдне на някъде за да осигури място за изваждане на алтернатора. Дано да съм ти помогнал малко поне.
Поздрави
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
И аз имам същото питане ... колата ми е същата.
Смятам да го сваля за обслужване, защото над 13,8в с вкл къси светлини не вдига, даже като пусна и парното пада на 13,5в(възможно ли е да се оправи само със смяна на четки или има и нещо друго?)
Акумулатора ми е нов и не ми се иска да го прецаквам.Карам предимно на къси разстояния.
Смятам да го сваля за обслужване, защото над 13,8в с вкл къси светлини не вдига, даже като пусна и парното пада на 13,5в(възможно ли е да се оправи само със смяна на четки или има и нещо друго?)
Акумулатора ми е нов и не ми се иска да го прецаквам.Карам предимно на къси разстояния.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Момчета четките май са заминали.Дали да не смена реле регулатора направо с четките.Колко ли струва този модел?
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Лятото аз разкачих алтернатора и така го завъртях че да имам достъп до реле-регулатора и го свалих, преди това си набавих реле втора употреба и му смених собственоръчно четките. Смених го защото ми зареждаше 13.6-13.7 на пуснати фарове и касетофон, а незнаех кога ще закъсам от изхабени четки.
След смяната зарежда 14.3-4 без консуматори а 13.9 волта на фарове и касетофон. Акумулатора след няколко дни ще направи 1 година. Мисля че същото положение като при теб. При мен пада на 13.5 волта при фарове, парно на 3-та степен и касетофон.
След смяната зарежда 14.3-4 без консуматори а 13.9 волта на фарове и касетофон. Акумулатора след няколко дни ще направи 1 година. Мисля че същото положение като при теб. При мен пада на 13.5 волта при фарове, парно на 3-та степен и касетофон.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Това реле на мобилетрон е около 15лв.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: как да си сваля алтернатора на Ескорт 1.8 16V 1997
Ще взема едно ново ама като знам как го извадих не ми се мисли пак.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта