проблем с топлия въздух

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kirilow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 фев 2015, 16:03
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

проблем с топлия въздух

Мнение от kirilow » 16 фев 2015, 16:07

Добър ден на всички! Имам проблем с Форд фиеста 2000 година 1.25 мотор, 16 клапана. Проблема е следния след като се счупи часта отпред с двете тръбички които предполагам се водят клапи парно и нацяло загуби студения въздух както и климатика вече не включва изобщо.


------------------

https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D ... B200%3B150
Теза тръбички се пръснаха на парченца буквално на сред пътя, но и като си бяха здрави също нямаше студен въздух.
Последна промяна от Major_Koenig на 16 фев 2015, 16:32, променено общо 1 път.
Причина: .

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с топлия въздух

Мнение от paci » 16 фев 2015, 17:39

http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... %BC%D0%BA4

Чети внимателно.
Темата съм я започнал без да знам кое какво е, как се нарича и каква работа върши.
На там момчетата са развили темата.

kirilow
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 фев 2015, 16:03
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: проблем с топлия въздух

Мнение от kirilow » 19 фев 2015, 12:31

сега искам само да са уточни ако може тея тръбички които се счупиха ли са проблема за топлия въздух, нали на тях има и моторче което може да не е работило или стъпковия мотор който си нямам идея къде се намира. Кое от двете да гледам защото управлението е електронно . Ако има и друг фактор за топлия въздух ако може да ми кажете да започвам да ги търся тези работи

tikva
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
Модел на автомобила: Galaxy
Status: Извън линия

Re: проблем с топлия въздух

Мнение от tikva » 27 фев 2015, 14:34

pasi, имаш ли някакво инфо тази електромагнитна клапа за парното до коя година я вграждат в колите и какъв заместител се използва от автомобилостроителите след премахването й .

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с топлия въздух

Мнение от Любо » 27 фев 2015, 16:16

kirilow написа:сега искам само да са уточни ако може тея тръбички които се счупиха ли са проблема за топлия въздух, нали на тях има и моторче което може да не е работило или стъпковия мотор който си нямам идея къде се намира. Кое от двете да гледам защото управлението е електронно . Ако има и друг фактор за топлия въздух ако може да ми кажете да започвам да ги търся тези работи
Стъпковия мотор за управление на тези клапи се вижда на линка, който си дал в първото си мнение. Целия възел върви комплект - моторчето + пластмасите.
За да имаш топъл въздух трябва този възел да е в ред. При положение, че са ти се пръснали тръбичките решението е подмяна на целия възел.

П.П. Ако смяташ, че можеш да подмениш само тръбичките кажи. Имам (мисля, че не съм го изхвърлил) такова нещо от Ка-то с една спукана (или счупена - вече не помня) тръбичка, но моторчето работи. Ще ти го дам. Същото е като на Фиестата.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: проблем с топлия въздух

Мнение от paci » 01 мар 2015, 00:25

tikva написа:pasi, имаш ли някакво инфо тази електромагнитна клапа за парното до коя година я вграждат в колите и какъв заместител се използва от автомобилостроителите след премахването й .
Не

Накрая смених клапана с нов от МП и приключи всичко.
Всичко е описано в темата към която съм дал линк.

Друг вариант при по-старите модели за, които знам е клапа, която управлява от къде да минава въздуха, който навлиза в купето.
Дали ще минава през радиаторчето или не.
На стария ми Ескорт не съм имал проблеми там и не знам как е било.
Може да е било като на жигулите :) Директно спиране.
При Фиестата в случая с този електромагнитен клапан не става с такова заместване с кранче и пълно спиране на циркулацията.
През самия клапан в тялото винаги има циркулация. А колко топъл антифриз ще бъде пропуснат към радиаторчето в купето се определя от клапана.
Ел. управлението на самия клапан е импулсно.
Всичко е описано в темата

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта