проблем с топлия въздух
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 фев 2015, 16:03
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
проблем с топлия въздух
Добър ден на всички! Имам проблем с Форд фиеста 2000 година 1.25 мотор, 16 клапана. Проблема е следния след като се счупи часта отпред с двете тръбички които предполагам се водят клапи парно и нацяло загуби студения въздух както и климатика вече не включва изобщо.
------------------
https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D ... B200%3B150
Теза тръбички се пръснаха на парченца буквално на сред пътя, но и като си бяха здрави също нямаше студен въздух.
------------------
https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D ... B200%3B150
Теза тръбички се пръснаха на парченца буквално на сред пътя, но и като си бяха здрави също нямаше студен въздух.
Последна промяна от Major_Koenig на 16 фев 2015, 16:32, променено общо 1 път.
Причина: .
Причина: .
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с топлия въздух
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... %BC%D0%BA4
Чети внимателно.
Темата съм я започнал без да знам кое какво е, как се нарича и каква работа върши.
На там момчетата са развили темата.
Чети внимателно.
Темата съм я започнал без да знам кое какво е, как се нарича и каква работа върши.
На там момчетата са развили темата.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 фев 2015, 16:03
- Модел на автомобила: Ford Fiesta
- Status: Извън линия
Re: проблем с топлия въздух
сега искам само да са уточни ако може тея тръбички които се счупиха ли са проблема за топлия въздух, нали на тях има и моторче което може да не е работило или стъпковия мотор който си нямам идея къде се намира. Кое от двете да гледам защото управлението е електронно . Ако има и друг фактор за топлия въздух ако може да ми кажете да започвам да ги търся тези работи
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: проблем с топлия въздух
pasi, имаш ли някакво инфо тази електромагнитна клапа за парното до коя година я вграждат в колите и какъв заместител се използва от автомобилостроителите след премахването й .
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с топлия въздух
Стъпковия мотор за управление на тези клапи се вижда на линка, който си дал в първото си мнение. Целия възел върви комплект - моторчето + пластмасите.kirilow написа:сега искам само да са уточни ако може тея тръбички които се счупиха ли са проблема за топлия въздух, нали на тях има и моторче което може да не е работило или стъпковия мотор който си нямам идея къде се намира. Кое от двете да гледам защото управлението е електронно . Ако има и друг фактор за топлия въздух ако може да ми кажете да започвам да ги търся тези работи
За да имаш топъл въздух трябва този възел да е в ред. При положение, че са ти се пръснали тръбичките решението е подмяна на целия възел.
П.П. Ако смяташ, че можеш да подмениш само тръбичките кажи. Имам (мисля, че не съм го изхвърлил) такова нещо от Ка-то с една спукана (или счупена - вече не помня) тръбичка, но моторчето работи. Ще ти го дам. Същото е като на Фиестата.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с топлия въздух
Неtikva написа:pasi, имаш ли някакво инфо тази електромагнитна клапа за парното до коя година я вграждат в колите и какъв заместител се използва от автомобилостроителите след премахването й .
Накрая смених клапана с нов от МП и приключи всичко.
Всичко е описано в темата към която съм дал линк.
Друг вариант при по-старите модели за, които знам е клапа, която управлява от къде да минава въздуха, който навлиза в купето.
Дали ще минава през радиаторчето или не.
На стария ми Ескорт не съм имал проблеми там и не знам как е било.
Може да е било като на жигулите Директно спиране.
При Фиестата в случая с този електромагнитен клапан не става с такова заместване с кранче и пълно спиране на циркулацията.
През самия клапан в тялото винаги има циркулация. А колко топъл антифриз ще бъде пропуснат към радиаторчето в купето се определя от клапана.
Ел. управлението на самия клапан е импулсно.
Всичко е описано в темата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта