Проблем със зареждането на акумулатора .
- hitman
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
- Status: Извън линия
Проблем със зареждането на акумулатора .
Колеги от доста време съм с един доста сериозен проблем предполагам ,че е от алтернатора но не съм много сигурен.Акумулатора през седмица трябва да се зарежда ,защото пада до такива критични нива ,че неможе да завърти и един път стартера,а това падане води и до неговото унищожаване .При запалване лампата за зареждането на акумулатора съвсем леко свети но понякога дори и в движение ми се е случвало при намаляване на оборотите направо да грейва и да последват опити за загасване на автомобила.Съмнявам се че алтернатора не покрива консумацията на автомобила и тегли постоянно от акумулатора.Някакви идей ? Предварително благодаря .
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Колега,когато двигателя работи на обороти над 1000 премери напрежението върху клемите на акумулатора.Трябва да е 14 до 15 волта.При по-ниско имаш проблем със зареждането.Ако откачиш една от клемите на акумулатора и двигателя загасне ,гарантирано нямаш зареждане.Насочи се към алтернатора, реле ,четки.Провери за всеки случай връзките при клемите на акумулатора и връзката към масата на автомобила.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Щом лампата му вика "чеки малко" според мен генератора е за ремонт.
Иначе Пепи е прав.
Свали го и го зареди тоя акумулатор като се гони да се достигне и гъстота 1.25 или 1.29 ли трябваше да бъде. Уреда ми е оцветен като за неграмотни така че много много не гледам цифри
Провери си и всички връзки.
Незнам тоя XR ква електроника има обаче ако има в никакъв случай не откачвай акумулатора докъто двигателя работи!
Иначе Пепи е прав.
Свали го и го зареди тоя акумулатор като се гони да се достигне и гъстота 1.25 или 1.29 ли трябваше да бъде. Уреда ми е оцветен като за неграмотни така че много много не гледам цифри
Провери си и всички връзки.
Незнам тоя XR ква електроника има обаче ако има в никакъв случай не откачвай акумулатора докъто двигателя работи!
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това с откачването на клемите при работещ двигател се правеше на Москвичите. Не го прави.зуница написа:Колега,когато двигателя работи на обороти над 1000 премери напрежението върху клемите на акумулатора.Трябва да е 14 до 15 волта.При по-ниско имаш проблем със зареждането.Ако откачиш една от клемите на акумулатора и двигателя загасне ,гарантирано нямаш зареждане.Насочи се към алтернатора, реле ,четки.Провери за всеки случай връзките при клемите на акумулатора и връзката към масата на автомобила.
- hitman
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 15 окт 2006, 19:44
- Модел на автомобила: Ford Escort MK3 XR3
- Status: Извън линия
Значи акумулатора е читав защото е поредния нов който закупих но проблема е , че купувам всяка година по 1 ,защото просто се скапва от това разреждане до минимум и мисля да купувам нов алтернатор.Това с клемите вече е тествано, защото го откачам поради опасение от отечки като си свърша работата с колата и не стягам клемите с болтовете един път се беше извадила едната и започна да гасне жестоко спрях фаровете и оборотите побесняха от тук си вадя извод ,че проблема е алтернатора.
Да попитам дали е нормално при закачане на клемата при спрени големи консуматори като фарове,вентилатори и прочие да прехвърчи искра при поставянето на клемата,защото се боя ,че има много сериозни отечки някъде и може и от това да пада акумулатора.
Да попитам дали е нормално при закачане на клемата при спрени големи консуматори като фарове,вентилатори и прочие да прехвърчи искра при поставянето на клемата,защото се боя ,че има много сериозни отечки някъде и може и от това да пада акумулатора.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Човек направи един елементарен тест. Измери напрежението докато работи колата, и после пак докато работи вкючи фаровете и парното. В първия случа не трябва да показва по-малко от 13,8 волта, а при втория най-малко 13,5. Това е най-малко. Стойностите дори трябва да са по-големи. Има и друго обаче. Ако случайно показва над 14,5 работата е ясна. Абе измери квот ти казах че пак пиши.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта