Проблем след смяна на свещи
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 29 дек 2007, 22:02
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zettek
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблем след смяна на свещи
Здравеите колеги
Имах следният проблем на фордето фиеста 1.25 zetec. Почна да придърпва и да работи от време на нвреме на 3 цилиндъра. Викам си първо ще сменя свещите, и наистина имаше нужда. Всички свещи бяха много зле,като една почти се беше разпаднала. Сминих си ги сам, запалих без проблем, но като подадох газ двигателя почна да се дави и да не може да се изфорсира. Нямам идея къде може да е проблема, но ако може някои да помогне
Имах следният проблем на фордето фиеста 1.25 zetec. Почна да придърпва и да работи от време на нвреме на 3 цилиндъра. Викам си първо ще сменя свещите, и наистина имаше нужда. Всички свещи бяха много зле,като една почти се беше разпаднала. Сминих си ги сам, запалих без проблем, но като подадох газ двигателя почна да се дави и да не може да се изфорсира. Нямам идея къде може да е проблема, но ако може някои да помогне
- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
не мери нищо.Ако свещите са каквито трябва си провери дали добре си натикал лулите ,защото и аз като сменях свещите след откачване на кабелите после запалих на 3 цилиндъра.Свалих свещите и видях коя е омаслена(неработеща).Натиквах лулите с отверка,а те много трудно влизат.
ПО всяка вероятност и ти не си вкарал добре някоя лула и затова работи на 3.
ПО всяка вероятност и ти не си вкарал добре някоя лула и затова работи на 3.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на свещи
Колега,zelkazela написа:...
След като си сменил свещи и колата става по-зле значи не си сложил подходящи свещи.
Друг е въпросът прекъсващите и зацапани свещи причина ли са или следствие от нещо друго.
Според мен колата не е за диагностика на "ухо" и на "око". Прежали някой лев за свестна диагностика.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13097
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Провери в някой от центровете на BOSH, за мойта компрлекта беше 30лв (с малка отстъпка), обаче лулите ми са по-различни. Зетека е със други лули, обаче кабелите за Зетек мисля че бяха около 15-20лв/бр.
За съскащия звук огледай всмукателните тръби, особенно след дебитомера, може да се окаже че проблема не е в кабелите а от някъде да смуче въздух и затова ти прекъсва.
За съскащия звук огледай всмукателните тръби, особенно след дебитомера, може да се окаже че проблема не е в кабелите а от някъде да смуче въздух и затова ти прекъсва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хмм...аз защо знам, че трябва да е 3-10килоома/метър??? Я поразрови и аз ще се поровя. Хем да не объркваме колегата, хем ние да сме съвсем сигурниpepy1 написа:мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
когато и аз трябваше да си купувам кабели от МП ми казаха така
30 лв бройката ,ако ги взимаши по отделно ,но ако ги вземеш комплект 80 лв -аз избрах комплект и не сгреших
относно съпротивлението прикачвам файл от книгата която имам
30 лв бройката ,ако ги взимаши по отделно ,но ако ги вземеш комплект 80 лв -аз избрах комплект и не сгреших
относно съпротивлението прикачвам файл от книгата която имам
- Прикачени файлове
-
- Doc1.doc
- (33.5 KБ) Свален 164 пъти
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Доста се порових и открих кабели с всевъзможни съпротивления, вкл. и някакви високоомни от порядъка на 20 кома. Май няма единни стандарти... Което ще рече, че меренето на съпротивлението има смисъл ако си сигурен колко е било на новите кабели
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
- Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
- Местоположение: троян
- Status: Извън линия
здравеите колеги съвета от мен е сменяи кабели и свещи и чак тогава виж дали смуче въздух, и аз като купих моята фиеста имах съшия проблем прекъсваше и гаснеше докато е студена. след смяна на свещи кабели и там маркучето дето е до колекторите тое гумено 3ка нещата са ок но помисли за варианта откъде пазаруваш деиствително е наи добре от мп. и да попитам и аз защото и при мен има това съскане като дам газ рязко дали някои знае от какво може да е? иначе работи нормално разход нормален мощност нормална ходих при маистор и тои не можа да каже нищо конкретно. не намери никакво дефектче и ми каза че това си било нормално но аз все си мисля че има причина? моля даите съветче
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Прочетох всички ваши мнения,обаче на всички 16V мотори се гледат лулите,остави това мерене на кабели,тва не е лада.Прекъсването става при пробив на лулата на кабела.Гледаш я на светло вътре внимателно ако е пробивала трябва да има поне една черта подължината и вътре,черна,сива,също си личи и по свеща не електродите а порцелановата част ако има черна една или повече резки-вертикално.А както някой писа най добре е кабели и свещи заедно,защото ако сложиш нова свещ на пробивал кабел я съсипваш,същото е и обратно на пробила свещ нов кабел.Първо свещи и кабели-само Motorcraft .При рязко подаване на газ е съвсем нормално това изсъскване,това е пълен инжекцион и при рязко подаване на газ този звук се чува от дросела.Обърнете внимание и на други марки коли,също и при тези които нямат жило на газта и са с изцяло ел.дросел.А ако не се оправиш с кабели,свещи и маркучетата под смук.колектор,ще ти трябва и нова бобина,Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 100 госта