Проблем след смяна на свещи

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
zelkazela
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 29 дек 2007, 22:02
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zettek
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем след смяна на свещи

Мнение от zelkazela » 03 фев 2008, 14:28

Здравеите колеги
Имах следният проблем на фордето фиеста 1.25 zetec. Почна да придърпва и да работи от време на нвреме на 3 цилиндъра. Викам си първо ще сменя свещите, и наистина имаше нужда. Всички свещи бяха много зле,като една почти се беше разпаднала. Сминих си ги сам, запалих без проблем, но като подадох газ двигателя почна да се дави и да не може да се изфорсира. Нямам идея къде може да е проблема, но ако може някои да помогне :roll:

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Мнение от didon80 » 03 фев 2008, 14:49

може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да я видят :idea:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 03 фев 2008, 16:15

Може да са много неща, но на 1-во време провери маркучетата на EGR които се намират под всмукателните колектори. Виждат се отгоре, нема се буташ у канал, от доло няма какво да дириш :)

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 03 фев 2008, 19:00

много зависи какви свещи си взел,защото фордовете са много чуствителни на тази тема.
съветвам те ако не си взел оригинални да си вземеш.може от мото пфое или мотокрафт. :wink:
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

yorgo
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 31 яну 2008, 21:48
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6i 16W ZETEC SE -2003
Местоположение: SEVLIEVO
Status: Извън линия

Мнение от yorgo » 03 фев 2008, 21:08

didon80 написа:може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да я видят :idea:
А КАК СЕ ЗАМЕРВАТ КАБЕЛИТЕ[/i]

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 03 фев 2008, 22:05

мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 04 фев 2008, 09:11

не мери нищо.Ако свещите са каквито трябва си провери дали добре си натикал лулите ,защото и аз като сменях свещите след откачване на кабелите после запалих на 3 цилиндъра.Свалих свещите и видях коя е омаслена(неработеща).Натиквах лулите с отверка,а те много трудно влизат.
ПО всяка вероятност и ти не си вкарал добре някоя лула и затова работи на 3.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем след смяна на свещи

Мнение от cocoff » 04 фев 2008, 09:18

zelkazela написа:...
Колега,
След като си сменил свещи и колата става по-зле значи не си сложил подходящи свещи.
Друг е въпросът прекъсващите и зацапани свещи причина ли са или следствие от нещо друго.
Според мен колата не е за диагностика на "ухо" и на "око". Прежали някой лев за свестна диагностика.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

zelkazela
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 29 дек 2007, 22:02
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zettek
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от zelkazela » 04 фев 2008, 17:04

Оказва се че и кабелите са заминали, звънях в МП цената на един е 36 лв Motorcraft, има ли смисъл да проверявам на други места?
Друго което ми прави впечатление е, че при подаване рязко на газта се чува едно изсъскване в първият момент, не знам дали е нормално или от някъде смуче въздух :(

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 фев 2008, 17:39

Провери в някой от центровете на BOSH, за мойта компрлекта беше 30лв (с малка отстъпка), обаче лулите ми са по-различни. Зетека е със други лули, обаче кабелите за Зетек мисля че бяха около 15-20лв/бр.
За съскащия звук огледай всмукателните тръби, особенно след дебитомера, може да се окаже че проблема не е в кабелите а от някъде да смуче въздух и затова ти прекъсва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 04 фев 2008, 18:32

pepy1 написа:мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
Хмм...аз защо знам, че трябва да е 3-10килоома/метър??? Я поразрови и аз ще се поровя. Хем да не объркваме колегата, хем ние да сме съвсем сигурни :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 04 фев 2008, 22:25

когато и аз трябваше да си купувам кабели от МП ми казаха така
30 лв бройката ,ако ги взимаши по отделно ,но ако ги вземеш комплект 80 лв -аз избрах комплект и не сгреших
относно съпротивлението прикачвам файл от книгата която имам
Прикачени файлове
Doc1.doc
(33.5 KБ) Свален 164 пъти
времето е като парите-никога не стига

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 фев 2008, 09:00

Доста се порових и открих кабели с всевъзможни съпротивления, вкл. и някакви високоомни от порядъка на 20 кома. Май няма единни стандарти... Което ще рече, че меренето на съпротивлението има смисъл ако си сигурен колко е било на новите кабели :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

veselinp
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
Местоположение: троян
Status: Извън линия

Мнение от veselinp » 05 фев 2008, 11:51

здравеите колеги съвета от мен е сменяи кабели и свещи и чак тогава виж дали смуче въздух, и аз като купих моята фиеста имах съшия проблем прекъсваше и гаснеше докато е студена. след смяна на свещи кабели и там маркучето дето е до колекторите тое гумено 3ка нещата са ок но помисли за варианта откъде пазаруваш деиствително е наи добре от мп. и да попитам и аз защото и при мен има това съскане като дам газ рязко дали някои знае от какво може да е? иначе работи нормално разход нормален мощност нормална ходих при маистор и тои не можа да каже нищо конкретно. :cry: не намери никакво дефектче и ми каза че това си било нормално но аз все си мисля че има причина? моля даите съветче

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 фев 2008, 15:12

veselinp написа: ...
Аз пък много му се кефя на това съскане :)
И аз не се оплаквам от нищо :)

Ще е много добре да уточниш в профила си каква ти е Фиестата!

veselinp
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 16 дек 2007, 15:03
Модел на автомобила: fiesta 96g 1.25zetec
Местоположение: троян
Status: Извън линия

Мнение от veselinp » 05 фев 2008, 17:39

извинете колеги, моя грешка веднага ше уточня точните и показатели на фиестичката. :cry:

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 05 фев 2008, 22:13

виж да не си пукнал някоя свещ при стягането :P

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 08 фев 2008, 19:21

Прочетох всички ваши мнения,обаче на всички 16V мотори се гледат лулите,остави това мерене на кабели,тва не е лада.Прекъсването става при пробив на лулата на кабела.Гледаш я на светло вътре внимателно ако е пробивала трябва да има поне една черта подължината и вътре,черна,сива,също си личи и по свеща не електродите а порцелановата част ако има черна една или повече резки-вертикално.А както някой писа най добре е кабели и свещи заедно,защото ако сложиш нова свещ на пробивал кабел я съсипваш,същото е и обратно на пробила свещ нов кабел.Първо свещи и кабели-само Motorcraft :) .При рязко подаване на газ е съвсем нормално това изсъскване,това е пълен инжекцион и при рязко подаване на газ този звук се чува от дросела.Обърнете внимание и на други марки коли,също и при тези които нямат жило на газта и са с изцяло ел.дросел.А ако не се оправиш с кабели,свещи и маркучетата под смук.колектор,ще ти трябва и нова бобина,Успех :wink:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 100 госта