Проблем с алтернатора на Фокус
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с алтернатора на Фокус
Направих един дълъг преход из страната Бургас - Благоевград и обратно. На следващия ден при опит да запаля колата
, на контролното табло започнаха да премигват всички възможни контролни лампи и изобщо не стартира двигателя. Погледнах акумулатора, той останал почти без електролит, макар че го бях проверил преди да тръгна ( всичко бе ок.) Той по принцип си беше за смяна и за това реших, че е дошъл момента да се здобия с нов. Купих нов и когато отидох да ми заверят гаранцията се оказа, че напрежението от алтернатора е около 15,8 V (доста по - високо от нормалното). Пратиха ме в Мото Пфое за да си отстранят проблема, но от там ме "успокоиха" че ремонт на алтернатори не правят само ги подменят с нови. Пробвах се на един двама майстори искат да им занеса свален алтернатора, защото бил голям зор (свалял се и компресора на климатика).
Може ли някой да ми препоръча майстор на територията на Бургас за това. Има ли шанс да не е заминал целия алтернатор.

Може ли някой да ми препоръча майстор на територията на Бургас за това. Има ли шанс да не е заминал целия алтернатор.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус
Има един автоел до гробищата влиза се отдолу до "Петрол". Търси до мраморните плочи. Последно ходих преди година там, дано не се е преместил.
Провери преди това колко е един вт. употреба в някоя морга, да не се окаже, че е по евтино да го смениш откокото да го ремонтираш.
Успех
Провери преди това колко е един вт. употреба в някоя морга, да не се окаже, че е по евтино да го смениш откокото да го ремонтираш.
Успех
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус
Благодаря за съвета ходих там,но ми казаха, че трябва да си "фокусник" да свалиш динамото на фокус искаха да им го занеса свалено и чак тогава ще го погледнат.
Мъките продължават сега започна да ми загрява плюсовата клема на акумулатора дано да е ши.....ното динамо, защото се виждам в чудо. Отделно че за да се свали разбрах, че климатика трябва да се пълни отново.
Мъките продължават сега започна да ми загрява плюсовата клема на акумулатора дано да е ши.....ното динамо, защото се виждам в чудо. Отделно че за да се свали разбрах, че климатика трябва да се пълни отново.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус
Максимумът е 14.5V.Sim3 написа: напрежението от алтернатора е около 15,8 V
Нов регулатор.
-------
Къде ми е кирилицата???
paci: Горе в дясно ... или утрепи тоя който ти подържа компа

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус
Е нали в МП са казали че е алтернатора, те всъщност сигурни ли са че не е регулатор.
Иначе има един много добър майстор, зад ШЕЛ в Комлука на срещуположния край на сградата където е автоморга "хелмут"
Прави само Форд и нищо друго. НЕзнам дали ще се занимава с ел. но ходи го питай.
Иначе има един много добър майстор, зад ШЕЛ в Комлука на срещуположния край на сградата където е автоморга "хелмут"
Прави само Форд и нищо друго. НЕзнам дали ще се занимава с ел. но ходи го питай.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта