Пали трудно при загрял двигател
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Пали трудно при загрял двигател
Изключително рядко се случва и то при нормално загрял двигател - пали значително по-трудно. Когато мотора е студен никога не се е случвало. Акумулатора е добър, върти си без проблем. Зиме, лете пали си от раз, но когато и скимне трябва да задържа ключа 4-5 секунди, за да запали. На какво може да се дължи това?

- paci
- Модератор
- Мнения: 7884
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Същото се случва и при мен.samsung_bg написа:Изключително рядко се случва и то при нормално загрял двигател - пали значително по-трудно. Когато мотора е студен никога не се е случвало. Акумулатора е добър, върти си без проблем. Зиме, лете пали си от раз, но когато и скимне трябва да задържа ключа 4-5 секунди, за да запали. На какво може да се дължи това?
Не е много често и се търпи.
Разход, динамика и разход на масло са ми отлични.
Нямам идея на какво се дължи и мислих и аз да пускам тема, но все забравям.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7884
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Хммmitaka76 написа:В едно ръководство пише че възможна причина е нехерметичност на смукателната система (въздуха). Но там е написано още че тогава и работата на двигателя е неравномерна, а при вас това отсъства.
Преди кутията ми на въздушния филтър колко е била затворена тя си знае.
От как съм я взел на първото обслужаване видяхме видите ама майсторчето вика, че няма проблем затваряла. 2 види май държаха.
При последната смяна на маслото и филтрите съм оправил видите и кутията мисля, че е затворена перфектно.
Напоследък беше зачестил проблема.
Оня ден видях, че ми се е разхлабила горната вида на снадката където се нанизва MAFa на въздушния филтър и тръбата изкочила доста.
Завих я и сега като знам за това ще наблюдавам дали има връзка.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
"....При нормално загрял двигател - пали значително по-трудно........"
Замърсени инжектори според мен, които в загрято състояние изпускат гориво, което омокря свещите и съответно пада налягането в тръбопроводите. Мери се налягането на горивото при студен и топъл двигател (в изгасено състояние), за целта има една пробка на горивната рейка с малко капаче от страната на първи цилиндър(синичко или зеленичко беше май).
Чистене на инжектори не правим, а е необходимо.
Наливаме горива с какви ли не присадки, оня ден писах за отлагане на метални окиси по изолаторите на свещите ми (стават тухлено червени). Това показва повишено съдържание на присадки имащи в състава си метал. Но този метал се отлага навсякъде, дори по инжекторите.
Проучих за качествата на горивата и вече зареждам само от Лукойл и Еко.
Замърсени инжектори според мен, които в загрято състояние изпускат гориво, което омокря свещите и съответно пада налягането в тръбопроводите. Мери се налягането на горивото при студен и топъл двигател (в изгасено състояние), за целта има една пробка на горивната рейка с малко капаче от страната на първи цилиндър(синичко или зеленичко беше май).
Чистене на инжектори не правим, а е необходимо.
Наливаме горива с какви ли не присадки, оня ден писах за отлагане на метални окиси по изолаторите на свещите ми (стават тухлено червени). Това показва повишено съдържание на присадки имащи в състава си метал. Но този метал се отлага навсякъде, дори по инжекторите.
Проучих за качествата на горивата и вече зареждам само от Лукойл и Еко.
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Направи си проба да палиш с малко газ ,когато е топла и ако пали веднага най вероятно прословутото клапанче (м.п.х.) ти прави парчета. Успех.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7884
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Зареждам САМО на Лукойл!
Паля ВИНАГИ без да барам педала на газта!
Проблеми с празния ход НЯМАМ!
Това което казваш като експеримент за диагностика няма как да стане.
Проявява се в случаен момент, пали си с малко повечко завъртания на стартера и след това забравяш за проблема до следващото проявяване.
Паля ВИНАГИ без да барам педала на газта!
Проблеми с празния ход НЯМАМ!
Това което казваш като експеримент за диагностика няма как да стане.
Проявява се в случаен момент, пали си с малко повечко завъртания на стартера и след това забравяш за проблема до следващото проявяване.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Аболютно същото е и при мен. Две години и половина зареждах само от OMV, сега от два месеца само от Лукойл и това по-трудно палене си го има понякога. Що се отнася до кутията на възд. филтър при мен всичко е ОК. Прилепнала е идеално и всички види са добре. Виж инжектори никога не съм чистил и никога не съм слагал никакви добавки в бензина. Проблеми с празния ход и аз нямам, клапана съм го чистил. Задържането на високи обороти при мен беше от TPS-а.paci написа:...
Не е много често и се търпи.
Разход, динамика и разход на масло са ми отлични.
...

- Ghost_Rider
- потребител
- Мнения: 228
- Регистриран: 02 мар 2008, 14:59
- Модел на автомобила: escort '95 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
tankovbg като разкачиш куплунга на MAF двигателя не гасне. А моя байпасен клапан го чистих първо с бензин,после със спрей и си мислех ,че е OK,но като го монтирах на колата оборотите от 850 падаха на около 500. После го чистих с ултразвук и познай каква чернилка излезе отвътре,а уж го бях чистил преди това. Оттогава проблеми с ниските обороти нямам.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Той затова се чисти с Меглио, светва >:D<:Ghost_Rider написа:...
А моя байпасен клапан го чистих първо с бензин,после със спрей и си мислех ,че е OK,но като го монтирах на колата оборотите от 850 падаха на около 500. После го чистих с ултразвук и познай каква чернилка излезе отвътре,а уж го бях чистил преди това. Оттогава проблеми с ниските обороти нямам.
Колеги, като четох мненията Ви по въпроса си мисля да си почистя дюзите на ултразвук. Бързо ли става и какво трябва да питам дали имат в сервиза - ултразвукова вана ли се води


- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Пали трудно при загрял двигател
Ултразвукова вана се води
Технологията е следната:
Във вана, от която най-важен е почистващия химикал, се поставят инжекторите и за да се скъси времето на почистване, течноста се вибрира с ултразвукови излъчватели.
Това е най-елементарния способ!
Ако обаче, в този процес се включи и активиране на инжекторите с някаква честота, ефекта е много по-сериозен, отколкото чистенето им само в статично положение!
Но внимавай, не се хващай на аматьори, може да съсипеш инжекторите.
Технологията е следната:
Във вана, от която най-важен е почистващия химикал, се поставят инжекторите и за да се скъси времето на почистване, течноста се вибрира с ултразвукови излъчватели.
Това е най-елементарния способ!
Ако обаче, в този процес се включи и активиране на инжекторите с някаква честота, ефекта е много по-сериозен, отколкото чистенето им само в статично положение!
Но внимавай, не се хващай на аматьори, може да съсипеш инжекторите.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проба
Хвърлихте ме в размисъл... ама все си мисля, че ако имахте проблеми със задръстени дюзи (или "пикаещи" дюзи) това щеше да се отрази и при работата на двигателя. А вие и двамата казвате, че с динамика, разход и пр. нямате проблеми и всичко е ОК...
За това си мисля да проверите вакуум реголатора или с други думи налягането, както вече някой ви посъветва, на студен и на загрял двигател.
Тове е по-евтина процедура от чистенето на дюзите, също така е по-бърза. Освен това ще отметнете вероятна причина за проблема. Защото според аутодата е възможно трудно палене при загрял двигател:
1) електрическа връзка - акумулатор
2) горивен филтър/помпа
3) системата за постъпване на въздух/изпускане от вакуумните линии
4) Системата за управление на двигатела - връзки/кабели (Аз това го разбирам датчици, куплунци и жици)
5) ECT
6) Налягане на свежото гориво/реулатор за налягане на горивото (те за туй писах по-горе, пък реших все пак да ви дам цялото инфо от каталога)
7) инжектори
8 ) компютъра - те тва не и го пожелавам....
За това си мисля да проверите вакуум реголатора или с други думи налягането, както вече някой ви посъветва, на студен и на загрял двигател.
Тове е по-евтина процедура от чистенето на дюзите, също така е по-бърза. Освен това ще отметнете вероятна причина за проблема. Защото според аутодата е възможно трудно палене при загрял двигател:
1) електрическа връзка - акумулатор
2) горивен филтър/помпа
3) системата за постъпване на въздух/изпускане от вакуумните линии
4) Системата за управление на двигатела - връзки/кабели (Аз това го разбирам датчици, куплунци и жици)
5) ECT
6) Налягане на свежото гориво/реулатор за налягане на горивото (те за туй писах по-горе, пък реших все пак да ви дам цялото инфо от каталога)
7) инжектори
8 ) компютъра - те тва не и го пожелавам....
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Re: проба
Аз за себе си съм открил следната закономерност при моя Мондю.Ако на загрял двигател врътна веднага-пали от раз,малко да поизчакам на включен контакт и иска няколко превъртания на стартера.

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: проба
Това при мен го няма. Пак да кажа, че проблема се появява изключително рядко, и дори да изчаквам на контакт или пък да завъртя ключа веднага, мизерийката си е на лице.demiro написа:Аз за себе си съм открил следната закономерност при моя Мондю.Ако на загрял двигател врътна веднага-пали от раз,малко да поизчакам на включен контакт и иска няколко превъртания на стартера.
Не е болка за умиране, но може да се задълбочи и да не ще да пали.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта