Перката на радиатора - Оправено
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Перката на радиатора - Оправено
Моля за помощ и савет.
От сутринта само както дам на контакт перката се включва. Карах няколко пъти днес и забелязвам че ту се пуска ту се изключва даже няокй път на много кратки интервали. През 2 сек се спира и пуска. Когато това се случва от лявата страна на таблото, около жабката и airbag-a, се чува прищракване. Предполагам реле някакво. Също така като започне да прищрака леко се и променя силата на светлината на таблото. Искам да ме посаветвате при ел-техник ли да ходя или да ходя да сменям температурен датчик и термостат.
Мерси много.
Ако темата ми не е в правилната секция се извинявам и моля да бъде преместена в правилната.
От сутринта само както дам на контакт перката се включва. Карах няколко пъти днес и забелязвам че ту се пуска ту се изключва даже няокй път на много кратки интервали. През 2 сек се спира и пуска. Когато това се случва от лявата страна на таблото, около жабката и airbag-a, се чува прищракване. Предполагам реле някакво. Също така като започне да прищрака леко се и променя силата на светлината на таблото. Искам да ме посаветвате при ел-техник ли да ходя или да ходя да сменям температурен датчик и термостат.
Мерси много.
Ако темата ми не е в правилната секция се извинявам и моля да бъде преместена в правилната.
Последна промяна от mistyrain на 13 фев 2009, 12:16, променено общо 1 път.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Перката на радиатора.
Мисля, че трябва да си смениш ECT датчика (при мен този проблем, с перката беше от него). Намира се върху термостата. Сложи си оригинален (аз поне изкарах 3 месеца с неоригинален, уж качествен).
Това цъкане... какво е, може и да е от вкл. на перката, защото там някъде се намира релето, което я включва...
Извинявай, късно видах че си с дизелов двигател. Горното е вярно за бензинов...
При теб трябва да има температурен датчик на самия радиатор. За пускането на преката сигнала се взима от него. Т.е. трябва да смениш този датчик на радиатора... Това с релето би трябвало да важи и при теб.
Това цъкане... какво е, може и да е от вкл. на перката, защото там някъде се намира релето, което я включва...
Извинявай, късно видах че си с дизелов двигател. Горното е вярно за бензинов...
При теб трябва да има температурен датчик на самия радиатор. За пускането на преката сигнала се взима от него. Т.е. трябва да смениш този датчик на радиатора... Това с релето би трябвало да важи и при теб.
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Re: Перката на радиатора.
Оказа се че има прекснат кабел и той прави проблеми. Така е направена иснталацията че ако им проблем тя пуска перката да работи постоянно за да предотврати прегряване. Като се оправи и сичко е наред започва да работи нормално. Много идейно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта