Искрене по кабела на 3-ти цилиндър
-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Искрене по кабела на 3-ти цилиндър
Здравейте,колеги!
Преди около седмица поглеждам двигателя на тъмно и що да видя -кабела на 3-ти цилиндър искри при по-рязко подаване на газ.Кабелите са на около година и половина - оригинални "Моторкрафт".Свещите платинени, на около 20 000 км.Пазя старите кабели, също оригинални, съответно взимам и сменям тоя дето искри.Работата се влошава - искри осезаемо по-силно по протяжение на почти целият кабел.Викам си дошло им е времето и на тия кабеляци....Отивам в Моторкрафт,купувам си нови кабели, сменям ги и ядец- пак искри само този на 3-ти цилиндър.Почнах се изнервям малко (70 лв на вятъра).Викам си свещта ще е кидерлия тогава,няма друго какво да е >:D<: Сменям свещта,ефекта е нулев- пак си искри проклетията.Двигателя си работи равномерно на празен ход,при ускоряване няма прекъсвания.Може и да си внушавам малко,но когато подам по-рязко газ на место ми се чуват като че ли леки детонации в момента на преискряване на кабела и двигателя се зачудва за момент.На празен ход няма искрене на никой кабел,в обороти-също.Искренето не се получава всеки път при рязко изфорсирване и е само по самият кабел,а не в основата на лулата.Само да доуточня - двигателя е Zetec 1,6.
Имате ли някакви идеи какъв може да е проблема и дали е фатално това искрене ?
Преди около седмица поглеждам двигателя на тъмно и що да видя -кабела на 3-ти цилиндър искри при по-рязко подаване на газ.Кабелите са на около година и половина - оригинални "Моторкрафт".Свещите платинени, на около 20 000 км.Пазя старите кабели, също оригинални, съответно взимам и сменям тоя дето искри.Работата се влошава - искри осезаемо по-силно по протяжение на почти целият кабел.Викам си дошло им е времето и на тия кабеляци....Отивам в Моторкрафт,купувам си нови кабели, сменям ги и ядец- пак искри само този на 3-ти цилиндър.Почнах се изнервям малко (70 лв на вятъра).Викам си свещта ще е кидерлия тогава,няма друго какво да е >:D<: Сменям свещта,ефекта е нулев- пак си искри проклетията.Двигателя си работи равномерно на празен ход,при ускоряване няма прекъсвания.Може и да си внушавам малко,но когато подам по-рязко газ на место ми се чуват като че ли леки детонации в момента на преискряване на кабела и двигателя се зачудва за момент.На празен ход няма искрене на никой кабел,в обороти-също.Искренето не се получава всеки път при рязко изфорсирване и е само по самият кабел,а не в основата на лулата.Само да доуточня - двигателя е Zetec 1,6.
Имате ли някакви идеи какъв може да е проблема и дали е фатално това искрене ?
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Искрене по кабела на 3-ти цилиндър
Естествено,че е фатално.Едно че ти прекасва колата и друго, че можеш да се подпалиш.Проблема е в изолацията на кабелите.То си дал толкова пари ама качеството като е такова.....Я пробваи само този кабел да го изолираш с бишоп и тиксо отгоре.Бишопа е към 15 лв.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4597
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искрене по кабела на 3-ти цилиндър
За това-не се мятай на оригинални кабели,щото не ги знаеш те пък какви метета са.По-добре по-евтини кабели,но сменени всяка година,вместо маркови,дето да се чудиш какво да ги правиш ако не излязат читави.
Искренето по кабела простичко означава,че ако изобщо на свещта дава някаква искра,то тя е слаба.Енергията и е прахосана вече в утечки по кабела.Недей да караш така.На по-новите коли от некачествени свещи и кофти кабели може да замине бобината.А нова бобина започва от 150 лева средно...
Там напрежението е много голямо-25-30 kV.Като сложиш новите кабели,напръскай ги със силиконов изолационен спрей.Има ги по магазините за ел.компоненти на цени около 20 лева.Едно флаконче стига за много време...поне 3-4 смени на кабели.
Искренето по кабела простичко означава,че ако изобщо на свещта дава някаква искра,то тя е слаба.Енергията и е прахосана вече в утечки по кабела.Недей да караш така.На по-новите коли от некачествени свещи и кофти кабели може да замине бобината.А нова бобина започва от 150 лева средно...
Там напрежението е много голямо-25-30 kV.Като сложиш новите кабели,напръскай ги със силиконов изолационен спрей.Има ги по магазините за ел.компоненти на цени около 20 лева.Едно флаконче стига за много време...поне 3-4 смени на кабели.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искрене по кабела на 3-ти цилиндър
И ламбда сондатаНа по-новите коли от некачествени свещи и кофти кабели може да замине бобината
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта